Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensiviikolla jos lapsi vielä kipeä saa mummo sitä hoitaa

Vierailija
22.09.2011 |

ei tietenkään millään hoitaisi, omia menoja eikä muutenkaan oikein sen kanssa pärjää (lapsi 3v) mutta minulla ensikuussa 3 näyttöä en voi aina joustaa. Niin ja olen aikuisopiskelija eli liian nuorena en ole lasta tehnyt. Miehellä iso työjuttu menossa se ei kerkiä. Minä olen aina joustanut, jopa niin paljon ettei ole varmaa valmistunko lainkaan. Opintoaikaa mulla marraskuun puoliväliin, sitä en saa enempää. Harmittaa että olen aina lapsen takia joustanut.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
22.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoitaja

Vierailija
2/16 |
22.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei millään suostu niin yritä siirtää niitä näyttöjä. Luulisi onnistuvan useimmissa kouluissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
22.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

päiväkodista, tulisiko joku tuntikorvausta vastaan hoitamaan. Vapaapäiväläinen tai lastenhoitajan tytär tai tyttären kaveri tai joku.

Vierailija
4/16 |
22.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en usko, ettei ole ketään. Laita lappu lähikaupan ilmoitustaululle, jossa etsit satunaista lastenhoitoapua pientä korvausta vastaan. Varmana löytyy joku kotiäiti tai joku toinen mummo, joka lähtee teille turvaverkoksi. Sinänsä ymmärrän oikein hyvin tilanteesi -meilläkin tulee välillä töiden takia tilanteita että olis ihan pakko päästä töihin. Toki sitten aina joustaa jompikumpi, jos pakko. Mutta onneksi mun äitini on eläkkeellä ja hänelle on suuri onni viettää aikaa lastenlastensa kanssa...

Meidän lapset on vielä ne "viimeiset pienet" lapset kun veljien lapset jo teinejä ja serkun tyttö, jota myös hoitanut paljon (serkku maalta muuttanut) on teini.

Myös anoppi auttaa aina. Mä olen aina miettinyt, että millaisia on ne mummot, jotka ei auta lastenhoidossa. Siis niitä on nykyään paljon, mutta tosi outoa, että äiti ei auta tytärtään lastenhoidossa.

Vierailija
5/16 |
22.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

velvollisuutta joustaa. Hommatkaa vaikka rahalla MLL:tä hoitaja. Ja mieskin voi taatusti halutessaan joustaa, sillä voisihan se olla pois töistä, jos olisi itse kipeä. Tuosta kyllä ymmärsin, että lapsi on jo nyt kipeä, niin miehen poissaolo olisi silloin kyllä varmaan palkatonta, joten MLL:n hoitaja vois olla halvempi.

Vierailija
6/16 |
22.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mies on yrittäjä sai erään ison työn josta ei voi joustaa. Ketään muuta kuin mummo ei lasta hoitamaan ole. Tai sitten minä hoidan enkä valmistu. ap

Vierailija
7/16 |
22.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä teidän täytyy palkata MLL:ltä lastenhoitaja jos ei mies pysty töistä olemaan lapsen takia poissa. Ymmärrän, että joskus tilannne on se, että opinnot näyttöineen on hoidettava pois, mutta silloin on se lapsen toinen vanhempi. Ei meilläkään isovanhemmat suostu koskaan hoitamaan lapsia, eivät tarjoudu ja jos joskus on esim. lääkäriajan takia pyytänyt, nii eivät millään ehdi. Lapset siis kulkevat joka paikassa mukana tai on maksullinen hoitaja. Lasten takia joutuu joustamaan ei pitäisi olla yllätys.

Vierailija
8/16 |
22.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos olisi tietenkin sitä kautta palkkaisin hoitajan. ap

Vierailija
9/16 |
22.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei kukaan ulkopuolinen ole ikinä hoitanut sairaita lapsiamme, vain mies ja minä.

Vierailija
10/16 |
22.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummo ole kiltti ja sano EI, joka myös pitää.

Vierailija
11/16 |
22.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihminen, joka hoitaa lapsia?

Etkö tunne yhtään ihmistä, joka osaisi / pystyisi lasta hoitamaan? Soita vaikka kunnan sosiaalitoimistoon ja kysy yhteyshenkilöitä.

Soita seurakunnalle, sieltäkin voi joku löytyä tuollaiseen tilanteeseen. Soita ystävällsei / siskollesi / serkullesi? Ehkä jollekin opiskelukaverillesi jolla ei ole näyttöä samaan aikaan?

Isovanhemmilla ei ole mitään velvollisuutta hoitaa. Ja jos se on noin vastenmielistä niin itse en edes antaisi hoitoon. En halua että lapseni on kenellekään vastenmielinen.

Vierailija
12/16 |
22.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vanhempien velvollisuus. Älkää hankkiko lapsia jos ette sitä tajua.

Vierailija
13/16 |
22.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainoa keitä tunnen on päiväkodin hoitajat ja lasta ei voi päiväkotiin laittaa, kaikki ketkä tunnen ovat päivisin töissä. ap

Vierailija
14/16 |
22.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita nyt sinne sosiaalitoimistoon ja kyse alueenne hoivapalveluyritysten yhteystietoja.

Vierailija
15/16 |
22.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei kukaan ulkopuolinen ole ikinä hoitanut sairaita lapsiamme, vain mies ja minä.

heh heh, meilläkin vain minä yksin olen hoitanut sairasta lasta.

Vierailija
16/16 |
22.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka paikkakunnallasi ei ole MLL:n lapsenvahteja niin niillä on isommissa paikoissa perhetyöntekijöitä. Esim. meillä kävi sellainen Turusta. kysele tarkemmin vaikka keskusjärjestöltä onko jostain mahdollista saada sellainen? En tiedä antavatko pelkkään lastenhoitoon, meilläkin oli joku maanlaajuiseen projektiin liittyvä juttu. Tiedätkö ketään tuttua eläkeläistä joka voisi tulla?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kaksi