Kysymys 30-40 vuotiaille
Kommentit (42)
1. 1-3 krt/vk
2. olen erittäin tyytyväinenMeillä mies haluaisi harrastaa enemmänkin seksiä, mutta nyt hänellä on todella haastava työjuttu päällä (kestää noin puoli vuotta vielä) ja hän on arkisin niin väsynyt, että harvoin jaksaa sekstailla viikolla. Tämä käy minulle enemmän kuin mainiosti, sillä ennen suostuin seksiin silloin tällöin vaikken sitä itse halunnut ja omat himot eivät kerenneet herätä. Nyt kun seksiä on harvemmin, minäkin tahdon sitä joka kerta ja se on laadultaan muutenkin paljon parempaa.
Haha, voin arvata mitä palstamammat tästä tekstistä päättelee, mutta niin vaan ovat väärässä :D
Mutta en millään älynnyt mitä mun pitäis tästä päätellä. Seksin määrästä vai miehen työjutusta vai mistä?
Sitten erosimme. Nyt vastaan, että en tiedä. Tällä hetkellä ei siis lainkaan. Mutta mistäs sitä tilanteensa tietää pitemmälle ajalle ajatellen.
2. En ole tyytyväinen, mutten niin kauhean tyytymätönkään. Oma käsi riittää tällä hetkellä, paikkailen itseni kasaan ja ehkä sitten joku päivä vielä jonkun miehenkin kans.
niin ja ikää 38
1. 1-3 krt/vk
2. olen erittäin tyytyväinenMeillä mies haluaisi harrastaa enemmänkin seksiä, mutta nyt hänellä on todella haastava työjuttu päällä (kestää noin puoli vuotta vielä) ja hän on arkisin niin väsynyt, että harvoin jaksaa sekstailla viikolla. Tämä käy minulle enemmän kuin mainiosti, sillä ennen suostuin seksiin silloin tällöin vaikken sitä itse halunnut ja omat himot eivät kerenneet herätä. Nyt kun seksiä on harvemmin, minäkin tahdon sitä joka kerta ja se on laadultaan muutenkin paljon parempaa.
Haha, voin arvata mitä palstamammat tästä tekstistä päättelee, mutta niin vaan ovat väärässä :D
Mutta en millään älynnyt mitä mun pitäis tästä päätellä. Seksin määrästä vai miehen työjutusta vai mistä?
Siis ootteko te kaikki tosissanne?? Miten te jaksatte sekstailla monta kertaa viikossa? Miten te jaksatte kiinnostua siitä touhusta niin usein? Mulle kerta kuussakin olis liikaa, mut miehen takia suostun n. kerran parissa viikossa. Sekin tuntuu ihan väkinäiseltä ja joudun teeskentelemään.
Ennemmin meen nukkumaan samaan aikaan ku lapset ja herään aamulla pirteänä.
Seksiä n. kerran viikossa.
Olen tyytyväinen, mutta en pistäisi pahakseni jos olisi vähän useimminkin.
pain 5 vuoteen harrastanut. olen tyytyväinen. Koska en seurustele eikä seksi kiinnosta
kiitos kirjoituksestasi
kiva kuulla, etten ole ainoa. Itseäni ihmetyttää ja vähän huolestuttaa tämä halujen puute muuten onnellisessa parisuhteessani ja elämässäni.
1. 1-3 krt/vk
Aito palstamma (minäkni vissiin) päättelee että miehellä on suhde ja sanoo JSSAP.
Mä OLEN hidas, päättelykykyni ei millään riittäny niin pitkälle että oisin miestä epäillyt pettämisestä. =D Kiitos rautalangasta vääntäjälle.
1. oman miehen kanssa 1-3 krt/vko, rakastajan kanssa 1-7 krt/vko
2. oman miehen kanssa ihan ok, rakastajan kanssa tajunnanräjäyttävää
seksiä saan vain kerran kahdessa kuukaudessa.
ei,en ole alkuunkaan tyytyväinen,tällästä se on ollut jo 5 vuotta. itse haluisin 2 viikossa vähintään.
2 kertaa viimeisen vuoden aikana. Vauvavuosi. Aina päätetään, että TÄNÄÄN, mutta sitten nukahdetaan. Väsyttää liikaa.
Olen sillä lailla tyytyväinen, että jos ei jaksa niin ei jaksa. Toivottavasti vaihe menee ohi.
1. 1-3 kertaa viikossa
2. minun mielestäni vähempikin riittäisi, miehen mielestä pitäisi olla enemmän, ei siis kumpikaan olla tyytyväisiä määrään. Laatu on miehen mielestä varmaankin kouluarvosanana 8, mun mielestä 6-.
1. keskimäärin kerran viikkoon
2. tyytyväinen
1. kerran viikossa tai harvemminkin
2. olen tyytyväinen (enemmänkin saisin jos vain haluaisin)
tosin olen jo yli nelikymppinen. Mies kyllä antaisi jos ottaisin.
2 kertaa viimeisen vuoden aikana. Vauvavuosi. Aina päätetään, että TÄNÄÄN, mutta sitten nukahdetaan. Väsyttää liikaa. Olen sillä lailla tyytyväinen, että jos ei jaksa niin ei jaksa. Toivottavasti vaihe menee ohi.
Meilläkin on vauvavuosi, seksielämä alkoi 3vkoa section jälkeen ja on jatkunut normaalina eli 1-7krt/vko. Mutta meillä onkin niin helppo vauva, joka alkoi nukkua 1,5kk ikäisenä 12h yöunet, että ei ole tarvinnut valvoa. Tsemppiä teille ja toivottavasti tilanne korjaantuu.. Ja pääasia että olette "tyytyväsiä" tilanteeseenne :)
Noin kerran viikossa, joskus ei ollenkaan.
Enkä todellakaan ole tyytyväinen, pitäisin sopivana noin 3 kertaa viikossa.
kiitos kirjoituksestasi
kiva kuulla, etten ole ainoa. Itseäni ihmetyttää ja vähän huolestuttaa tämä halujen puute muuten onnellisessa parisuhteessani ja elämässäni.
Mietityttää minuakin miksi ei haluta. En usko olevan kyllästymisestä johtuvaa. Jos siitä olisi kyse, niin kai mies muutenkin kyllästyttäisi?
Aiemmin tilanne oli vielä huonompi, seksiä oli kerran 1-2 kuukaudessa. Silloin en halunnut miehen koskevan minuun ollenkaan koska ajattelin pian mankuvan seksiä. Jos koski minua käteen, teki mieli lyödä. Että siihen verrattuna, asia on nyt paremmin.
16
Seksiä noin 2-3 kertaa vkossa (aina kun näen miesystävääni). No jaa, tyytyväinen olisin jos haluaisin itsekin seksiä. Halut vain kadonneet johonkin. Minulle riittäisi kerran kahdessa viikossa.