Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Karua mutta totta: kaverin pitäisi laihduttaa. Mutta eihän sille kukaan sitä sano.

Vierailija
17.09.2011 |

Hyvä ystäväni on ihana ihminen, mutta hänellä on huonoa tuuria miesten kanssa. Sinkkuna ollut oikeastaan enemmän tai vähemmän viimeiset 10 vuotta. Hänellä ei ole sellaisia ulkoisia ominaisuuksia, mitkä tekisivät hänestä viehättävän miesten silmissä. "Mutta eihän se ulkonäkö ole tärkeintä, vaan sisäinen kauneus" ei valitettavasti päde miesten osalta. Mutta yksi konkreettinen asia mitä hän voisi tehdä olisi pudottaa painoa 10kg. Hoikempana hän olisi paljon paremmissa asemissa miesmarkkinoilla. Karua, mutta totta. Mutta eihän tätä voi kukaan sanoa suoraan ystävälle. Eihän?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
17.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on tuttu, jolla ylipainoa n. 40-50kg ja on kauhea rääväsuu. Kummaa kun ei saa miestä itselleen..

Vierailija
22/25 |
17.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pituutta 161 ja painoa oli vielä alku vuodesta 78kg!! sitten päätin vaan et nyt lähtee luku alas päin. nyt paino 66 ja paljon terveellisemmäksi tunnen itseni, jaksan paremmin, nukun ja oikeasti syöminenkin on ihanaa! ja paljon olen enemmän huomiota esim. ravintolassa saanut en missään nimessä ole hoikka vieläkään vaan omasta mielestäni sopiva. löytyy takapuoli vyötärö ja rinnat! ja reidetkään ei ole kamalat enään. eli kyllä tuo 10kg tekee ihmisestä erin! itse en enään ajattele laihduttamista vaan pidän huolen liikunnasta ja normaalista ruuasta herkkujakin saa syödä kohtuudella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
17.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olisihan se parasta jos hän löytäisi miehen joka tykkää hänestä sellaisena kuin hän on kiloista huolimatta. Mutta kun se on karu totuus, että painolla on väliä. Vaikka naiset uskottelis itselleen että sisin on tärkeintä. Painolle voi kuitenkin itse tehdä jotain. Jos on ja pysyy sinkkuna vuodesta toiseen, miksi ei voisi ottaa kaikkia keinoja käyttöön? ap

...että sunlaisilla ystävillä/kavereilla/tuttavilla ei o mitään virkaa...paitsi sillon kun vessapapru on lopussa!!!!!

Vierailija
24/25 |
17.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei itse tiedä olevansa ylipainoinen?

Jokainen tekee omat valintansa ja kantaa niiden seuraukset. Ylipaino on yksi niistä, eikä tässä maailmassa kukaan voi olla tietämättä, miten ylipainoisiin suhtaudutaan.

Vierailija
25/25 |
17.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

edes halua miestä itselleen, vaan on kuitenkin ihan tyytyväinen eloonsa ilmankin, vaikka antaa sinun ymmärtää toista?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kolme