Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Röntgenhoitajat!

Vierailija
15.03.2024 |

Minkälainen palkka teillä on? Brutto? Elääkö palkalla hyvin? Netistä etsin tietoa mutta on niin vanhoja keskuteluja että tuskin enää paikkaansa pitäviä.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

AV palstalta aina voi lukea pelkkiä totuuksia.  Nämä on humpuukia....

https://tyopaikat.oikotie.fi/palkkavertailu/rontgenhoitaja

Vierailija
2/13 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallisen sairaanhoitajan palkka taitaa olla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytipä tuolta tuollainenkin kuin röntgeninsinööri, heti olis 1000 e parempi palkka. Missähän moisia koulutetaan?

Vierailija
4/13 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen sairaanhoitaja ja usein mietin, että olis pitänyt ruveta röntgenhoitajaksi kumminkin. Aika monipuolinen on heidän työ ja mikä parasta, potilaskontaktit lyhyitä.

Vierailija
5/13 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika iso tuo palkkahaitari tuossa. Otapa tuosta selvää, että mikä on peruspalkka ilman työkokemusta.

Vierailija
6/13 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisella normaalilla työllä elää kun ei elä yli varojensa. Valitkaa se työ sen mukaan mistä pidätte ettei mene enää hukkaan tämä Suomen maa.

Vierailija
7/13 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen sairaanhoitaja ja usein mietin, että olis pitänyt ruveta röntgenhoitajaksi kumminkin. Aika monipuolinen on heidän työ ja mikä parasta, potilaskontaktit lyhyitä.

Paitsi sädehoidossa jossa ne kestävät viikkoja. Kaikessa on puolensa, mutta yleistasolla asia on noin mitä sanoit.

Vierailija
8/13 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Röntgenhoitajan ansiot vaihtelevat paljon. On yksityistä ja julkista, päivätyötä ja vuorotyötä, eri työnantajjilla on eri lisiä, toisilla ei juuri mitään. Työpaikkoja ei välttämättä ole monessakaan paikassa koska röntgenit on lakkautettu lähes kaikista arvauskeskuksista. Palkkaus vastaa yleisesti sairaanhoitajan palkkausta.

Vierailija
9/13 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AV palstalta aina voi lukea pelkkiä totuuksia.  Nämä on humpuukia....

https://tyopaikat.oikotie.fi/palkkavertailu/rontgenhoitaja

Mutta kun faktat on niin tylsiä ja ikäviä. Paljon kivempi on kysyä asioita vauvapalstalta. Ei ikinä tiedä, mitä tulee!

Vierailija
10/13 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kike Elomaa oli röntgenhoitaja ja arvatkaa kuvittelinko meneväni naimisiin jonkun röntgenhoitajan kanssa. Sittemmin minulle valkeni etteivät röntgenhoitajat ole kaikki samasta muotista. 

Vierailija
11/13 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas harmittelin, etten ruvennut radiologiksi. Siistiä hommaa ja ihan ok palkka.

Vierailija
12/13 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko koulutus vaikea?

Vierailija
13/13 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko koulutus vaikea?

No siis miten vaikea jonkun hoitsun koulutus voi olla?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme viisi