Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos on ulosotossa jotakin ja miehen veronpalautukset

Vierailija
28.07.2011 |

tulee tililleni niin nappaako ulosottomies ne vai vain mun omat veronpalautukset?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
28.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne miehen palautuksiin koske.

Vierailija
2/14 |
28.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olette veroehdotukseen merkinneet kohtaan "saako veronpalautukset käyttää puolisoni hyväksi" ruksin niin silloin vie ja ilmeisesti tsekkaavat ajoittain tilin saldon ja vievät kaiken muun paitsi suojaosuuden joka on riippuvainen perheen koosta...jälkimmäisen vaihtoehdon kyseessä ollen eivät katso mistä ja kenen ne rahat ovat...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
28.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hammondit kaniin :D

Eiköhän niillä rahoilla pärjäile hetken.

Vierailija
4/14 |
28.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten muka sun miehen palautukset voi edes tulla sun tilille???

Jos olette molemmat ruksanneet saa käyttää puolison hyväksi ,te molemmat tulette saamaan lokakuun aikana uudet päätökset joista selviää kuka saa mitäkin.

Vierailija
5/14 |
28.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ulosotossa verovelkaa niin silloin miehen palautukset verottaja vie jos siis kohta on merkitty.

Vierailija
6/14 |
28.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei niitä sinun tilillesi laita. Meinasitko myydä miehesi palautukset jollekin firmalle?

Vierailija
7/14 |
28.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

palautuksessa on kyllä se ulososttomies ne veronpalautukset vie.

Luulisin, että ulosottomies tulee väliin eli ulosotossa olevan palautusta ei käytetä puolison hyväksi vaan uo vie rahat tuosta välistä. En löytänyt tosin mitään faktaa tämän tueksi, joten maalaisjärjellä näin päättelin.

Vierailija
8/14 |
28.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli se sitten vaikka naapurin Jorman tili.

ei niitä sinun tilillesi laita. Meinasitko myydä miehesi palautukset jollekin firmalle?

Vierailija
9/14 |
28.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olette veroehdotukseen merkinneet kohtaan "saako veronpalautukset käyttää puolisoni hyväksi" ruksin niin silloin vie ja ilmeisesti tsekkaavat ajoittain tilin saldon ja vievät kaiken muun paitsi suojaosuuden joka on riippuvainen perheen koosta...jälkimmäisen vaihtoehdon kyseessä ollen eivät katso mistä ja kenen ne rahat ovat...

Se ruksi tarkoittaa sitä että vaimon palautuksilla voidaan maksaa miehen mätkyjä tai päinvastoin. Ei se tarkoita sitä että kuka tahansa, ei edes ulosottomies, saa toisen veronpalautuksia napata. Ja hyvin harvoin ulosottomies tsekkailee tilejä. Kyllä ne ulosmittaa ihan muuta. Ei niillä ole aikaa eikä resursseja tsekkaila tuhansien ihmisten tilejä ja ulosmitata sieltä rahoja, joita sais ehkä kymppejä tai korkeintaan satasia. Sulla ei oikeesti taida olla mitään käsitystä ulosottomiehen toimista? Muuten vaan jakelet "hyviä" neuvoja.

Vierailija
10/14 |
28.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä just sellainen tilanne et miehellä on ulosottovelkaa ja minulla ei.Hän sai enemmän palautusta kuin minä mätkyjä.Laitettiin paperit takas ruksattuina ja sain sähköpostin et uudet päätökset tulee lokakuun aikana joista selviää voidaanko miehen palautukset käyttää minun hyväksi ja ylimenevä menis ulosottoon vai joudunko maksamaan koko mätkyt.Ulosoton laajuus ja syyt kuulemma vaikuttaa.Verovelka viedään heti samoin kuin elatusmaksuvelat,sakot yms.

Vierailija
11/14 |
28.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerkeää vielä muuttamaan, koska palautukset maksetaan on vasta joulukuussa.

Vierailija
12/14 |
28.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies saa veronpalautuksia: 1000€

Minä saan veronpalautuksia: 1000€

Kummankin veronpalautukset tulevat tililleni = 2000€

Ja jos minulla on esim 2000€ tai paljon enemmän ulosotossa, niin ulosottomies nappaa nuo molempien veronpalautukset vai vain minun 1000€ veronpalautukseni?

Vierailija
13/14 |
28.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies saa veronpalautuksia: 1000€

Minä saan veronpalautuksia: 1000€

Kummankin veronpalautukset tulevat tililleni = 2000€

Ja jos minulla on esim 2000€ tai paljon enemmän ulosotossa, niin ulosottomies nappaa nuo molempien veronpalautukset vai vain minun 1000€ veronpalautukseni?

Miehen veronpalautukset tulee normaalisti tilille. Niitä ei voida ulosmitata sinun velkojesi maksuun, koska ovat miehesi rahoja.

Vierailija
14/14 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan omakohtaista kokemusta valitettavasti, vuosia takaperin tehtyjen hölmöilyjen kautta, löytyy, siitä nämä "hyvät" neuvot...Ulosottoviranomaisia ei kiinnosta kuin selvä raha.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi neljä