Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

BB- Amanda oon törkeä kodinrikkoja!

Vierailija
14.09.2011 |

''- Mä kutsuin sen yksiin bileisiin, ja vaan päätin, että haluun sen, Amanda selitti.

Hän myös paljasti, että Juno seurusteli tuolloin.

- Sillä on myös lapsi sen mimmin kanssa, Amanda selvitti.

Amanda paljasti, että Junon nainen heitti miehensä ulos.

- Nyt se on asunut mun luona, Amanda kertoi.''

Mä en löydä tolle naiselle ollenkaan ymmärrystä.

Mitä mieltä te ootte?

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mitä voin ap:n tekstistä päätellä, niin ilmeisesti sitä Junoa ei ole tarvinnut paljoa pakottaa sinne bileisiin. Mielestäni mies on yhtälailla syyllinen, ellei enemmänkin. Jos olisi tahtonut sen lapsen äidin kanssa olla niin olisi kai tuo osannut sanoa tälle Amandalle kiitos ei.

Miksi te naiset aina syyllistätte sen toisen naisen? Ettekö te näe asiaa yhtään monipuolisemmin?

Vierailija
22/54 |
15.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

TYYTYVÄINEN siihen että olen kotiäiti,tosi verkkareita ei ole tullu vielä pidettyä. Taitaa kirjottaja itse olla perheetön,vailla kokemuksia parisuhteesta kun ei ymmärrä asian laitaa.

Teistä naispuoleisista vastaajista 99% on niitä kotona verkkareissaan makaavia katkeria kotiäitejä? Mitä sitten, jos Amanda on päättäny vietellä Junon? Ei taida olla teijän ongelma. Ja ehkä ihan hyvä, että Junon avokki pääs eroon miehestä, jos oli näin helposti muiden mukaan lähtevä. Loppujenlopuks ei tiedetä mikä se tilanne oikeesti on. Ja miten kaikki on menny. Jos miehes on pettäny sua, nii kuules, sillon on siinä avo/aviovaimossa vähän vikaa. Jos kotoa löytyy jotain niiin ihanaa ja hyvää niin miks ettiä mitään muuta muualta?

Eli sinusta on niin, että muista kuin omista asioista ei tarvitse välittää? Aika huono lähtökohta ihan kaikkeen elämään, me ihmiset kun elämme usein yhteisöissä, perheissä, työporukoissa.. Kyllä muiden valinnoista pitäää välittää. Se pitää yllä ihmisten moraalia kun on vähän sosiaalista kuria ja painetta toimia oikein. Niin, pölö. :)

Perheetön olen sikäli, ettei minulla ole vielä lapsia (tosin haluasin niitä 4-5 :)). Mutta olen kuitenkin naimisissa. Mutta sisarruksia minulla on 5 ja olen hyvinkin perhekeskeinen ihminen.

Oikeesti, ei mua kiinnosta miten sillä ja sillä menee. Ihan sama. Mutta jos kyse on työporukasta, niin asiahan luonnollisesti koskee myös minua. Tai jos kyse on perheestä, niin sitä suuremmalla syyllä se koskee minua. Ja siten välitän asiasta.

Muiden valinnat on niiden vastuulla, ei minun.

Todellakin minulle on ihan sama jos Amanda on pokannu Junon. Junon valintahan se on mihin suuntaan on lähtemässä.

Ettehän te oo niitä 40-kymppisiä naapurinrouvia joiden mielestä on oikein puuttua naapunrin lapsen kasvatukseen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
29.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kenen kanssa sillä on 1,5 vuotias lapsi

Vierailija
24/54 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mitä voin ap:n tekstistä päätellä, niin ilmeisesti sitä Junoa ei ole tarvinnut paljoa pakottaa sinne bileisiin. Mielestäni mies on yhtälailla syyllinen, ellei enemmänkin. Jos olisi tahtonut sen lapsen äidin kanssa olla niin olisi kai tuo osannut sanoa tälle Amandalle kiitos ei.

Miksi te naiset aina syyllistätte sen toisen naisen? Ettekö te näe asiaa yhtään monipuolisemmin?

Vierailija
25/54 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta edelleen kuulutan miehen vastuuta, jos ei tahdo tulla vietellyksi, osaa kyllä kutsusta kieltäytyä. Kyllähän kutsua saa vaikka kuka jos niikseen tulee, en väitä että oikein tekisi mutta kumminkin.

Vierailija
26/54 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanan varsinaisessa merkityksessä.

Vierailija
27/54 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on edes himoita perheellistä miestä? Itse on niin lapsellinen ettei olisi lasta kasvattamaan. Sydämmetön ihminen. Ehkä minulta hipuisi jonkin verran ymmärrystä jos tämä amanda ja juno välittäisiviät lapsesta. Minkähän ikäinen lapsi on?

Vierailija
28/54 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

toinen iskeä? Vai oikeasti kutsua juhliin... lapsien vanhemmillakin on oikeus tuulettua. Minusta amanda iski heikolla hetkellä,kun isi on väsynyt........

mutta edelleen kuulutan miehen vastuuta, jos ei tahdo tulla vietellyksi, osaa kyllä kutsusta kieltäytyä. Kyllähän kutsua saa vaikka kuka jos niikseen tulee, en väitä että oikein tekisi mutta kumminkin.

