Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

43 v ja raskaana!

Vierailija
17.09.2011 |

Voi hyvänen aika, nyt on maailmankirjat sekaisin meidän perheen elämässä. Raskaustesti näytti aamulla plussaa. Olemme pitäneet ehkäisystä huolen, mutta koska hormonaaliset ehkäisyt eivät minulle sovi, niin olemme turvautuneet kondomiin. Mitä ihmeen kummaa nyt teen? Meillä on kaksi suloista lasta jo. Mitä kummaa!? Ja eikö sen raskautumisen pitäisi ylipäänsä olla jo epätodennäköisempää tässä iässä. Nyt on kyllä pää ihan sekaisin.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
17.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hieno juttu. ja jos teidän lapset on vielä pieniä, olet todennäköisesti ehtinyt elää sitä "omaa elämääsi"? jo ennen perheen perustamista. ei tarvitse sen perään haikailla.

kummallista, mä olen elänyt omaa elämääni aina ja koko ajan. ihan myös useamman lapsen äitinä ja vaimona. monen palstalaisen mielestä huonona äitinä (työssäkäyvänä).

Vierailija
22/23 |
17.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

[Onnea sinulle, et ole liian vanha äidiksi.Oma äitini teki aikanaan nuorimmaisen 44-vuotiaana ja äitini iltatähti on tänään 29 vuotias terve nuori mies. Kaikki meni äitini kohdallaan hyvin, raskaus ja synnytys. Veljeni ei ole koskaan äitiäni hävennyt, vaikka äiti oli vanhempi kuin muiden äiti.Äidin oli "pakko" pysyä nuorekkaana ja maailman menossa mukana.Veljeni on tuonut niin paljon rakkautta ja iloa äitini elämään, ettei äiti ole koskaan sitä katunut.Nykyään on paljon ensisynnyttäjiä sinun iässäsi.Et ole mikään kummajainen.Nyt vaan nauttimaan raskaudestasi ja varaamaan aikaa äitiysneuvolaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
17.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että lapset pitävät naisen nuorekkaana ja kartalla. jopa mun 73-vuotias äiti on kartalla lasten lastensa kautta.

tää ei tietysti päde kaikkiin, onhan näitä "vanhoihin nahkoihin" syntyneitä, jotka laittaa vekkihameen päälle jo 30-vuotiaana ja permanentin tukkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme viisi