Naapuri laitaa joka arkipäivä kahvit tippuu 5:00 ja viikonloppun 7 alkaa pikku hiljaa ärsyttää
Kommentit (49)
Miten ois kuulla tuollaisen äänen?
Meillä keittää kumppani kahvit kun lähtee töihin vai eikö hän saisi aamukahveja juoda??
Jos on noin ohuet seinät, niin ap sitten valvottaa naapuriaan öisin.
Vierailija kirjoitti:
Joo oot yks koomikko korvatulppien pitkäaikaine käyttö vahingoittaa kuuloo ja voi aiheuttaa infektioit ja kaikkee
Ihanaa. Minä kyllä naapurina laittaisin blenderin, kahvinkeittimen ja radion päälle myös.
tuu pois naapurista ja mee kotiis!
Vierailija kirjoitti:
Jos on noin ohuet seinät, niin ap sitten valvottaa naapuriaan öisin.
No helvettiikö se sua liikuttaa. Menit nyt ihan off-topic etkä kommentoi itse aihetta.
Miten kahvinkeittimen ääneen voi herätä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo oot yks koomikko korvatulppien pitkäaikaine käyttö vahingoittaa kuuloo ja voi aiheuttaa infektioit ja kaikkee
Eri: olen käyttänyt korvatulppia ja kuulosuojaimia 25 vuotta työssäni,ja mitään em ei ole tapahtunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen käyttänyt tulppia 20v eikä ole vahingoittanut yhtään mitään. - eri
Pitää olla kyllä paperiseinät jos tuollainen pikku ääni kuuluu. Mikäli näin on niin sitten sinunkin äänet kuuluu naapurille. Olette tasoissa. Niin ja korvatulpat on keksitty.
Vierailija kirjoitti:
No hei älyhoi sir/madam sehän on kahvinpapuja grindaava ja sit keittävä kahvinkeitin. Käyttäisit nyt aivoi. On aika helvetin kovaääninen semmone keiti.
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa. Minä kyllä naapurina laittaisin blenderin, kahvinkeittimen ja radion päälle myös.
Ja heti klo 7 pesukoneen ja robotti-imurin, erityisesti viikonloppuna.
Oletko sukua hänelle, joka eilen valitti täällä naapurin tiskaamisesta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eri: olen käyttänyt korvatulppia ja kuulosuojaimia 25 vuotta työssäni,ja mitään em ei ole tapahtunut.
vittuuuux flexaaat?
Olen käyttänyt tulppia 20v eikä ole vahingoittanut yhtään mitään. - eri vituuuuux laitat ton kaks kertaa onko huono muisti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No hei älyhoi sir/madam sehän on kahvinpapuja grindaava ja sit keittävä kahvinkeitin. Käyttäisit nyt aivoi. On aika helvetin kovaääninen semmone keiti.
Ostaako joku sinkku idootti noita kerrostaloon? Meillä perhe herää eri aikoihin ja tuollainen mökäsirlus lentäisi pihalle heti.
Vierailija kirjoitti:
olisi ihana herätä kahvinkeittimen pörinään ja jos mukana olisi vielä tuoksu niin oiiiihhhh!
mielummin tuota kuuntelisi kun jotain abbdullahin älämölöä, kun se läimäyttelee vaimoaan
Jälkimmäisestä voi soittaa poliisit paikalle.
Minäkin muuttaisin pois noin ohutseinäisestä talosta, jossa noin pieni ääni kuuluu.