Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anne Kukkohovin kauneus

Vierailija
14.09.2011 |

Anne Kukkohovi on hoikka ja periaatteessa hyvin kaunis nainen. Mutta jokin kasvoissa on "kovaa" ja ei-niin-kaunista, jotain mikä vanhentaa ja paljastaa, että nuoruuden hehku on kadonnut. Mitä se on? Pelkään itse vanhenemista ja pohdin mitä voisin tehdä ettei omista kasvoistani tulisi "kovia". Vai voiko sille edes tehdä mitään...

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
22/36 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2011 klo 14:57"]

...mielestäni samaa kaliberia. Mutta moni taas lössähtää tuossa iässä, ei sekään hyvältä näytä.

Itse tykkään enemmän Klumin ulkonäöstä.

Klumilla on ehkä täytettä naamassa. Kukkohovilla on kireät suunynpärykset ja "kirpeä" hymy. Molemmat kauniita, mutta mielenkiinnottomia persoonia.

Vierailija
24/36 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 12:37"]

[quote author="Vierailija" time="14.09.2011 klo 14:57"]

...mielestäni samaa kaliberia. Mutta moni taas lössähtää tuossa iässä, ei sekään hyvältä näytä.

Klumilla on ehkä täytettä naamassa. Kukkohovilla on kireät suunynpärykset ja "kirpeä" hymy. Molemmat kauniita, mutta mielenkiinnottomia persoonia.

Sorry, suunyMpärykset. Hyi, tuli se pinppi-kirjoittaja mieleen.

Vierailija
25/36 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään erikoinen ole. Nätti. Ei tosi kaunis.

Vierailija
26/36 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2011 klo 08:39"]

on hoikka, jolloin tuo kovuus kasvoissa korostuu

[/quote]

Totta. Itsekin näytin vielä vuosi sitten kovalta, noita-akkamaiselta ja rupsahtaneelta, kun olin niin hoikka. Ajattelin ettei voi mitään, kun ikää on jo 40, näin se vaan menee. Mutta sitten erinäisistä syistä juhlin vähän liikaa ja mässäsin, ja lihoin 10 kg. Nyt on naama taas paljon paremman näköinen, melkein kuin 10 vuotta sitten, erona vain jokunen uusi otsajuonne. 

Toisaalta, hintana tästä nuoremmasta naamasta on muutama läskimakkara vatsalla :-\ Mieluummin kuitenkin näin päin, vatsan voi peittää vaatteilla, naamaa ei.

Vierailija
27/36 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

juu. ap on varmaasti kauniimpi kuin anne.

kerro toki millaisen usean vuoden mallinuran ap oletkaan tehnyt?

kateellinen av-lehmä.

Vierailija
28/36 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelikymppisten kulahtaneet kropat ovat kyllä niin tyrmäävän kamalia vatsamakkaroineen, että yököttää. Miten niin moni onkin plösö tai kunnolla lihava? EI se itsestään huolta pitäminen niin vaikeaa ole. Siinä ei pari ryppyä paina, jos vertaa hoikkakroppaista nelikymppistä ja itsensä lihottanutta lylleröä - ja ei ne kilot teitä nuorenna kuin omasta mielestänne, kyllä se ikä näkyy ja lihavat kyllä näyttävät itseään vanhemmalta siinä missä ne liian liian kuikelotkin. 

Vierailija
29/36 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt livenä Kukkohovin (Sokkarissa esitteli jotain). Pitkänä ja hoikkana on tietysti näyttävä, mutta kasvoistaan on useiden mallien tapaan aika tavallinen. Hän meikkaa maltillisesti, mikä on plussaa. Jotkut keski-ikäiset mallit/missit ovat jotenkin ihan sokeita sen meikkauksen suhteen ja ovat järkyttäviä pakkelinaamoja.

Vierailija
30/36 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis, fiksu, hauska. Olen tavannut hänet useasti.

Vierailija
31/36 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
32/36 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
33/36 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
34/36 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

maanantaina että jotain "kovuutta" hänen kasvoissaan. Ja Saimi...eihän malli tartte ollakaan kaunis mutta Saimissakin on jotain, ei kovuutta mutta jotain ei niin kaunista :)

Vierailija
35/36 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanhentaa, ainakin edellisessä jaksossa näytti kauhealta!

Vierailija
36/36 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heidi Klum...mielestäni samaa kaliberia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän neljä