Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä mieltä mun painosta ja mitoista? 169-170 cm / 71-72 kg.

Vierailija
14.09.2011 |

Rinnanympärys 98 cm, rinnan alta 82 cm,

vyötärö 75 cm,

ylälantio 93 cm, lantio 99 cm haarovälin kohdalta, siis melko alhaalta.

Reidenympärys 59 cm.

Kommentit (61)

Vierailija
21/61 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

käydä kehonkoostumusmittauksessa, niin näette ihan oieasti oletteko läskejä vai ette.

Itse en ole. Mulla on niin paljon lihasta, ja olen muutenkin rotevan sorttinen, siinä syy painoon.

Painoani ei muuten monikaan usko, jos sanon...

Ap

Miksi sitten täällä kyselet, jos olet tyytyväinen kehonkuvaasi?

Vierailija
22/61 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sulla on 10kg ylipainoa ja totta hemmetissä sä näytät rotevalta kun on läsää vaikka millä mitalla!

kun en ole läski. En mä luustoani pienemmäksi saa, vaikka mitä tekisin. Ja nyt en tarkoita luiden painoa, joka on 2,9 kg minulla, vaan yleensäkin hartoiden leveyttä, lantion leveyttä, rintakehän leveyttä.

Ap

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/61 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sulla on 10kg ylipainoa ja totta hemmetissä sä näytät rotevalta kun on läsää vaikka millä mitalla!

kun en ole läski. En mä luustoani pienemmäksi saa, vaikka mitä tekisin. Ja nyt en tarkoita luiden painoa, joka on 2,9 kg minulla, vaan yleensäkin hartoiden leveyttä, lantion leveyttä, rintakehän leveyttä.

Ap

Ap

sinä kilosi kannat. on vaan tosi naurettavaa väittää olevansa lihaksikas, jos ei oikeasti ole hankkinut niitä lihaksia mitenkään. Toiset tekee niiden eteen vuositolkulla töitä, sulla ne vaan *puff* ilmestyi jostakin.

Vierailija
24/61 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulivat ekan kerran treenaamaan ja toinen kehui toisen käsivarsia, kun ne olivat timmimmät kuin hänellä. "joo, mä silloin nuorena pelasin joskus tennistä, siksi ne on niin hyvässä kunnossa"

Meinasi revetä ääneen; lihakset, jotka säilyvät 25v tekemättä mitään :D

Vierailija
25/61 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap

Ap

sinä kilosi kannat. on vaan tosi naurettavaa väittää olevansa lihaksikas, jos ei oikeasti ole hankkinut niitä lihaksia mitenkään. Toiset tekee niiden eteen vuositolkulla töitä, sulla ne vaan *puff* ilmestyi jostakin.

Se on geeneissä :D

Baarissa on naisetkin tulleet ihastelemaan mun voimakkaita käsivarsia.

Kyllä mä liikunta harrastan, käyn lenkillä, ja talvisin hiihdän satoja kilometrejä, mutta en jaksa missään salilla olla, vaan haluan ulkoilla.

Ap

Vierailija
26/61 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin aivan järkyttävän laihan ja surkean näköinen. Kuvissa käsien ranteetkin näytti aivan hirveiltä kun luut paistoi joka paikasta läpi.

Joko me olemme sitten kaikki erimallisia tai sitten se, joka painaa 51kg ja on 169 pitkä, ei itse näe, kuinka hirveän näköinen on.

Itse asiassa meillä käy salilla juuri tuon tyylinen nainen. Treenaa aivan kamalasti (kohta paukkuu ylikuntoon) ja laiha kuin perkele. Sitten muikistelee peilin ääressä, että on vielä muka rasvaa jossain. Oikeasti on kyllä todella ruman näköinen kun silmät on mustissa kuopissa ja pääkallo melkein näkyy ihosta läpi.

eipäs nyt yleistetä yhden ihmisen perusteella.

