Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkälainen synnytyshattu teillä on ollut?

Vierailija
14.09.2011 |

Kommentit (105)

Vierailija
61/105 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Vedin steriilin hanskan päähäni"

Pummasin sen kätilöltä, koska olen tarkka hygieniastani. Kun lepuutin päätäni sairaalan tyynyllä niin ajattelin et ei täit eikä muut sairaalabakteerit pääse tarttumaan

Mä taas vedin kortsun päähäni. En halua enää IKINÄ tulla raskaaksi, joten käytän kondomia ihan koko ajan!

No mä laitoinkin kuukautissiteen tohon otsaan kiinni. Käytetyn tietenkin. Lainasin naapurista, kun ei ollut itsellä enää käytettyjä tallessa.

Vierailija
62/105 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ni oli pakko jättää Svea päähän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/105 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruskovillan silkkimyssy, ei hiostanut yhtään! Laatua sen olla pitää!!

Vierailija
64/105 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vauvalle oli samanlainen. Ajattelin, että on kiva kotiutua ihan samiksissa.

Vierailija
65/105 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta sekä vauva että kätilö hämmentyivät siitä liikaa. Kun kätilö yritti kolmatta kertaa laittaa vauvan imemään päätäni, päätin ottaa sen pois. Loppuajan olinkin sitten ihan paljain päin:(

Tälläinen mulla oli: http://www.boobiebeanie.com/

Vierailija
66/105 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistä tässä on kyse??

Vierailija
67/105 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin pikavippejä et saisin Vuittonin lippiksen synnytyslakiksi. Toi Vuittonin kuosi on niin tunnettu et tyhmenpiki kätilö tietää et ei niitä ihan pikkurahalla ostella. Et eivät luule et oon joku WT-mutsi jol ei oo laittaa rahaa kunnon synnytysmyssyyn.

Vierailija
69/105 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin pikavippejä et saisin Vuittonin lippiksen synnytyslakiksi. Toi Vuittonin kuosi on niin tunnettu et tyhmenpiki kätilö tietää et ei niitä ihan pikkurahalla ostella. Et eivät luule et oon joku WT-mutsi jol ei oo laittaa rahaa kunnon synnytysmyssyyn.

Mut miehen suvun perinteen vaatii pitämään Hankkijan lippistähttp://www.eerikinputtiikki.fi/kauppa/product_info.php?products_id=148

Vierailija
70/105 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
71/105 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai jokainen itseään ja isänmaataan kunniottava suomalainen haluaa pukeutua unikkoon? Siis aitoon Marimekkoon eikä mihinkään ulkomaan Vuittoneihin.

Mulla oli tällainen http://kuvat2.huuto.net/9/b6/166a50e9325b48f3156c034c89083-orig.jpg ja lapsi kotiutui samankuosisessa bodyssa :)

Vierailija
72/105 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

alle TIETYSTI ruskovillan silkkimyssy, koska se tuntuu kohdulta, eli oltiin vauvan kanssa sillai yhteydessä. Päälle sitten prinsessa Beatricen prinssi Williamin häissä käyttämä hattu http://truthquake.com/wp-content/uploads/2011/05/princess-beatrice-hat-… koska se takasi lapselleni vähän sitä jotain (täällä ei kai luokista saanut enää puhua), mitä ei joka av-mamman lapsilla ole :)

Vierailija
73/105 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsekatkaapas meandin syysmallisto. Sieltä löytyy söpöt synnytyslakit äityleille ja vaaveleille! Vauvalle on sellainen suippomalli nyt erikoisjuttuna, saa kätilö vetää sen lapselle päähän heti kun pää on putkahtanut esille. Tulee vekkuleita kuvia, kun äipässä on samaa kuosia ylä-ja alapäässä!

Tervetuloa kutsuille kaikki taas tekemään ihania löytöjä! :)

Vierailija
74/105 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sitte yhtään ajatellut, mitä päähäsi laitat!!! Kumpi mielestäsi on parempi, olla prinsessa vai Tuhkimon ilkeä sisarpuoli? Katso nyt tätä linkkiä ja mieti, miten mauttoman lakin olet synnytykseesi valinnut. Kyllä nyt jo tietää, miten ilkeä, kamala ja tuomitseva mukulastasi tulee!

http://mommyish.com/stuff/is-princess-beatrices-ridiculous-royal-weddin…

Vierailija
75/105 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo pitkään pitänyt yllä varakkaan perheen kulissia, vaikka ihan keskituloisia ollaan. No nyt tätä ketjua lukiessa huomasin että muilla on vaikka millaisia merkkihattuja synnytyshattuna. Sellainen on saatava ettei kulissit kaadu!! Mies ei anna rahaa tähän. Onko siis ihan ok jos huomenna pokkana kävelen Louis Vuittonin myymälään ja vaadin saada itselleni ilmaiseksi Vuittonin logolla varustetun muovikassin ja kotona ompelen siitä kelpo synnytyshatun.

Vierailija
76/105 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sen välityksellä voinut kommunikoida syntyvän lapsen kanssa.

Vierailija
77/105 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on foliohattu päässä niin ei tarvi pelätä että kätilöt lukee sun ajatuksia

Vierailija
78/105 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnytystuskissa ei tullu mieleenkään laittaa hattua päähän, sen sijaan teippasin buranan otsaan. Pian kuitenkin huomasin että se on väärään päähän teipattu.

Vierailija
79/105 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnytystuskissa ei tullu mieleenkään laittaa hattua päähän, sen sijaan teippasin buranan otsaan. Pian kuitenkin huomasin että se on väärään päähän teipattu.

Vierailija
80/105 |
26.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuinka tyhmä pitää olla ettei tajuu ettei se synnytystuskiin auta jos ei se oo alapäähän teipattu