Minkälainen synnytyshattu teillä on ollut?
Kommentit (105)
oli dildo teipattuna (ylä)päähän, vähän niin kuin merkiksi kätilölle ja miehelle, että olen kyrpä otsassa koko toimituksen. Tosin huusin kyllä vittua.
avantouinnissa. Sellainen harmaa huopahattu, jossa neljä suippoa tötteröä kulmissa.
se on uskomattoman hyvä ja todella toimii! Etenkin avautumisvaiheessa eteeriset öljyt helpottavat rentoutumista!
foliosta, ei karkaa sisäinen sätely ja synnytysenergia!!! tosi helppo tehä. vain 1 rulla riittää
Koska olin aivan vakuuttunut siitä, että kätilö yrittää vaikuttaa ajatuksiini telepaattisesti.
ja suoraan sanottuna te jotka painoitte ihan vaan pipot päässä ootte musta kyllä aika vastuutomia.
muovikulho. Toi jotenkin rauhoittavan olon sen kaiken hälinän keskellä, kun edes pää oli suojattu laadukkaalla muovilla.
Mulle ainoa oikea vaihtoehto oli tuo taivahan vanha nahkainen lentäjänlakki. Teininä löysin kirpparilta ja siitä asti ollut mun suosikki. Tietenkin päässä myös synnyttäessä.
ja ukolla oli omansa. Sillä se huiski hikikarpaloita pois otsaltani ja välillä omaltaankin.
kannattaa tarkistaa nettisivuilta ennen synnytystä että tilaa oikean koon. Minulla oli hiukan liian pieni ekassa synnytyksessä mutta tokaan ymmärsin tilata synnyttäneiden koon.
No mä pistin kyllä pyöräilykypärän
ja suoraan sanottuna te jotka painoitte ihan vaan pipot päässä ootte musta kyllä aika vastuutomia.
Minulla oli mottoripyöräkypärä, suojaa paljon paremmin. Ja vaimensi vähän sitä huutoanikin, ei tarvinnut hävetä.
Ja siinä luki valamet . . Paranneltu versio. Aah. . Oli niin kotoinen ja turvallinen olo. :)
jotka lensi silloin jalasta, kun lasta tehtiin. Meillä ihan suvussa tuollainen perinne. Siihen liittyy sellainen uskomus, että jatkossa muistaa pitää housut jalassa, jos ei lapsia halua.
http://www.electrobike.fi/index.php/tarvikkeet-1/hattukyparat.html
koska pyöräilin synnyttämään ja se on tyylikäs ja turvallinen.
Minulla on eri hattu eri viikonpäiville, tietenkin.
Siis se sellainen ihan tavallinen saunapipo, pellavaa.
oli dildo teipattuna (ylä)päähän, vähän niin kuin merkiksi kätilölle ja miehelle, että olen kyrpä otsassa koko toimituksen. Tosin huusin kyllä vittua.