Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laihdutus on hemmetin vaikeaa!

Vierailija
21.09.2011 |

Pari kiloa tippunut 1kk:ssa ja paino ollut nyt jo 2viikkoa ihan samoissa lukemissa eli välillä puoli kiloa ylös ja välillä puoli kiloa alas. Menee jo epätoivoiseksi tämä. Olen kaiken jättänyt, herkut,leivät,perunat,pastat,riisit. Syön lihaa ja kasviksia ja vähän kermaa ja maustamatonta jugurttia ja marjoja. Kasviksista syön salaatteja ja kaaleja. Silti menee hermot tähän. Ei vaan onnistu ja se masentaa.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
21.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin se oli helppoa kuin mikä. Söin vain säännöllisesti ja riittävän vähän ja liikuin kunnolla 5 kertaa viikossa.

Jos sulla on pudotus pysähtynyt, niin sun pitää vain miettiä, että mistä pysähdys johtuu, eli mitä sun pitää muuttaa, jotta lasku taas jatkuu.

Vierailija
2/29 |
21.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin se oli helppoa kuin mikä. Söin vain säännöllisesti ja riittävän vähän ja liikuin kunnolla 5 kertaa viikossa.

Jos sulla on pudotus pysähtynyt, niin sun pitää vain miettiä, että mistä pysähdys johtuu, eli mitä sun pitää muuttaa, jotta lasku taas jatkuu.

Miten tämän selvitän?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
21.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tosin laihduta sktiivisesti, mutta olen tehnyt säätöjä elämäntapoihini joiden luulisi jo tuottavan tulosta.

Lohduttaudun sillä, että kroppani kuitenkin voi paljon paremmin, ja vaikka painoni ei laskisikaan, se ei ainakaan näillä elämäntavoilla nouse. Koska en ole luopunut elämän pienistä nautinnoista, voin jatkaa tällä tyylillä lopun elämääni, eikä lauihtumisella siksi niin kovaa kiirettä olekaan. Entisenä laihduttajana tiedän, että ne kilot kyllä jokus vielä lähtevät.

Vierailija
4/29 |
21.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun vähentää syömistä niin laihtuu ja säästyy rahaa!

Itse yllätyin eilen kun paino olikin pari kiloa pudonnut. Vaihdoin päivän lämpimän ruuan pieniin eväisiin. Ja tämä oikeastaan vain siksi kun ei ollut enää päivällä niin nälkä. Laihtuminen tuli kaupan päälle

Tarkkailes ap niitä määriä! kirjaat ylös ihan kaiken mitä syöt ja juot. Sieltä löytyy yllättäviä kaloripommeja. Ja sit sitä reipasta liikuntaa lisäksi niin taatusti laihdut.

Vierailija
5/29 |
21.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskee vähän kaloreita ja muistaa syödä 500g kasviksia päivässä :)

Vierailija
6/29 |
21.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin saat vähän osviittaa, missä menee mönkään

(Tosin se Kiloklubin suosittelema laihduttajan kalorimäärä on ainakin mulle ihan sikana liikaa, sen verran, kuin syön normaalistikin)

Vierailija
7/29 |
21.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kasviksia/päivä? Mitä syötte?

Vierailija
8/29 |
21.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin että napa ruskaa. Vajetta jää n. 500-800 kaloria päivässä. Mikään ei ole kiellettyä ja ihan tavis ruokaa syön. Helppoa kuin heinänteko :)

Vierailija
9/29 |
21.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa, miten koostatte sen 500gr kasviksia/päivä? Mitä syötte?

Aamupalalla omenaa, päivällisellä keitettyjä kasviksia, lounaalla keitettyjä kasviksia ja salaattia ja illalla banaani. Vähän jokaisella aterialla, helposti tulee 500g täyteen.

Vierailija
10/29 |
21.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamupalalla omenaa, päivällisellä keitettyjä kasviksia, lounaalla keitettyjä kasviksia ja salaattia ja illalla banaani. Vähän jokaisella aterialla, helposti tulee 500g täyteen.

Nehän ovat hedelmiä. Itse en niitä laskisi kasvisannokseen siis mukaan.

Vierailija
11/29 |
21.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai silloin tällöin. Ja vitamiineja yms niissäkin on, toisin kuin makaronissa tai pelkässä leivässä..

Vierailija
12/29 |
21.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai silloin tällöin. Ja vitamiineja yms niissäkin on, toisin kuin makaronissa tai pelkässä leivässä..

että laskevatko ihmiset yleisestikin banaanit ja vaikka nektariinit mukaan päivän kasvisannokseen? Kotimainen omena tietty on terveellistä, mutta silti jättäisin itse hedelmät täysin tuon laskennan ulkopuolelle. Marjat taasen siihen osin kuuluisivatkin (mustikka ja puolukka esim.)

