Koirakuiskaaja. Ohjeet hienoja, mutta
pikkasen naurattaa että ne pikkupuudelitkin saavat kaiken sekaisin.
Kommentit (44)
Mun mielestä koirakuiskaaja on hyvä kasvattaja. Eikä hän käytä väkivaltaa. Koirat on koiria,eikä ihmisiä. Ihan tyhmää pyytää niiltä tulisitko ja heiluttaa makupalaa. Omistajaa kunnioittava koira tulee ilman herkkujakin. Kateellisten lätinää. Ja muuten haluaisin nähdä esim. jonkun linkin missä tämmöstä väkivaltaa ohjelmassa tapahtuu? Vai oletko ollut vieressä katsomassa?
Jopa Hesarin tv-sivustolla on mainittu pariinkin kertaan, että ohjelmaa on sensuroitu eikä kaikkia jaksoja voida näyttää Suomessa, koska ohjelmassa täyttyisi eläinrääkkäyksen kriteerit. Samoin muutamassa koiraharrastelehdessä on ollut tästä aiheesta artikkeleita.
mutta mua ärsyttää tuossa ohjelmassa monikin asia nimenomaan opetustavoissa. Olen katsonut netistä parikin linkkiä kiinalaisten turkistarhaeläinten kohtelusta, miten elävältä eläimeltä irrotetaan nahka tai kissat keitetään eläviltä, sairastuneet siat haudataan elävältä jne. Kerropa sinä viisaampana, miten minä ne tässä pelastan?
Matkustanko Kiinaan toimeentulotuen tasoisella palkallani sönkkäämään huonoa englantiani? No en. Liitynkö eläinsuojeluyhdistykseen, kyllä, olenpa liittynyt toiseenkin ja yritän maksaa kannatusmaksuja silloin kun pystyn. Lisään toki nimeni myös nettiadresseihin, mutta pientä on se, mitä voin tehdä. Sen teen, mitä voin, ostan vain luomumunia ja vain luomulihaa ja niitäkin äärimmäisen harvoin...
Miksi, oi miksi, jos jossain on jotain vielä huonommin, niin miksi sillä perusteella ei saisi puuttua ikinä pienempiin ongelmiin, oi mahtava totemi?
Victorialla koira, joka olisi tappanut toisen jos olisi kiinni päässyt. Ihan tehokkaasti toimi positiivinen vahvistaminen.
kouluttaa se joka ei osaa. Älä hanki koiraa jos et osaa etkä viitsi opetella