Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi se 1-vuotiaan unnutusjuttu poistettiin?

Vierailija
19.09.2011 |

Onko valvojalle vieras tuo asia että jo taaperot harrastavat "itsensä hinkkaamista"? Monelle se voi tulla järkytyksenä, mutta kyse on täysin normaalista luonnollisesta asiasta. Toiset löytävät tuon jutun aiemmin toiset myöhemmin.

Kannattaisi perehtyä Cacciatoren kirjoituksiin asiasta.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen ketjun ap, joka mielellään olisi kuullut, onko muita asiaan törmänneitä. Onneksi yksi ehti ilmenemään ennen kuin sensuuri iski.

Vierailija
2/25 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tämä on käsittämätöntä että asiasta ei saisi puhua?

Juuri nettipalstalla on helpompi kirjoittaa tällaisesta vähän hävettävästä jutusta kuin alkaa livenä kyselemään tuttujen kokemuksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

asiattomasti kirjoitettu, selvä provo. Minä ainakin tein siitä ilmon ja todellakin tiedän että unnutusta on olemassa.

Vierailija
4/25 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska se on hämmentävää. Mun mielestä siinä ei ollut kuitenkaan mitään asiatonta.

asiattomasti kirjoitettu, selvä provo. Minä ainakin tein siitä ilmon ja todellakin tiedän että unnutusta on olemassa.

Vierailija
5/25 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muissa lapsen seksuaalisuuteen keskittyvissä provoissa.

Vierailija
6/25 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi aloitti noin 1,5-vuotiaana eikä tuonikäiselle pysty vielä selittämään että on sopimatonta häiritä sillä muita. Jossain vaiheessa se sitten oppi menemään aina omaan huoneeseensa. Taisi kyllä olla jo 4v silloin.

Vierailija
7/25 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme lasta kasvattanut teini-ikään, enkä moiseen ole törmännyt.

Vierailija
8/25 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

leikkilentällä tai tarhassa tekee noin. Ei välttämättä terve, meidän autisti teki myös tuota pienenä ja isompanakin.

Vierailija
9/25 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

terv. tarhantäti

Kyllä se lapsesi leimautuu jos leikkilentällä tai tarhassa tekee noin. Ei välttämättä terve, meidän autisti teki myös tuota pienenä ja isompanakin.

Vierailija
10/25 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi aloitti noin 1,5-vuotiaana eikä tuonikäiselle pysty vielä selittämään että on sopimatonta häiritä sillä muita. Jossain vaiheessa se sitten oppi menemään aina omaan huoneeseensa. Taisi kyllä olla jo 4v silloin.

Minulle on ihan ensikosketus tuollaiseen äänekkääseen lapseen. Olen minä nähnyt jos jonkinlaista itsensä hiplaajaa, mutta muut ovat vain hymisseet jotain. Muistan, että itsekin olin pentuna kova hinkkaamaan itseäni milloin mihinkin, mutta muistaakseni olin aika äänetön.

Vierailija
11/25 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

leikkilentällä tai tarhassa tekee noin. Ei välttämättä terve, meidän autisti teki myös tuota pienenä ja isompanakin.

Mutta kieltämättä hoitoaika päiväunineen kauhistuttaa. Terveysjuttuihin en osaa ottaa sen kummemmin kantaa, ne selviävät sitten aikanaan.

Vierailija
12/25 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse hinkkasin itseäni jo ainakin 3-vuotiaana (ehkä jo nuorempanakin mutta en muista enkä kehtaa vanhemmilta kysyä) ja samoin kaikki kolme tyttöäni ovat tuota harrastaneet. Ovat aloittaneet yleensä siinä iässä kun vaipat ovat jääneet, ei siis mitään mallioppimista sisaruksilta vaan ihan itse ovat herkän paikkansa hoksaneet.

Vierailija
13/25 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin kokeneet hoitajat ovat tottunet ilmiöön, joku harjoittelija ehkä voi kummeksua. Häiritsevään puuhaan puuttuvat kyllä mutta nukkarissa ei haittaa jos sen tekee hissukseen muita häiritsemättä.

Vierailija
14/25 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin kokeneet hoitajat ovat tottunet ilmiöön, joku harjoittelija ehkä voi kummeksua. Häiritsevään puuhaan puuttuvat kyllä mutta nukkarissa ei haittaa jos sen tekee hissukseen muita häiritsemättä.

ennen kuin hoitoon joudutaan laittamaan. Tai tuskin pois oppii muuten, mutta jos edes tuosta metelistä... Se on oikeasti hirveää!

Vierailija
15/25 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen kuin hoitoon joudutaan laittamaan. Tai tuskin pois oppii muuten, mutta jos edes tuosta metelistä... Se on oikeasti hirveää!

Vierailija
16/25 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai muuten seksielämässään? Ei passaa sen tarkemmin kuvailla, ettei mene taas poistoon.

Vierailija
17/25 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai muuten seksielämässään? Ei passaa sen tarkemmin kuvailla, ettei mene taas poistoon.

Lapsi ei todellakaan osaa mitään voihkinaa tai muita seksiääniä unnuttaessaan tehdä ellei ole niitä jostain oppinut. Sairasta provoilua.

Vierailija
18/25 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en usko, että terve lapsi tällaista tekee.

Hyi!

Vierailija
19/25 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

VAikka täytyy myöntää, että ei minun mielikuvitukseni olisi riittänyt tällaiseen provoiluun.

Huoh.

Vierailija
20/25 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siihen mitään oppimista tarvita. Ne puuhkuttaa, puhisee ja ynisee koska hengästyvät!

Näetkö sä siinäkin jotain pervoa jos vaikka painonnostaja ähisee puuhassaan?

Lapsi ei todellakaan osaa mitään voihkinaa tai muita seksiääniä unnuttaessaan tehdä ellei ole niitä jostain oppinut. Sairasta provoilua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yksi