Halla-Aho oli mies, katui ja pyysi anteeksi!
Kommentit (10)
Juurihan Suomen Prinsessa sanoi toimittajille, ettei aio pyytää anteeksi (ainakaan näiltä)!
muuta mahdollisuutta kuin pyytää anteeksi?
Minä vaadin kansanedustajalta, ettei tuollaisia lipsahduksia edes pääse ilmoille. Etenkin vaadin sitä ihmiseltä, joka on luonut poliittisen uransa sosiaalisessa mediassa, jonka tästä syystä luulisi ymmärtävän paremmin kuin jonkun takametsän sahanteroittaja... Näin esimerkkinä.
Juurihan Suomen Prinsessa sanoi toimittajille, ettei aio pyytää anteeksi (ainakaan näiltä)!
Minkä helvetin takia sen toimittajakusipäiltä mitään edes tarvitsisi anteeksi pyytää?
Vaan kysyivät, aikooko Halla-aho pyytää anteeksi. Se oli Prinsessan ikkariomaa järkeilyä.
Eikä Prinsessa Toivolakaan ole vielä ehti kertoa meille, kuinka JÄRKYTTYNYT hän on? Huhuu...persekirnu, oletko nukkunut ohi tämän kohun?
Miten Toivola liittyy asiaan? Vihapuheesi on ilmoitettu ylläpidolle.
Minkä helvetin takia sen toimittajakusipäiltä mitään edes tarvitsisi anteeksi pyytää?
vaatinutkaan, että Halla-ahon pitäisi pyytää anteeksi toimittajilta, mistä olet saanut sellaista päähäsi? Eivätkä toimittajat ilkeyttää tällaisia kohuja rakentele, kyllä se oli jälleen kerran persukansanedustaja itse.
Jos Halla-aho sanoi katuvansa ja pyysi anteeksi niin se tarkoitti jotain ihan muuta ja hänet on tulkittu väärin.
Joka ei joudu jatkuvasti pyytelemään anteeksi. Etpä näe fiksujen ihmisten mokailevan.
Jos Halla-aho sanoi katuvansa ja pyysi anteeksi niin se tarkoitti jotain ihan muuta ja hänet on tulkittu väärin.
Toivottavasti se antoi lausuntonsa mukana sen tulkitsemisohjeet niin että kaikki varmasti sai selville mitä se oikeasti tarkoitti.
Se mitään tarkoittanut, vaan "pyysi anteeksi" pakon edessä. Narsisti kun on, niin ei se virheitä oikeasti näe omissa tekemisissään.
kansanedustajalta kyllä paljon muutakin kuin että hän on mies (itse asiassa se ei ole edes välttämätöntä :).