Mieheni haluaa asumuseron, koska en ole halunnut koskaan seksiä
Olemme olleet naimisissa jo pitkään enkä ole koskaan vongannut häneltä seksiä yli 10 vuoden aikana. Mies on kaiketi ollut siitä aina loukkaantunut ja viikko sitten muutti omistamaansa kaupunkiasuntoon. Nyt tuntuu oudolta, voiko tuollainen olla oikea syy eroon kun on lapsiakin?
Kommentit (15)
Ehkä joku toinen osasi osoittaa haluavansa sun miestä. Kyllä jokainen aina välillä haluaa olla haluttu ja ns vonkaamisen kohde.
Koetahan keksiä ensi kerralla uskottavampi provo ! Nyt puhuit itsesi pussiin.
Itse jaksoin katsoa laimeaa pihtariukkoa 6 vuotta. Ajanhaaskausta. Provo tai ei, asiaa käsitelty täälläkin ihan älyttömästi. Jos ihmiset on yhdessä niin kuuluu siihen molemminpuolinen kiinnostus seksiin. Ei kai kukaan oikeasti aloita suhdetta vain lisääntyäkseen, lässähtääkseen ja televisiota katsoakseen.
Kun jätin mieheni suurin syy oli ettei meillä ollut enää lainkaan seksiä. Viimeisen viiden vuoden aikana mies oli halunnut ehkä pari kertaa vuodessa.
Olen pyytänyt vaimolta aloitetta seksiin, sitä vain ei kertakaikkiaan tule. Itse jos viitsin olla aktiivinen, minut "palkitaan" ehkä 6 kertaa vuodessa. Itse haluaisin seksiä edes esim viikottain.
Olen jo lähes kuollut sisältäni, jo melkein kokonaan kiveä...
Haluan kokea, että minäkin olen vielä haluttava ja joku kaipaisi juuri minun tarjoamaani hellyyttä.
Itseäni kiinnostaa seksi kerran kuukaudessa ja sääliseksiä annan kerran viikossa, mutta kyllähän se päälle näkyy ettei kiinnosta.
Ehkä ero oli helpotus; ei olisi pakko antaa sitä sääliseksiä. Kun ei kiinnosta, niin ei kiinnosta. Haluan nukkua
Minä en jaksa enää vongata mieheltäni. Olen todella seksuaalinen nainen ja haluaisin joka päivä. Se on lamauttava tunne, kun tajuaa alkusuhteen jälkeen, ettei toinen halua enää.
meillä vongataan vähän vuorotellen. minä välillä ja mies välillä.
Mies sanoo välillä "oho, olipas kiva yllätys" vaikka mun vonkaamista tapahtuu kans kerran tai pari kertaa viikossa.
Olen pyytänyt vaimolta aloitetta seksiin, sitä vain ei kertakaikkiaan tule. Itse jos viitsin olla aktiivinen, minut "palkitaan" ehkä 6 kertaa vuodessa. Itse haluaisin seksiä edes esim viikottain. Olen jo lähes kuollut sisältäni, jo melkein kokonaan kiveä... Haluan kokea, että minäkin olen vielä haluttava ja joku kaipaisi juuri minun tarjoamaani hellyyttä.
otan osaa. Itsellä sellainen tilanne, että mieheni on lähes tappanut oman kiinnostukseni seksiin vaatimalla minua pukeutumaan nahkavaatteisiin ja reisisaappaisiin, enkä halua. Siitä tullut mahdoton tilanne.
Haluaisin juuri kuulla mieheltäni tuon, että hän haluaisi tarjota minulle hellyyttä.
Itsellä sellainen tilanne, että mieheni on lähes tappanut oman kiinnostukseni seksiin vaatimalla minua pukeutumaan nahkavaatteisiin ja reisisaappaisiin, enkä halua.
Oletko koskaan kokeillut tuota, ja jos olet niin minkälaiset fiilikset siitä tuli?
Itsellä sellainen tilanne, että mieheni on lähes tappanut oman kiinnostukseni seksiin vaatimalla minua pukeutumaan nahkavaatteisiin ja reisisaappaisiin, enkä halua.
Oletko koskaan kokeillut tuota, ja jos olet niin minkälaiset fiilikset siitä tuli?
mitä muuta! Fyysisesti tulee olo, että happi loppuu ja sydämenrytmihäiriö alkaa (mulla on siihen taipumus stressissä). Psyykkisesti ottaa päähän aivan HELVETISTI, kun mies ensin ottaa netistä mallia ja sitten vaatii lähes kahdeksankymmen kiloista rumaa vaimoaan samaan. H
Miksi, oi miksi, nämä seksihaluttomat ei jo alkupeleissä löydä toisiaan, ja taas seksuaaliset toisiaan. Olisi niiiin ihana ottaa aamulämpimät ja sitten taas illalla mennä aikaisin "nukkumaan". Mikään ei rentouta niinkuin rakastelu, orkku ja läheisyys. Ja saisi tuntea itsensä rakastetuksi ja haluttavaksi. Miehen ulkonäöllä ei mitään väliä, kunhan on MIES ja toimiva vehje ja halua käyttää sitä.
Miksi, oi miksi, nämä seksihaluttomat ei jo alkupeleissä löydä toisiaan, ja taas seksuaaliset toisiaan. Olisi niiiin ihana ottaa aamulämpimät ja sitten taas illalla mennä aikaisin "nukkumaan". Mikään ei rentouta niinkuin rakastelu, orkku ja läheisyys. Ja saisi tuntea itsensä rakastetuksi ja haluttavaksi. Miehen ulkonäöllä ei mitään väliä, kunhan on MIES ja toimiva vehje ja halua käyttää sitä.
Minulla meni miehen kanssa ihan hyvin kymmenen vuotta, seksitavat ja halut samanlaisia. Varmaan nyt viidenkympin villityksen koittaessa hänen täytyy saada jotain extraa. Hakekoot sitä muualta, mutta kun vaatii multa, sitä en meinaa kestää. Terkuin numero 14
jos seksiä on kuitenkin ollut. tod. näk on ihastunut johonkin otiseen. nimim kokemusta vastaavasto