Kysymys 30-40 vuotiaille
Kommentit (42)
ollaan päätetty tästä selvitä, ja koko ajan helpottaakin :)
Meillä seksin aloittaminen venyi jo siksi, että olin epparin ja imukupin takia tosi kipeä pari ensimmäistä kuukautta. Sitten yövalvomiset ym. vauvaan liittymättömät lisästressit.
Onneksi mies on ollut yhtä haluton kuin minäkin. Ja voidaan nauraa asialle :D
2 kertaa viimeisen vuoden aikana. Vauvavuosi. Aina päätetään, että TÄNÄÄN, mutta sitten nukahdetaan. Väsyttää liikaa. Olen sillä lailla tyytyväinen, että jos ei jaksa niin ei jaksa. Toivottavasti vaihe menee ohi.
Meilläkin on vauvavuosi, seksielämä alkoi 3vkoa section jälkeen ja on jatkunut normaalina eli 1-7krt/vko. Mutta meillä onkin niin helppo vauva, joka alkoi nukkua 1,5kk ikäisenä 12h yöunet, että ei ole tarvinnut valvoa. Tsemppiä teille ja toivottavasti tilanne korjaantuu.. Ja pääasia että olette "tyytyväsiä" tilanteeseenne :)
1. Yleensä vain viikonloppuisin, 1-3 kertaa.
2. Olen tyytyväinen, ja kaitpa se tuo mieskin on, kun ei yleensä edes viikolla vonkaa.
1. oman miehen kanssa 1-3 krt/vko, rakastajan kanssa 1-7 krt/vko 2. oman miehen kanssa ihan ok, rakastajan kanssa tajunnanräjäyttävää
Eikö mitään ristiriitaa sisimmässä?
http://www.oletkohyva.com/fi/test/good/?path=start_good
http://www.sinuntahtesi.com/rakkaus2.html
Kuinka usein seksiä? 2xvkossa
Oletko tyytyväinen? olen
1. keskimäärin 1 - 7 kertaa viikossa
2. Pääsääntöisesti kyllä, joskus haluaisin enemmänkin
Just ja just riittävästi, enempikin sais olls. :)
1. kerran viikossa tai harvemminkin
2. olen tyytyväinen (enemmänkin saisin jos vain haluaisin)
1. Nyt aktiivisempi vaihe, ehkä n.3 krt/vko. Välillä vaisua ja voi mennä pidempikin aika ilman.
2. Silloin kun sitä on se on hyvää! Pitkä suhde takana...
2. Yleensä kyllä, joskus tylsää tai haluaisin useammin, mutta en jaksa. Saan aina kun haluan.
1. Seksiä on yleensä lähes päivittäin kun olemme yhdessä, 2-4 kertaa viikossa.
2. Olen tyytyväinen, mutta joskus on olosuhteiden takia viikkojen tauko mikä tietysti rassaa.
1. n.1krt/2vkossa
2. En ole tyytyväinen. Mieluiten olisin ilman tai harrastaisin irtosuhteita. Seksi ei kai varsinaisesti ole huonoa mutten ymmärrä mikä järki on jyystää saman miehen kanssa vuodesta toiseen.
Ihan rehellisesti, kiihottaa teidän mies teitä aina vaan, vuodesta toiseen?? Mua lakkasi kiihottamasta ekan kuukauden seurustelun jälkeen ja siitä on kuitenkin jo 10 vuotta aikaa...
1. 32v, seksiä n. 6-10 kertaa viikossa
2. Olen, välillä haluan enemmänkin :)
1. 7 kertaa viikossa
2. Enimmäkseen tyytyväinen. Laatu voisi joskus olla parempaa
2. vähemmälläkin pärjäis mainiosti...
Ennen minimi sen viikossa. :( EN ole tyytyväinen.
Onneks on lelut ja kädet.
seksiä yleensä 1 kertaa viikossa, joskus hyvin harvoin 2 kertaa. Vähempäänkin tyytyisin. "Syytän" seksihaluttomuudestani valvottavia lapsia (univelkaa) mutta itsekseni mietin että vaikka saisin nukkuakin tarpeeksi, tuskin ne seksihalut siitä lisääntyisi.
Rakastan miestäni paljon ja muuten tykkään olla lähekkäin ja helliä ja silitellä, mutta seksiä (yhdyntää, suuseksiä tms) en kaipaa. En myöskään tyydytä itseäni millään keinoilla. Ei haluta, ei yhtään. En muista milloin viimeksi olisin halunnut ts. ollut puutteessa. Teen aloitteita seksiin mutta vain siksi ettei mies kokisi etten halua häntä. Vaikka tosihan se tietyllä tapaa on...
Itsestäkin tuntuu pahalta kun koen seksin "pakkopullaksi". Onhan se ihan kivaa kun sitten pääsee vauhtiin mutta... En tiedä mitä tekisin.
seksiä yleensä 1 kertaa viikossa, joskus hyvin harvoin 2 kertaa. Vähempäänkin tyytyisin. "Syytän" seksihaluttomuudestani valvottavia lapsia (univelkaa) mutta itsekseni mietin että vaikka saisin nukkuakin tarpeeksi, tuskin ne seksihalut siitä lisääntyisi.
Rakastan miestäni paljon ja muuten tykkään olla lähekkäin ja helliä ja silitellä, mutta seksiä (yhdyntää, suuseksiä tms) en kaipaa. En myöskään tyydytä itseäni millään keinoilla. Ei haluta, ei yhtään. En muista milloin viimeksi olisin halunnut ts. ollut puutteessa. Teen aloitteita seksiin mutta vain siksi ettei mies kokisi etten halua häntä. Vaikka tosihan se tietyllä tapaa on...
Itsestäkin tuntuu pahalta kun koen seksin "pakkopullaksi". Onhan se ihan kivaa kun sitten pääsee vauhtiin mutta... En tiedä mitä tekisin.
Tekstistä vosi ymmärtää etten halua miestäni, mutta tosiasiassa yksikään mies ei herätä pientäkään värähdystä sisälläni.
1. 1-3 krt/vko
2. kyllä
35 v, 2 lasta, kolmatta odotan