Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En taida koskaan saada miestä

Vierailija
14.09.2011 |

Tajuan itsekin, etten todellakaan ole mikään saalis. Olen ruma (toisin sanoen omituiset, hiukan miehekkäätkin piirteet, sellaiset.. vastenmieliset), huono vartalo (tälle voisi urheilemalla vähän tehdäkin jotain, mutta tissit tulevat aina olemaan olemattomat ketunnokat, lantio ja perse tulevat aina olemaan leveät), jopa alapääni on huono (ja tätäkin voi treenata, mutta eipä ole mulla mitenkään vaikuttanut).

Ja toisaalta, haluisinko edes, että joku "tyytyy" muhun? Että samalla haaveilisi koko ajan paremmasta, ja olisi valmis särkemään mun sydämen heti kun joku kauniimpi (eli parempi) nainen osoittaisi kiinnostusta?

Rakkautta kuitenkin kaipaan. Itse koen sen niin, että se on tässä elämässä ainoa, millä on oikeastaan merkitystä. Ja mulla olis paljon rakkautta annettavana, joten olisi vähän surullista jos todella jään yksin.

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kauniita ja vähemmän kauniita mutta olen nähnyt monta vähemmän kaunista jolla myös on mies. Eikä kaikkia vähemmän kauniita haittaa se ettei ole niin kaunis. Ei minuakaan koskaan esim. tulla iskemään tai muutenkaan kiinnitetä huomiota ja olen miehen "saanut" (kyllä voi puhua jonkin asian saamisesta jos se on huomattavasti vaikeampaa kuin muille)

Vierailija
2/35 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kuitenkin fiksu ja mukava miea :-)

Sellaisia löytyy kyllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko sulla kavereita jotka pitävät sinusta ja joiden kanssa sulla on yhteisiä juttuja? jos on, ( ja hei, vaikka ei olisikaan.. ) niin aika varmasti jostain löytyy myös miespuoleinen ihminen joka pitää sinusta ja joka myös rakastuu sinuun. ei ulkonäkö ole kaikki kaikessa.. jos pidät itsestäsi huolta olet kaunis.

Vierailija
4/35 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että valitettavasti miehet ei kelpuuta mutta kun hyvät tissit, perseen, pillun. Muulla ei ole sittne oikein väliäkään. Olkaamme yksin tai alkakaamme lesboiksi! silloin olisi myös juttuseuraakin.

Vierailija
5/35 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitää syvällisempää odottaa. olen sen tajunnut ja päättänyt ihan yksikseen elellä niin säästyy pettymyksiltä, suosittelen ap:llekin.

Vierailija
6/35 |
15.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että valitettavasti miehet ei kelpuuta mutta kun hyvät tissit, perseen, pillun. Muulla ei ole sittne oikein väliäkään.

Ehkä johonkin yhden illan suhteeseen tai muuten ei-vakavaan nuo voi olla kriteerit. Joka etsii oikeaa ihmissuhdetta, katsoo ihan muita asioita. Niinhän miehet itsekin sanoo, että yhdenlaisten tyttöjen kanssa pidetään aikansa hauskaa, ja sitten ne tavalliset naapurintytöt talutetaan alttarille.

Ja sitä en usko että ap niin ruma olisi kuin itse kokee. Vaikka miten paljon katselisi ympärilleen, niin ei voi kyllä sanoa ikinä näkevänsä oikein ällistyttävän rumia ihmisiä. Siis nuorten joukossa ja semmoista syntymärumuutta. Ei sitä vaan ole. Esimerkiksi läskit nuoret naiset ON rumia mutta se on heidän oma valintansa, eikä koske ap:ta.

Tunnen kyllä yhden tosi ruman naisen, hän on ranskalainen, ja on intohimoisessa avioliitossa aika hyvännäköisen miehen kanssa. Hän on luonteeltaan niin hauska ja mukava, että en yhtään ihmettele että vetää miehiä puoleensa! Vaikka esimerkiksi hänellä on naama täynnä syyliä joissa kasvaa karvoja.

Vierailija
7/35 |
15.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joissa mies on tosiaan lähtenyt "kauniimman perään".

tsemppiä ap:lle

Vierailija
8/35 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että nainen on hyvä silloin kun saa miesten huomiota, koska silloin nainen on viehättävä (kaunis, niin kuin naisen kuuluu olla)?

Ja uskon että AP voi olla hyvinkin ruma, kyllähän niitä rumiakin on.

Vierailija
9/35 |
15.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikuinen rakkaus

Vierailija
10/35 |
15.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikuinen rakkaus

ei sitä ole ennenkään tunnettu, silloin vain pysyttiin aviossa vaikka kuinka olisi hakattu, juopoteltu tai juostu vieraissa. Romanttinen rakkauskin on melko uusi käsite. Biologia kun on mitä on niin melko turha katsella maailmaa ruusunpunaisten lasien läpi vaikka olisi maailman kaunein nainen.

