Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Epäonnistunut rintojen pienennys

Vierailija
08.03.2011 |

Täälläkin palstalla on aika-ajoin pyöriny keskustelua rintojen pienennysleikkauksesta. Onko kenelläkään epäonnistunut leikkaus? Minulla oli leikkaus hiljattain ja jo nyt on ihan selvää, että rinnat jää todella pahasti eri muotoisiksi ja kokoisiksi.

Tällä hetkellä en tiedä miten selviän jälkitarkastukseen asti, joka on vasta kesäsulkujen jälkeen alkusyksystä. Rintaliivejä tuskin näihin löytää, ellei sitten toista kuppia täytä pumpulilla tai jotain, eli kesällä on erityisen mukavaa kulkea pienissä vaatteissa...

Pliis tsempatkaa joku tai kertokaa omista kokemuksista miten tilanne on saatu korjattua??

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
01.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

käykää kurkkaamassa blogiani aiheesta :) http://rintaleikkaus.blogspot.fi/

Vierailija
22/55 |
01.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.06.2012 klo 14:30"]

ne rinnat tosiaan laihduttamalla pienene. Itselläni on kuppikoko 65H ja painoa vähän yli 50 kiloa. Jos tässä on ylimääräistä, niin aika jännä että ne läskit ovat juuri rintoihin sitten menneet. No, ainakaan en ole keskivartalolihava :P

Vakavasti puhuen olen kuullut niin paljon pelottavia juttuja julkisen puolen leikkauksista, että säästän itse rahaa yksityiselle. Ei kai sen lopputuloksen ruma ja kipeä tarvitse olla, vaikka "oikea" syy leikkaukseen onkin lääketieteellinen?

et sitten ottanut huomioon että yleensä ne kirurgit on ihan samoja kun siellä julkisellakin puolella...

[/quote]

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
09.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

törkeetä sanoo isorintaselle naiselle että laihduta tissis pienemmiks, kun se ei vaan aina onnistu! ite oon laihuttanu jo valmiiks suht hoikasta kropastani jotta rinnat pienenis, mutta ne ei vaan pienene. oon 165 pitkä ja painan 49 kg, (rintani ovat kokoa 65f) eli rinnat ei tosiaan oo isot sen takia että oisin lihava. joillaki isorintasuus on vaan geeniperimää :/

Vierailija
24/55 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä naiset ovat tyytyväisiä leikkaustulokseen, koska vaivat isojen rintojen kanssa olivat niin hankalia. Ilmeisesti leikkauksestasi on vasta pari viikkoa? Tilanne muuttuu vielä. Olitko ehkä ajatellut, että rintasi ovat leikkauksen jälkeen täydelliset?

Vierailija
25/55 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten myöhemmin. Jos hiljan leikattu niin hakevat vielä muotoaan. Turvottaa vielä paikoittain enemmän ja vähemmän. Kärsivällisyyttä vain

Vierailija
26/55 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti epäonnistunut leikkaus kaikkien yleisten kriteereiden mukaan.

Silti olen tyytyväinen ja menisin heti uudelleen.

Valtavien rintojen kanssa oli elämä yhtä tuskaa. Eli jopa todella epäonnistunut leikkaus oli huomattava parannus entiseen!!!

Vierailija
27/55 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten myöhemmin. Jos hiljan leikattu niin hakevat vielä muotoaan. Turvottaa vielä paikoittain enemmän ja vähemmän. Kärsivällisyyttä vain

leikkauksen jälkeen rinnat voi olla turvonneet epätasaisesti? Minä niin kovasti toivon, että kyse olisi tuosta, mutta pelko isosta epäonnistumisesta on tosi suuri. Tällä hetkellä turvotus on kuitenkin alkanu jo ainakin paikoin laskea hyvin, niin sen takia epäilen, että kyse on vaan tosi pahasta epäonnistumisesta.

Olen myös keveyden takia erittäin onnellinen ja tyytyväinen, lisäksi mm. nännit on samalla korkeudella, joka on mielestäni tosi ihanaa ja siitä osaan iloita. En tiedä onko nyt sitten vaan joku herkkisaika (tai "myöhäinen" ruumiinkuvan muutoksen aiheuttama shokki, mistä kirurgi puhui), mutta itku ei meinaa lakata, enkä haluaisi edes ajatella tulevaa kesää... :(

ap

Vierailija
28/55 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin pienennysleikkauksessa loka -13. Haavat ei ole mennyt rintojen alta kiinni. Tehtiin Se ankkurileikkaus. Hopealaastaria olen pitänyt. Infektion takia. Kipuun otan panadolia. Lääkäri sanoi että 95 %:lla käy niinkuin minullekin. Aika auttaa ja lihoa ei saisi.

Vierailija
29/55 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos naisella on päivittäisiä kipuja rintojensa tähden, niin sitä tuskin kiinnostaa jonkun random äijän mielipide rintojen teoreettisesta ulkonäöstä leikkauksen jälkeen. Olkaa ylpeitä siitä, että teette niinkuin itsellenne parhaaksi on!

Vierailija
30/55 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos rinnan ympärys on vaan 70 tai vähän yli ja kuppikokoa jälkiruokakulhon verran. On ihan aihellista pienentää. Tunto mene jatkuvsti sormista, säkäreitä niskassa.Selkä huonona vaikka liikkuu 6-12h viikossa erillaista liikuntaa. Paino normali. Ei pienene liikkumalla tai laihduttamalla yhtään. Ja anoreksiakaan ei hoida tätä ongelmaa. Nämä ovat ihan kiinteät eikä roiku, mutta liika on liikaa.

Sulla itsellä varmaan keskiverto normi koko, joten hyvä sun on täällä lätistä verorahoista!!!

