Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Epäonnistunut rintojen pienennys

Vierailija
08.03.2011 |

Täälläkin palstalla on aika-ajoin pyöriny keskustelua rintojen pienennysleikkauksesta. Onko kenelläkään epäonnistunut leikkaus? Minulla oli leikkaus hiljattain ja jo nyt on ihan selvää, että rinnat jää todella pahasti eri muotoisiksi ja kokoisiksi.

Tällä hetkellä en tiedä miten selviän jälkitarkastukseen asti, joka on vasta kesäsulkujen jälkeen alkusyksystä. Rintaliivejä tuskin näihin löytää, ellei sitten toista kuppia täytä pumpulilla tai jotain, eli kesällä on erityisen mukavaa kulkea pienissä vaatteissa...

Pliis tsempatkaa joku tai kertokaa omista kokemuksista miten tilanne on saatu korjattua??

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla myös pienennys epäonnistui, tuloksena oli entistä suuremmat rinnat.

Mulle tilalle laitettiin 3 tissiä varoiksi...🤣🤣🤣🤣🤣

Vierailija
62/65 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onks kellään muulla ollut leikkauksen jälkeen sellaista ongelmaa, että nännit "nöpöttää" koko ajan?

Juu kyllä näyttää kun aina naitattaa..  ei haastaa. Hyvää kesää moukat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mutta miten se vaikuttaa seksiin? Minulle rintojen tuntoherkkyys on tärkeä juttu, säilyykö se?

Hyvin naitattaa, kummastakin tiskistä lähti kilo läskiä toskikseen. 

Vierailija
64/65 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kertokaa missä kävitte kun epäonnistui.

Suutari pienenti mun lapikkaat.

Vierailija
65/65 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun naisia jonottaa sekä suurennuksiin että pienennyksiin, ja suurentajan lähtökohta saattaa olla vastaavan kokoinen kuin pienentäjän lopputulos ja päin vastoin niin olen pahoillani, rintaleikkauksessa käyviä naisia on kokonaisena ryhmänä vaikeata mieltää kovinkaan järkeviksi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yksi