Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

36v, vieläkö lapsia?

Vierailija
12.09.2011 |

Siinpä pulma. Lapsia on nyt kaksi, kohta koulussa nuorempikin, elämä helpottunut. Mutta mulla vauvakuume nostaa päätään, haluaisin vielä niin pienen paijattavan. Mies ei innostu ja itseäkin pelottaa, jos lapsi ei olekaan terve (kuten Luojalle kiitos lapsemme ovat). Mistä sen tietää, kannattaako vielä yrittää. Iäkäs työtoverini sanoi, Herran haltuun. Onko se uskovaisilla noin helppoa, senkun Herran haltuun vaan, kaikki kestetään mitä annetaan jne..

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
12.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos mies ei halua niin kenen kanssa aiot lapsen tehdä?

Vierailija
2/4 |
12.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mulla onkin jo 4

sen olen huomannut että olen ihan erilainen äiti ollut näille kahdelle nuoremmalle, kuin olin kahdelle aiemmalle. ja olin 32 kun viimeisen sain. ja olen erilailla nauttinut äitiydestä kuin aiemmin: kotona olemisesta, sitä että on pieni paijattava (esim.esikoisen kanssa "kiire" kasvaa -miks ei se jo konttaa?-)

miks ei?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
12.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en jaksais valvoa enää yhtään..

Vierailija
4/4 |
12.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin ihan samioin kuin ap, minunkin isommat olivat jo koulussa ja elämä helpottui. No, sitten tämä kolmonen iloitti tulostaan, ja alkujärkytyksestä toivuttuamme tämä on ollut oikein hauskaa.

Jotenkin näin vanhana ja kokeneena ei asioista enää viitsi stressata ja kaikki sujuu kuin itsestään. Ja nyt on oikeasti sellainen olo, että lisää ei tule.

T. Äiti 40, lapset 12,9 ja 1