Vierailija
13/29 |
21.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että laskevatko ihmiset yleisestikin banaanit ja vaikka nektariinit mukaan päivän kasvisannokseen? Kotimainen omena tietty on terveellistä, mutta silti jättäisin itse hedelmät täysin tuon laskennan ulkopuolelle. Marjat taasen siihen osin kuuluisivatkin (mustikka ja puolukka esim.)

kunhan syövät edes niitä hedelmiä. Tiedän monia joilla ei 500g/päivässä täyty vaikka kuinka laskisi hedelmät mukaan.

Vierailija
14/29 |
21.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin sellaiselta, jolla niitä on vain muutama liikaa.

jos jollekin on laihduttaminen helppoa, on se merkki siitä, että kiloja on kymmeniä mitä pudottaa. en juurikaan sillä elvistelis.

parempi, että ne normaalikilojen rajoissa putoaa hitaammin,eivät sitten tule takaisinkaan.

Vierailija
15/29 |
21.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin sellaiselta, jolla niitä on vain muutama liikaa.

jos jollekin on laihduttaminen helppoa, on se merkki siitä, että kiloja on kymmeniä mitä pudottaa. en juurikaan sillä elvistelis.

parempi, että ne normaalikilojen rajoissa putoaa hitaammin,eivät sitten tule takaisinkaan.

Ja ovat ainakin toistaiseksi pysyneet hyvin poissa. Laihdutin 20kg. bmi26,7->19,2

Vierailija
16/29 |
21.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä pitää huolen naishormonit ja esim. kuukautiset, mielialanvaihtelut, mieliteot liittyen näihin jne. Naiselle lahduttaminen on paljon vaikeampaa kuin miehelle.

Jotta laihtuisi kilon viikossa, pitää kalorivaje olla 7000kcal. Se on aika hemmetin paljon se! Ja jos liikut paljon, ruokahalukin kasvaa. Toisaalta, jos käyt paljon esim salilla, lihasmassa ja niihin kertynyt neste saattaa jopa lisätä painoa.

Minä en laihtunut karppaamalla. Mulle se toi liikaa kaloreita/pvä, vaikka kuinka yritin pitää rasvan/kerman jne kohtuudessa. Mä olen laihduttanut kaksi kertaa 10kg vähentämällä yksinkertaisesti syödyn ruuan määrää, jättänyt rasvan pois ja lisännyt liikuntaa kohtuudella. Karppaamalla en laihtunut puolessa vuodessa kuin kaksi kiloa, 'Painonvartijoiden ohjeilla' laihduin puolessa vuodessa 10kg. Se sopii siis mulle.

Kasviksia syön seuraavanlaisesti: aamulla ruisleivän päälle kurkkua, salaattia, tomaattia.

Lounaalla ruokaisa salaatti tai kasvissosekeitto. Välipalalla esim porkkanaa, joku hedelmä. Päivällisellä kasvisnakki/kala/lihakeitto tai keitettyjä kasviksia ja jotain siihen lisukkeeksi (kanaa, kalkkunaa, kalaa, jauhelihaa). Iltapalaksi vielä ruisleivän päälle jotain kasvista.

JUOTHAN riittävästi nestettä?? Vihreä tee on hyvä diureetti, samoin kahvi ja vesi.

Vierailija
17/29 |
21.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä haluaisin pudottaa 2 kg ja se onkin jo helevetin vaikeeta

Vierailija
18/29 |
21.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä haluaisin pudottaa 2 kg ja se onkin jo helevetin vaikeeta

mutta on minullakin ollut vaihe että haluan pudottaa vielä 5kg, 3kg, 2kg.. samalla lailla ne viimeisetkin kilot ovat lähteneet.

Vierailija
19/29 |
21.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tälläselle, jolla on vaan muutama ylimääränen pudotettavana. mulla paino on pudonnut n. 200g/vko ja aloitin heinäkuun alussa. revi siitä!! mutta: parempi näin kuin kilo viikossa, pysyypä varmasti poissa!! hitaasti hyvä tulee, sanotaan:)

laihdutin pari vuotta sitten 12kg ja siihen meni KAUAN. paino sahasi ees taas, välillä tuli lisää, sitten yhtäkkiä se humahti taas alaspäin. älä luovuta. kroppasi yrittää sopeutua uuteen tilanteeseen. ja jos olet melko lähellä ns. normaalipainoa, voi elimistö pistää hanttiin senkin takia. kullakin meistä on ns. hyvänolonpaino, jonka alle on todella vaikea päästä.

Vierailija
20/29 |
21.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari-kolme hedelmää päivässä on terveellistä, ei ollenkaan liikaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi seitsemän