Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies erosi, koska kannan papiloomaa

Vierailija
22.09.2011 |

Ei me siis oltu vielä edes yhdessä tai ei siis asuttu yhdessä, mutta mies sanoi, että ei halua sitä itselleen eikä ala rakastelemaan kumin kanssa koko loppuelämää. Ei ole nyt kolmeen viikkoon vastannut enää mihinkään yhteydenottoihin. Nyt on niin paha olo enkä tiedä mitä tekisin, asialle en mitään voi :(

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
22.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikaystävälläni todettiin myös kondylooma 17-vuotiaana. Hän oli seurustellut myös vain yhden tytön kanssa, vuosia. Eikä mulla ole syytä häntä epäilläkään.

Alkuun juoksin peloissani tutkimuksissa, mutta ei sitä koskaan multa löydetty.

Tollo mies, tuollainen joutaa mennä. Tiedä vaikka alkaisi syyttää sua marxistäPoikaystävälläni todettiin myös kondylooma 17-vuotiaana. Hän oli seurustellut myös vain yhden tytön kanssa, vuosia. Eikä mulla ole syytä häntä epäilläkään.

Tollo mies, tuollainen joutaa mennä. Tiedä vaikka alkaisi syyttää sua marxistä

Vierailija
22/25 |
22.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

anna mennä!

Mulla oli 20 vuotta sitten tosi paha kondylooma ja nyt olen ollut ihan oireeton 15 vuotta ja papa esim. niin puhdas että harvoin näkee.

Kahden miehen kanssa olen ollut eikä olla kondomia käytetty ( lääkärin neuvosta ) ja kummallakaan ei ole ollut näkyviä oireita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
22.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

90 % naisista kantaa sitä... Suurin osa tietämättään

Vierailija
24/25 |
22.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

heti alussa selville ettei mies ollut sinulle "se oikea" etkä tuhlannut aikaasi. Jos olisit myöhemmin sairastunut vaikka syöpään olisi tuo mies varmaan häipynyt saman tien.

Vierailija
25/25 |
22.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikaystävälläni todettiin myös kondylooma 17-vuotiaana. Hän oli seurustellut myös vain yhden tytön kanssa, vuosia. Eikä mulla ole syytä häntä epäilläkään.

Tollo mies, tuollainen joutaa mennä. Tiedä vaikka alkaisi syyttää sua marxistä

mitä mun kännykkä on taas sekoillut, yritin kirjoittaa, että jos alkaisi syyttää sun mahd. näppyjäsi näärännäpyiksi, että olet katsellut rumia kuvia:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kuusi