Vierailija
29/54 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ei osannut kieltäytyä..HUOH!!!

toinen iskeä? Vai oikeasti kutsua juhliin... lapsien vanhemmillakin on oikeus tuulettua. Minusta amanda iski heikolla hetkellä,kun isi on väsynyt........

Vierailija
30/54 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ketään voi väkisten kodistaan viedä, joten eiköhän tämä juno, vai mikä lie? ole ihan yhtä syyllinen.

Ymmärrät varmaan, että jos manipuloiva viettelijätär tulee hyväntuoksuisena iskemään, kun kotona odottaa vauvan puklulta haiseva typykkä, niin heikompi mies sortuu. Tietysti Junolla on vastuu myös, mutta voi toista manipuoloida kun on tilaisuus.

Pettäjä on yksin vastuussa. Olisihan hän voinut antaa Amandalle pakit ja tappion, jolloin olisi saanut naisen häpeämään ja lopettamaan yrityksen. En ymmärrä mikä tässä Amandan vika on.

Vierailija
31/54 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä väitä että Amandan aikeet oli rehelliset, mutta uskon että tätä miestä ei ole paljoa tarvinnut pakottaa.

Ei ketään voi väkisten kodistaan viedä, joten eiköhän tämä juno, vai mikä lie? ole ihan yhtä syyllinen.

Ymmärrät varmaan, että jos manipuloiva viettelijätär tulee hyväntuoksuisena iskemään, kun kotona odottaa vauvan puklulta haiseva typykkä, niin heikompi mies sortuu. Tietysti Junolla on vastuu myös, mutta voi toista manipuoloida kun on tilaisuus.

Pettäjä on yksin vastuussa. Olisihan hän voinut antaa Amandalle pakit ja tappion, jolloin olisi saanut naisen häpeämään ja lopettamaan yrityksen. En ymmärrä mikä tässä Amandan vika on.

Vierailija
32/54 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on räppäri, ne on tommosia. Ei ainut perheellinen muusikko joka jättänyt perheensä jonkun hempukan takia.

Vierailija
33/54 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on räppäri, ne on tommosia. Ei ainut perheellinen muusikko joka jättänyt perheensä jonkun hempukan takia.

Vierailija
34/54 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei siis olekaan tehnyt väärin, eihän?

Vierailija
35/54 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei siis olekaan tehnyt väärin, eihän?

Vierailija
36/54 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai edes Brad Pitt. Kaamea viettelijätär voi tulla ja viedä kenet vaan puolustuskyvyttömän ja viattoman perheenisän.

Vikaa on myös viattoman miehen vaimossa. Ihan tahallaan on rupsahtanut ja alapäänsäkin repinyt kun on työntänyt maailmaan jotain hajupakettia, jolle kaiken lisäksi antaa enemmän aikaa kuin miesparalle.

Naiset on sellaisia kodinrikkojia.

Vierailija
37/54 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana huomata että täällä on niin sanavalmiita ihmisiä jotka saavat pienestäkin asiasta vedettyä ihanan sarkasmi teksin joka lämmittää kivasta :) lissää näitä! ei vois paremmin sanoo

tai edes Brad Pitt. Kaamea viettelijätär voi tulla ja viedä kenet vaan puolustuskyvyttömän ja viattoman perheenisän.

Vikaa on myös viattoman miehen vaimossa. Ihan tahallaan on rupsahtanut ja alapäänsäkin repinyt kun on työntänyt maailmaan jotain hajupakettia, jolle kaiken lisäksi antaa enemmän aikaa kuin miesparalle.

Naiset on sellaisia kodinrikkojia.

Vierailija
38/54 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäiskö ensin tietää vähän lapsen ikää? Kenties sen toisen äitin mielipiteitä.. onkohan sekään ihan puhdaspulmunen kerta ukko lähteny. Niin se on ukko lähtee,kun kotona ei palvelu pelaa. HEh

Vierailija
39/54 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teistä naispuoleisista vastaajista 99% on niitä kotona verkkareissaan makaavia katkeria kotiäitejä?

Mitä sitten, jos Amanda on päättäny vietellä Junon? Ei taida olla teijän ongelma. Ja ehkä ihan hyvä, että Junon avokki pääs eroon miehestä, jos oli näin helposti muiden mukaan lähtevä.

Loppujenlopuks ei tiedetä mikä se tilanne oikeesti on. Ja miten kaikki on menny.

Jos miehes on pettäny sua, nii kuules, sillon on siinä avo/aviovaimossa vähän vikaa. Jos kotoa löytyy jotain niiin ihanaa ja hyvää niin miks ettiä mitään muuta muualta?

Vierailija
40/54 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

te sitä Amandaa haukutte. Kyllä se syy on yksin miehen, ihan sama millainen viettelijätär tulisi, jos mies on niin heikko niin ei siitä voi syyttää ketään muuta kun miestä. Jokaisella on oikeus iskeä kenet tahansa, siinä varattuja koetellaan ovatko he uskollisia kumppaneilleen.