Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllä on kurjaa tämä miehen kesäloma-aika

Vierailija
28.07.2011 |

Riitelyä joka päivä. Minä odotan mieheltä aktiivisuutta pienten lastenmme hoidossa, mies taas osoittaa että ei viitsisi millään. Kaikki on väkisin vääntämistä ja tekee mitä huvittaa. Onko muuten normaalia, että vauva 9kk itkee isänsä sylissä, tahtoo vaan äidin syliin eikä söisikään hyvin isän kanssa? Pieniä hetkiä suostuu leikkimään isän kanssa, mutta hoitotoimenpiteetkin pitäisi äidin hoitaa tai itkee vaan isän kanssa. Tuskastuttaa. Tuntuu, että vauvakin vaistoaa miten hankalaa lapsenhoito miehelle on..

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
28.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tänään mies ilmoitti vihaavansa minua. Kun kuulemma olen niin hirveä nalkuttaja. Huokaus.

Vierailija
2/16 |
28.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

LAtaan suuret odotukset miehen lomaan ja mies töistä väsyneenä lähinnä makaa tai rentoutuu harrastuksissa. Mä teen edelleen kaikki kotityöt ja tukehdun kiukkuuni mikä lopulta purkautuu riitoina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
28.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tänään mies ilmoitti vihaavansa minua. Kun kuulemma olen niin hirveä nalkuttaja. Huokaus.

Mulla myös lapset ovat pieninä (alle 2-v) hyväksyneet vaan äidin, Mutta mies ei oo mullakaan ollut maisemissa vaan omissa menoissaan.

Vierailija
4/16 |
28.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä, että olette negatiivisuuden kehässä. Yritä rikkoa se olemalla hyväntuulinen, vaikka näyttelemällä. Kehu miestä, jos vähänkin tekee.

Vierailija
5/16 |
28.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan niin suossa.. tämä on tosiaan kierre. Mua ottaa aivoon kun mies laiskistelee ja valitan, mies tekee vielä vähemmän.. mutta tunnen niin raivoa, että laiskuuttaan huolehtii esim turvallisuusasioista huonosti, _en voi_ olla suuttumatta jos mies ei jaksa mennä ripeästi 2v:n perään kun tämä karkaa tms. Menee ensin laiskasti hakemaan kenkiään sisältä ja sitten vasta lähtee tielle painelevan 2v:n perään.. miten sellaisesta voi olla sanomatta toiselle?! Sitten mies vaan tylysti tokaisee, että hoida sitten itse pentusi kun ei kerran hänen tyylinsä kelpaa.

Vierailija
6/16 |
28.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen myös jo aivan kypsä, kun miehen loma on kestänyt kolme viikkoa, nyt on onneksi pari päivää pois kotoa. Jotenkin sitä ajatteli, että kun hän jää lomalle, niin minullakin on enemmän vapaata, vaikkakin sitten kotitöiden tekoon rauhassa, tai joskus hetkiseen levätä tai lukea kirjaa, mutta kissanviikset, mutta koko ajan on taistelua, kumman tekemiset on tärkeämpiä ja kumpi vahtii lapsia. Lisäksi kaupasta saa kantaa kamalia määriä ruokaa, kun mies on koko ajan kotona ja tuntuu, että pyykkiä ja siivoamista on paljon enemmän. Ainoastaan ne hetket hän on mukisematta lasten kanssa, kun ollaan lähdössä jonnekin reissuun ja minun pitää laittaa lasten tarvikkeet ja vaatteet ja muut värkit valmiiksi, sen ymmärtää, että ne on tehtävä ja itse hän ei osaa ajatella, mitä tarvitaan missäkin mukana, eli antaa minun pakata rauhassa. Sitten aina jotenkin keinottelen niin, että laitan ensin "salaa" omat tavarani kasaan ja laitan hiukset ja meikkaan, koska sellaiseen en saa ikinä rauhallista aikaa. No joo, tästä se taas helpottaa kohta kun lomat on lusittu.

Vierailija
7/16 |
28.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä neljä viikkoa lomaa takana ja mä olen aivan PUHKI!! Hoitovapaa loppuu multa viikon päästä ja pitäs lähtee töihin. Onneks mulla on ens viikolla "miesvapaata" muutama päivä. En varmaan muuten kykenis lähtemään..... :(

Just toi, että on odottanut, et saa itsekin sitä vapaa-aikaa ja lastenhoitoapua, niin EI! Riitelyks menee ja siinä kun hoitaa lapset niin vielä on mieskin sotkemassa ja syömässä ja vetämässä lonkkaa sohvalla!....grrrrr!