Mulla hauis on 34cm.

t.4

Vierailija
27/61 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

rasvaprosentti oli alhainen ja salilla rauta nousi. Kerrotko vielä hauiksen ympärysmitan?

rentona? :D

Hauis on jotain 30-31 cm.

En treenaa salilla, vaan olen luonnostani lihaksikas. Kädenväänössä miehetkin on saattaneet yllättyä.

Vierailija
28/61 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eläissäni ollut syömishäiriöinen, mutta treenannut tosi paljon ja silloin rasvaprosenttikin on alhainen?

Vierailija
29/61 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa luokkaa itse. Urheilullisen näköinen, kaunis nainen.

Vierailija
30/61 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kysyt täällä mielipidettä painostasi, saat satavarmasti erilaisia mielipiteitä. Turha sitä on alkaa väittelemään ketjussa ruumiinrakenteestaan tms. Kysyit mielipidettä ja niitä olet saanut. En kyllä ymmärrä, miksi tällaisia avauksia edes laitetaan.

Omasta mielestäni olet KILOJEN puolesta pyöreä mutta mistä me voidaan tietää, miltä todellisuudessa näytät.

Vierailija
31/61 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eläissäni ollut syömishäiriöinen, mutta treenannut tosi paljon ja silloin rasvaprosenttikin on alhainen?

jotain kisoja varten, vai muuten vaan?

Ja mikä oli sun rasvaprossa silloin?

On kuitenkin muistettava, että naisen normaali rasvaprosentti on noin 20-28 %, ja kilpaurheilijanaisetkaan eivät koko elämäänsä ole siinä kunnossa.

Fitnessnaiset ovat kilpakauden ulkopuolella paljon pehmeämpiä. Kilpakauden vartalo ei ole normaalitilanne, vaan äärimmilleen viety hetki.

Ap

Vierailija
32/61 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kuitenkin muistettava, että naisen normaali rasvaprosentti on noin 20-28 %, ja kilpaurheilijanaisetkaan eivät koko elämäänsä ole siinä kunnossa.

Fitnessnaiset ovat kilpakauden ulkopuolella paljon pehmeämpiä. Kilpakauden vartalo ei ole normaalitilanne, vaan äärimmilleen viety hetki.

Ap

Rasvaprosenttia ei mitattu, reilusti alle 20% se oli. Sittemmin tulin raskaaksi ja unohdin koko fitness-kisahaaveet, nykyään treenaan ihan omaksi iloksi ja painoakin on enemmän..

t.4

Vierailija
33/61 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvältä kuulostaa. Olen samaa luokkaa itse. Urheilullisen näköinen, kaunis nainen.

Monen on vaikea uskoa, että "näillä kiloilla" vois olla kaunis ja urheilullinen kroppa :)

Ap

Vierailija
34/61 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet juuri sopiva.

t: 171 cm, 74 kg jolla tavoitteena noin 70 kg.

Vierailija
35/61 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap

Rasvaprosenttia ei mitattu, reilusti alle 20% se oli. Sittemmin tulin raskaaksi ja unohdin koko fitness-kisahaaveet, nykyään treenaan ihan omaksi iloksi ja painoakin on enemmän..

t.4

mulla on rasvaprossat nyt ihanteellisella tasolla, 22%, joten siinäkään mielessä en tunne tarvetta laihduttaa.

Lapsen yritys on käynnissä, joten ihan turhaa minunkaan on tavoitella matalia rasvoja, sillä en halua mitenkään hankaloittaa raskaaksituloa omalla toiminnallani.

Ap

Vierailija
36/61 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka on melko pyöreä mutta ei itse tunnu tätä huomaavan. Hän jaksaa aina kertoa kuinka hän on sen vuoksi lihaksikas että työskenteli ennen rakennuksilla. Jepjep, siitä nyt vain sattuu olemaan jo melko tarkalleen 20v aikaa. Viimeiset 10 ei ole harrastanut liikuntaa juuri lainkaan ja työkin on näyttöpäätteellä istumista. Toiset ovat sokeita omalle kehonkuvalleen. Jos on nuorena ollut hoikka ja lihaksikas, kuvittelee olevansa sitä vieläkin vaikka muut näkevät totuuden. Vähän sama kuin anorektikkojen kanssa, paitsi käänteisesti.