Vierailija
11/35 |
15.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

já minulla on kaksitoista vuotta nuorempi, älykäs, vastuuntuntoinen ja komea mies. Pokasin hänet älylläni ja huumorillani. Ei ne fiksut miehet pelkkään ulkonäköön tyydy!

Vierailija
12/35 |
15.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"kohtalotoveri", olen ikäni ollut lyhyt, lihava, persjalkainen, perunanenäinen, tummat silmänalukset, turpea naama, turpeat silmät, ja turpeat huulet, kynnet syöty pilalle, jalat ja sääret lyhyet tunkit, eli en todellakaan ole ollut mikään kaunotar, en edes tavallisen näköinen, vaan ruma, yksinäinen, surullinen sinkku yli 10-v! Tapasin tulevan mieheni 28-vuotiaana, sitä ennen en ollut IKINÄ seurustellut miehen kanssa, koska en ollut kelvannut kenellekään. En kylläkään aktiivisesti hakenutkaan seuraa, koska esim. tiedän, että en olisi missään nettitreffipalstoilla kelvannut kenellekään kuitenkaan. Luonteeltani taasen olen tosi mukava, kiltti, sivistynyt ja ulospäinsuuntautunut, syvällinen ja analysoiva. Ajattelin senkin luonteenpiirteeni karkottavan mieheiä, koska tykkään puhua syvällisiä ja keskustella maan ja taivaan välillä mistä vaan. En kuitenkaan ole mikään papukaija, vaan tarvitsen välillä myös omaa tilaa ja yksinäisyyttä, eli en ole mikään papupata, joka vain puhuu ja puhuu... Ja jopa omaksi ihmeekseni löysin sattumalta sielunkumppanin, joka on aivan samoista asioista kiinnostunut, samalla aaltopituudella, ja hänkin oli ollut kymmenenvuotta sinkkuna, ja meillä kolahti heti kun tapasimme! Mieheni sanoo aina minulle, että olen hänen sydämensä kaunein nainen, eli tarkoittaa että vaikka maailma on pullollaan kaunottaria ja vetäviä naisia, olen hänelle se kaunein nainen, koska hän rakastaa juuri MINUA.

Tsemppiaä sinulle! Älä menetä toivoasi!

Vierailija
13/35 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ei voisi rakastua toiseen siihen tarvitaan samantyylistä ajattelutapaa ja samaa hengenheimolaisuutta että hyväksyy toisen sellaisena kuin on.

Vierailija
14/35 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies edes rakastaa "huononnäköistä" naista esim. koko loppu elämäänsä? Voiko mies rakastaa vain täydellistä naista, koska tietää, ettei siitä parempaa saa?

Vierailija
15/35 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

riittää tyyppejä joista esim ketunnokat ovat ihaninta maailmassa.

Jokaisella on oma kauneuskäsitys.

Älä luovuta, olet hyvä juuri noin.

Vierailija
16/35 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei se ulkonäkö sitä sanele rakastaako toista vai ei, jos löytyy yhteistä muuten niin miksi ei tykkäisi olla yhdessä ja siitä ei syntyisi päättymätön rakkaustarina.

Vierailija
17/35 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauhean vaikeaa uskoa varsinkaan ikuiseen rakkauteen, kun lukee ja kuulee kaikenlaista. Miten mies (ja toki joissain tapauksissa nainen) jättää 20 avioliittovuoden jälkeen kun on löytänyt nuoremman ja kauniimman naisen itselleen jne. Pettämistä, maksullisissa käymistä...

Masentavaa. Tuntuu, että kaikki pyörii seksin ympärillä.

AP

Vierailija
18/35 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoisin että 35% suhteesta perustuu seksiin ja muut yhdessäoloon jne. Ei kaikki lähde nuoremman mukaan ne on hyvin marginaalitapauksia jossa mies lähtee nuoremman naisen messiin. Mikä sinulla seksiä vastaan on kun se ei saa olla ratkaiseva tekijä suhteessasi?

Vierailija
19/35 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koskaan ollut ketään, ja kuinka vanha olet?

Vierailija
20/35 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoisin että 35% suhteesta perustuu seksiin ja muut yhdessäoloon jne. Ei kaikki lähde nuoremman mukaan ne on hyvin marginaalitapauksia jossa mies lähtee nuoremman naisen messiin. Mikä sinulla seksiä vastaan on kun se ei saa olla ratkaiseva tekijä suhteessasi?

ole mitään seksiä vastaan, päinvastoin. En kuitenkaan haluaisi, että kaikki perustuu sille. Tuntuu aika epätodennäköiseltä, että kellekkään kelpaisin varsinkaan pitkäksi aikaa, kun aina on kauniimpia naisia olemassa. Ja miehethän ovat visuaalisia, joten naisten on tämä hyväksyttävä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kahdeksan