Vierailija
31/55 |
09.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa pls kokemuksia, pelottaa kyllä aika paljon... otettiinko teiltä EKG ennen leikkausta? Minulta ei ole otettu ja se vähän huolestuttaa...

Vierailija
32/55 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin toisen rinnan pienennysleikkauksessa e-kks:ssä elokuussa,16 vuotta sitten olleen rintasyövän takia toisessa rinnassa toinen jäi suuremmaksi silloin nyt toisen korjaus.leikkaus meni hyvin 600g otettiin pois;viillot alle ja nänniin ja nänniä siirrettiin:haavat tulehtui ja kävin haavan hoidos noin kuukauden ajan mutta nyt näyttää jo hyvältä.aika saman kokoisiksi taitaavat jäädä ja vaikka olisi vähän koko eroa ;käytinhän sentään 16 vuotta silikonista roteesia ,olen tyytyväinen katsotaan puolenvuoden päästä on kontrolli,että täytyykö viksata (lääkäri sanoi että jos nänni katsoo silmään)mitään.kuusikymppinen olen sentään.terveydellisistä syistä minulle tehtiin.

Vierailija
33/55 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä miehen itsetunnossa pitää olla pahasti vikaa, jos on mustasukkainen siitä että nainen leikkauttaa isot rintansa pienemmiksi.

Naisen pitäisi olla tissienkantoteline jota mies käyttää itsensä tyydyttämiseen?

Vierailija
34/55 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ise olen ollut leikkauksessa kesällä 2009. Jälki on todella siistiä vaikka paranemisvaiheessa sainkin kaikki mahdolliset tulehdukset ja allergiset reaktiot haavateippeihin. Kainalon alapuolelle jäänyt pienehkö ihopoimukin siistittiin noin puolen vuoden päästä leikkauksesta päiväkirurgisesti. Kirurgi totesikin että on ilo tehdä sellaista plastikkakirurgiaa mikä parantaa potilaan hyvinvointia. Kyllä kai kirurgin ammattitaitoon kuuluu tehdä myös työssään hyvää jälkeä. Rintojen koko on pysynyt ennallaan vaikka painoa on leikkauksen jälkeen tullut aika reippaasti lisää.

Vierailija
35/55 |
22.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kellään kokemusta Etelä-Karjalan alueelta leikkaustuloksista? Olen itse harkinnut jo pidempään leikkausta, vaikka nuori olenkin eikä lapsia vielä ole. Olen huomannut jatkuvat oloa häiritsevät selkäkivut arjessa ja hoitoalalla varsinkin töissä olevana olo on tukala. Olen osittain täysin valmis operaatioon, mutta aina pieni pelko ja epävarmuus jäytää takaraivossa, siksi vielä harkitsen ensi syksylle asti lääkärin kanssa alkuvuodesta jutelleena sovimme näin.

Vierailija
36/55 |
22.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.12.2013 klo 16:32"]

Yhteen pienennysleikkauksessa käyneeseen olen törmännyt ja täytyy sanoa, etten ikinä ole nähnyt niin rumia tissejä. Olkaa ylpeitä isoista rinnoistanne!

-mies

[/quote]

Tämä mies ei tiedä mistään mitään. Ei tarvitse laittaa kuin googlen kuvahakuun breast reduction before and after, niin näkee miten rinnoista saadaan yhdellä leikkauksella ryhdikkäät. Nuo kuvat on vielä otettu yleensä kuukausi pari leikkauksen jälkeen, joten siitä vielä kun aikaa kuluu niin useimmilla häviää arvet liki kokonaan.

Vierailija
37/55 |
22.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

n

Vierailija
38/55 |
22.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.12.2013 klo 16:32"]

Yhteen pienennysleikkauksessa käyneeseen olen törmännyt ja täytyy sanoa, etten ikinä ole nähnyt niin rumia tissejä. Olkaa ylpeitä isoista rinnoistanne!

-mies

[/quote]
Ajattele itse, jos kantaisit jatkuvasti rintakehälläsi vaikkapa kunnon säkkejä - ei se ulkonäkö, vaan se paino ja rasitus mitä tulee sen painon kannattelemisesta. 

Vierailija
39/55 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

UPS

Kävin leikkauksessa Naistenklinikalla 2010 ja parantuminen oli hyvin traumaattista. Kirurgini oli kamala ja kuulemma leikkauksen suoritti kaksi kirurgia niin että toinen leikkasi toisen ja toinen toisen. Sain pahan infektion toiseen rintaan ja olin usean kuukauden täysin työkyvytön. Jälkitarkastuksessa ehdotettiin korjausleikkausta, mutta olin niin loppu etten kyennyt edes harkitsemaan. Rintani ovat erittäin rumat. Toinen kokoa pienempi kuin toinen ja muutenkin eri paria. Arvet o ovat edelleen usean sentin paksuiset. Mielummin nämä kuin ne isot mutta.... Onko täällä kukaan joka olisi käynyt korjausleikkauksessa? Voiko näin pitkän ajan jälkeen enää edes hakea?

Vierailija
40/55 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei sinä joka leikattiin 2010. Oletko jo käynyt korjauksessa? Minut leikattiin 06/15 ja lopputulos on karsea. Viimeinen lopputarkastus on vielä edessä, mutta vaikka lääkäri korjausta ehdottaisikin, niin en hänen käsiinsä enää uskalla, vaan aion mennä yksityiselle korjattavaksi. Rinnat ovat ihan eri kokoiset ja muotoiset ja toinen nänni katselee kainaloon. En kehtaa mennä edes uimahalliin etten säikäytä lapsia. En ymmärrä miten itseään lääkäriksi tituleeraava saa tällaista raatelujälkeä aikaiseksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi seitsemän