Ap;n kysymykseen, mielestäni kuulostat rotevahkolta. Et ehkä ole varsinaisesti pulska mutta tuskin hoikkakaan. Itse olen 172 ja 70, tässä on vähän liikaa. Ihannepainonani pidän 65kg. Olen suht lihaksikas, harrastan aktiivisesti liikuntaa ja käyn salilla. Aina ei näin ole ollut. Hoikimmillani aikuisiällä painoin 58kg ja tuolloin oli liian laiha, monet siitä huomauttelivat mutta itse en uskonut ennen kuin jälkikäteen valokuvista näin.

Vierailija
37/61 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ihmiset tottuvat ja tulevat sokeaksi omille "vioilleen" hyvin nopeasti. Sama koskee SEKÄ ylipainoa ETTÄ alipainoa.

Olen itse saman kokoinen kuin AP, valitettavasti. Neljännen lapsen (6 viikkoa) jäljiltä on ylimääräistä 5-10 kiloa - riippuen treenin määrästä ja lihasten kunnosta.

Kun harrastin pelkästään pitkä juoksulenkkejä painoin 60 kiloa ja olin hoikka ja timmi. Kyllästyin kuitenkin siihen, että solisluut paistoivat jne. ja aloin käydä salilla tekemässä kunnon treenin 3 kertaa viikkoon. Koska rasvaprossa oli juoksemisen jäljiltä alhainen, tuli edistystä nopeasti ja lihakset alkoivat tulla kunnolla esiin. Se innosti entistä enemmän treenaamaan :-)

Vuoden yhdistetyn lihaskunto- ja juoksutreenin jälkeen painoin 64 kiloa vaikka vaatekoko oli pysynyt samana, ellei jopa pienentynyt verrattuna tuohon 61 kiloon. Silloin olin sellaisessa unelmakunnossa, josta haaveilen nyt vuotta myöhemmin vauvan kantaneena ja synnyttäneenä.

Joten kyllä - lihasten koolla ja treenin määrällä&laadulla on merkitystä painoon - kuitenkin AP:llä nyt on selvästi ylimääräistä painoa etkä taatusti muiden silmissä näytä yhtään timmiltä.

Vierailija
38/61 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap;n kysymykseen, mielestäni kuulostat rotevahkolta.

määrittelisin itseni rotevaksi.

Minusta ei ikinä saisi siroa keijukaista, vaikka kuinka laihduttaisin.

Olen aina ollut hyvä urheilussa, lihaksikas ja vahva. Voitin aina ala-asteella urheilukilpailut melkein lajissa kuin lajissa.

Ap

Vierailija
39/61 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap;n kysymykseen, mielestäni kuulostat rotevahkolta.

määrittelisin itseni rotevaksi.

Minusta ei ikinä saisi siroa keijukaista, vaikka kuinka laihduttaisin.

Olen aina ollut hyvä urheilussa, lihaksikas ja vahva. Voitin aina ala-asteella urheilukilpailut melkein lajissa kuin lajissa.

Ap

noilla mitoilla olisit mitenkään timmi, iso kylläkin.

Vierailija
40/61 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysellä jossain nettikeskustelupalstalla. Eikö se ole ihan selvää kysymättäkin, että toisten mielestä olet pyöreä, toisten lihava ja toisten sopiva ja joku saattaisi pitää hoikkanakin. Kannattaa pohtia kyselemisen sijaan, että onko itse tyytyväinen itseensä. Kysyä toki saat, mutta mikä tahansa vastaus on odotettavissa täällä. Ihmiset täällä sanovat kaikenlaista ja osa on tosissaan ja osa laukoo ilkeyksiä, kun ei ole muutakaan tekemistä.