Perseestä!

Vierailija
8/16 |
28.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta 1 v tyttö ei kiinnosta. No, se 1 v kiipeilee jatkuvasti jossain joten mä en saa hetken rauhaa. Jos sanon tästä niin heti tulee kuibka onhan hän koko päivän ollut pojan kanssa. Prkl. Kyllä mäkin olisin mielläni yhden isomman kanssa uimarannalla kun vahtisin taaperoa, kokkaisin kaikkien ruuat, pyykkäisin ja pakkaisin kaikkien tavarat. Kolmatta ei ikinä meille tule ja kun työt alkaa mullakin syksyllä niin arvatkaa vaan kuka makaa iltaisin sohvalla kun oli töissä niin taas raskasta.

Vierailija
9/16 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kesäloma alkaa tänään, 5 viikkoa rentoutumista...ei kurapeseitä kiusana, vaimon kanssa kaikkea kivaa, sängyssä ja pihalla...elämä on välillä hauskaa..:))))) Ps. itse ääliö kersanne tehneet ja puolisonne valinneet...ah sitä lapsien ihanuutta !!!!! Nauttikaa ; )))

Vierailija
10/16 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yrittää keventää arkea miehen avulla. Eihan se ole mitään lomaa kummallekaan.

Vierailija
11/16 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheita äijiä.Jää mullekkin paljon hommaa siis arkena kolmen lapsen kanssa mutta miehen vapaa päivinä ja loma aikoina on oikein rento tunnelma.Meillä tapellaan vaan silloin jos mä en oo saanu nukkuu.:)Meillä mies menee lasten kans ulos ja mä saan tehä rauhas kotihommii.

Vierailija
12/16 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö siihen kotiin jumittua ja yrittää elää muka helpompaa arkea, nythän on kesä ja te siis voisitte lomailla, arkea ehtii taas koko vuoden.

Vierailija
13/16 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä vihata lapsen isää tolkutomasti jos ei osais tai tulis toimeen oman lapsensa kanssa.en kestäis kattella päivästä toiseen. täytyy vaan kiittää luojaansa et on löytäny oikeesti hyvän miehen eikä mitään vätystä. ihmettelen et miten ei nainen huomaa miehessä näitä piirteitä ennen lasten tekoa? ei pidä tuhlata elämäänsä huonon miehen kanssa sillä kerran täällä vaan eletään eikä sen tarvi olla kärsimystä! ja ihan turha kommentoida taas. ettei pärjäis taloudellisesti ilman ja lapselle parempi et vätys on kuvioissa ym. Dont think so!

Vierailija
14/16 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riitelyks menee ja siinä kun hoitaa lapset niin vielä on mieskin sotkemassa ja syömässä ja vetämässä lonkkaa sohvalla!....grrrrr!

Perseestä!

siis se että miestä ei kiinnosta eikä se tee mitään. Miten ihmeessä niitä lapsia on useampia siunaantunut?

Vierailija
15/16 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö siihen kotiin jumittua ja yrittää elää muka helpompaa arkea, nythän on kesä ja te siis voisitte lomailla, arkea ehtii taas koko vuoden.

Oon aivan samaa mieltä! Sitäkö te naiset kaipaatte, että saatte "tehdä kotihommia rauhassa". Onpas luksusta. Eikö sitä kämppää saa puunata arkenakin ihan kyllästymiseen saakka? Kun meillä on miehen kanssa lomaa, niin otetaan siitä kaikki irti, ei todellakaan hinkata rätin kanssa jalkalistoja.

Vierailija
16/16 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ota se vauva mukaasi ja jätä isommat miehen kontolle. Mene vauvan kanssa kaupungille tai rataskävelylle. Kun lapsi on vähän isompi, jätä se miehen hoidettavaksi ja mene itseksesi jonnekin.

Vaikka mun mies on osallistunut aktiivisesti lastenhoitoon, niin meidän kuopus oli tuollainen vain-äiti-kelpaa -vauva. Kun lapsi oli puolitoista vuotta, minä menin töihin ja mies jäi kotiin hoitovapaalle. Hyvin se meni, vaikka alku olikin heillä aika äiti-missä-oot-ikävää.

Anna miehen hoitaa homma tyylillään, kunhan nyt ei saata lapsia varsinaiseen vaaraan. Yritä luottaa välillä ja sulkea silmät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi viisi