Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys 30-40 vuotiaille

Vierailija
13.09.2011 |

1. Kuinka usein seksiä?

2. Oletko tyytyväinen?

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. 1-3 krt/vko

2. kyllä

35 v, 2 lasta, kolmatta odotan

Vierailija
22/42 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollaan päätetty tästä selvitä, ja koko ajan helpottaakin :)

Meillä seksin aloittaminen venyi jo siksi, että olin epparin ja imukupin takia tosi kipeä pari ensimmäistä kuukautta. Sitten yövalvomiset ym. vauvaan liittymättömät lisästressit.

Onneksi mies on ollut yhtä haluton kuin minäkin. Ja voidaan nauraa asialle :D

2 kertaa viimeisen vuoden aikana. Vauvavuosi. Aina päätetään, että TÄNÄÄN, mutta sitten nukahdetaan. Väsyttää liikaa. Olen sillä lailla tyytyväinen, että jos ei jaksa niin ei jaksa. Toivottavasti vaihe menee ohi.

Meilläkin on vauvavuosi, seksielämä alkoi 3vkoa section jälkeen ja on jatkunut normaalina eli 1-7krt/vko. Mutta meillä onkin niin helppo vauva, joka alkoi nukkua 1,5kk ikäisenä 12h yöunet, että ei ole tarvinnut valvoa. Tsemppiä teille ja toivottavasti tilanne korjaantuu.. Ja pääasia että olette "tyytyväsiä" tilanteeseenne :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Yleensä vain viikonloppuisin, 1-3 kertaa.

2. Olen tyytyväinen, ja kaitpa se tuo mieskin on, kun ei yleensä edes viikolla vonkaa.

Vierailija
24/42 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. oman miehen kanssa 1-3 krt/vko, rakastajan kanssa 1-7 krt/vko 2. oman miehen kanssa ihan ok, rakastajan kanssa tajunnanräjäyttävää

Eikö mitään ristiriitaa sisimmässä?

http://www.oletkohyva.com/fi/test/good/?path=start_good

http://www.sinuntahtesi.com/rakkaus2.html

Vierailija
25/42 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

2. aika tyytyväinen

Vierailija
26/42 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka usein seksiä? 2xvkossa

Oletko tyytyväinen? olen

Vierailija
27/42 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. keskimäärin 1 - 7 kertaa viikossa

2. Pääsääntöisesti kyllä, joskus haluaisin enemmänkin

Vierailija
28/42 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just ja just riittävästi, enempikin sais olls. :)

Vierailija
29/42 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. kerran viikossa tai harvemminkin

2. olen tyytyväinen (enemmänkin saisin jos vain haluaisin)

Vierailija
30/42 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Nyt aktiivisempi vaihe, ehkä n.3 krt/vko. Välillä vaisua ja voi mennä pidempikin aika ilman.

2. Silloin kun sitä on se on hyvää! Pitkä suhde takana...

Vierailija
31/42 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

2. Yleensä kyllä, joskus tylsää tai haluaisin useammin, mutta en jaksa. Saan aina kun haluan.

Vierailija
32/42 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Seksiä on yleensä lähes päivittäin kun olemme yhdessä, 2-4 kertaa viikossa.

2. Olen tyytyväinen, mutta joskus on olosuhteiden takia viikkojen tauko mikä tietysti rassaa.

Vierailija
33/42 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. n.1krt/2vkossa

2. En ole tyytyväinen. Mieluiten olisin ilman tai harrastaisin irtosuhteita. Seksi ei kai varsinaisesti ole huonoa mutten ymmärrä mikä järki on jyystää saman miehen kanssa vuodesta toiseen.

Ihan rehellisesti, kiihottaa teidän mies teitä aina vaan, vuodesta toiseen?? Mua lakkasi kiihottamasta ekan kuukauden seurustelun jälkeen ja siitä on kuitenkin jo 10 vuotta aikaa...

Vierailija
34/42 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. 32v, seksiä n. 6-10 kertaa viikossa

2. Olen, välillä haluan enemmänkin :)

Vierailija
35/42 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. 7 kertaa viikossa

2. Enimmäkseen tyytyväinen. Laatu voisi joskus olla parempaa

Vierailija
36/42 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

2. En ole

Vierailija
37/42 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

2. vähemmälläkin pärjäis mainiosti...

Vierailija
38/42 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen minimi sen viikossa. :( EN ole tyytyväinen.

Onneks on lelut ja kädet.

Vierailija
39/42 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

seksiä yleensä 1 kertaa viikossa, joskus hyvin harvoin 2 kertaa. Vähempäänkin tyytyisin. "Syytän" seksihaluttomuudestani valvottavia lapsia (univelkaa) mutta itsekseni mietin että vaikka saisin nukkuakin tarpeeksi, tuskin ne seksihalut siitä lisääntyisi.

Rakastan miestäni paljon ja muuten tykkään olla lähekkäin ja helliä ja silitellä, mutta seksiä (yhdyntää, suuseksiä tms) en kaipaa. En myöskään tyydytä itseäni millään keinoilla. Ei haluta, ei yhtään. En muista milloin viimeksi olisin halunnut ts. ollut puutteessa. Teen aloitteita seksiin mutta vain siksi ettei mies kokisi etten halua häntä. Vaikka tosihan se tietyllä tapaa on...

Itsestäkin tuntuu pahalta kun koen seksin "pakkopullaksi". Onhan se ihan kivaa kun sitten pääsee vauhtiin mutta... En tiedä mitä tekisin.

Vierailija
40/42 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

seksiä yleensä 1 kertaa viikossa, joskus hyvin harvoin 2 kertaa. Vähempäänkin tyytyisin. "Syytän" seksihaluttomuudestani valvottavia lapsia (univelkaa) mutta itsekseni mietin että vaikka saisin nukkuakin tarpeeksi, tuskin ne seksihalut siitä lisääntyisi.

Rakastan miestäni paljon ja muuten tykkään olla lähekkäin ja helliä ja silitellä, mutta seksiä (yhdyntää, suuseksiä tms) en kaipaa. En myöskään tyydytä itseäni millään keinoilla. Ei haluta, ei yhtään. En muista milloin viimeksi olisin halunnut ts. ollut puutteessa. Teen aloitteita seksiin mutta vain siksi ettei mies kokisi etten halua häntä. Vaikka tosihan se tietyllä tapaa on...

Itsestäkin tuntuu pahalta kun koen seksin "pakkopullaksi". Onhan se ihan kivaa kun sitten pääsee vauhtiin mutta... En tiedä mitä tekisin.

Tekstistä vosi ymmärtää etten halua miestäni, mutta tosiasiassa yksikään mies ei herätä pientäkään värähdystä sisälläni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan neljä