Minkälainen synnytyshattu teillä on ollut?
Kommentit (105)
tähän tyyliin: http://www.facebook.com/hyacinthquotes
olenhan hienostustunut, yläluokkainen av-mamma. Parasta A-luokkaa :D Hieno nainen on hieno nainen myös synnytyspöydällä!
Ja siinä luki valamet . . Paranneltu versio. Aah. . Oli niin kotoinen ja turvallinen olo. :)
Tästä lippiksestä levisi synnytyssaliin myös kotoinen navetanhaju
oli dildo teipattuna (ylä)päähän, vähän niin kuin merkiksi kätilölle ja miehelle, että olen kyrpä otsassa koko toimituksen. Tosin huusin kyllä vittua.
Oletko Rosa Meriläinen? Kai muistit myös rintanapin vittu haisee hyvälle!
Mulla nousi raskausaikana kusi niin pahasti päähän että jouduin hankkimaan tällaisen synnytyshatun
http://www.ikea.com/fi/fi/catalog/products/60131569/
päässä kroonikkovaippa. Imee hien hyvin.
Salaattilinko. Mies sit linkos välillä hikeä pois mun päästä, huh.
Kukkahattu, tietenkin. Välillä kun kyllästytti, vaihdoin foliohattuun.
Mulla oli nahkainen Irwinskotsa -salaa toivoin, että lapsestani tulisi sen avulla renttumuusikko. Aikaa tästä on 18 vuotta ja voin sanoa, että hyvältä näyttää.
Heh. Mun aloittama vanha ketju ja edelleen potkii..
[quote author="Vierailija" time="26.07.2012 klo 02:06"]
oli dildo teipattuna (ylä)päähän, vähän niin kuin merkiksi kätilölle ja miehelle, että olen kyrpä otsassa koko toimituksen. Tosin huusin kyllä vittua.
[/quote]
oli oranssi mainoslakki (semmonen hassu veneen mallinen) jossa luki KEMPPI. Ihanaa, jos mun lapsestani tulee hitsari tämän ansiosta!
Etkö sä ole ollenkaan huolissasi, että hänestä tulee WT???
sädekehä oli jo siinä vaiheessa pään päällä :)
Karpo-tyylinen valtava karvahattu kuten kaikilla toimittajilla. Ja kädessä karvaisella tuulisuojalla varustettu mikrofoni. Kätilölle ojensin paketin kylmäsavuporoa ja sadan markan setelin.
Pummasin sen kätilöltä, koska olen tarkka hygieniastani. Kun lepuutin päätäni sairaalan tyynyllä niin ajattelin et ei täit eikä muut sairaalabakteerit pääse tarttumaan
"Vedin steriilin hanskan päähäni"
Pummasin sen kätilöltä, koska olen tarkka hygieniastani. Kun lepuutin päätäni sairaalan tyynyllä niin ajattelin et ei täit eikä muut sairaalabakteerit pääse tarttumaan
Mä taas vedin kortsun päähäni. En halua enää IKINÄ tulla raskaaksi, joten käytän kondomia ihan koko ajan!