Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä juttu on tää pienten poikien pitkätukkamuoti?!

Vierailija
11.09.2011 |

Muutettiin takas Suomeen viime vuonna ja kiinnitettiin huomiota ihan siihen, kuinka paljon nurkilla pyörii pitkätukkaisia poikia, tai oikeemmin ehkä sellasia surf-henkisiä 70-luvulta karanneita malleja. Karseen epäsiistin näköstä ja raivostuttavaa kun kakarat piileksii sen etutukkansa alla kun niille yrittää puhua. Ja kyseessä sellasit 7-9 vuotiaat pojat. Onko tää jokin muotijuttu nykyään??

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
12.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

42 ja aina omistanut pitkät hiukset. Poikkeuksena oli armeija, jossa pätkäs pois, mutta senkin jälkeen ei ole parturin saksia treffannut. eikä voi muuta sanoa kuin "hemasevan seksikäs pörröpää"

Vierailija
2/31 |
12.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että hiukset on tehneet comebackin!

Ja kyllä, oli pakko huutaa. ;)

Älkää mammat opettako poikianne vihaamaan hiuksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
12.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis on poika kyllä, 3v asti luultiin usein tytöksi. Siilitukkaa kokeiltu kerran ja huhhuh... Ei meidän juttu. Uskon, että poika selviää silti ihan hyvin ;) Tyyliin "Don't hate me because I'm beautiful"

Vierailija
4/31 |
12.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että hiukset on tehneet comebackin!

Ja kyllä, oli pakko huutaa. ;)

Älkää mammat opettako poikianne vihaamaan hiuksia.

Mutta vihaan sitä että tuon metsinkäispojan hiukset ovat AINA sotkussa, takuilla, pihkassa, mudassa, hiekassa, yms. yms. yhtä ihanaa. Senpä takia ne hiukset ovat lyhyet, kuten ovat tytölläkin, samasta syystä (polkkatukka tosin, mutta silti).

POjallakaan nyt ei ihan siili ole, mutta lyhyet hiukset jokatapauksessa, koska mulla ei riitä hermot sen siistimiseen aina noiden metsäreissujen jälkeen.

Ja vaikka tiedän että meidän poika on kymmenen kertaa sotkuisempi kuin sotkuisin kaupunkilaispoika niin pitkähiuksiset pojat ovat omaan silmääni epäsiistin näköisiä. Ei, en pidä aikuisilla miehilläkään pitkistä hiuksista. Niin pitkään kun minä olen se joka harjaa ne hiukset niin minä päätän hiusten pituuden.

Poika saa kasvattaa sitten hiuksiaan kun itse niitä hoitaakin.

Sama pätee tyttöön, jonka lempi harrastus on liimailla hiuksiinsa kaikkea mahdollista, purukumeista paljetteihin..

Vierailija
5/31 |
12.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä tarkoittaa pitkähiuksinen..

Nuo surffitukat ovat ihania pojalla, mutta tietenkin makunsa kullakin. Pitkätukkaisiksi en silti heitä kutsuisi. Pitkä tukka on silloin kun sen saa hyvin ponnarille ja ulottuu olkapäiden yli. Nuo tukat ovat siistejä ja suunniteltuja.

Ei ole mitää eroa pojan ja tytön tukalla siisteydessä. Meillä pojat käy ihan yhtä usein suihkussa kuin tytötkin ja hiukset hoidetaan kuten tyttöjenkin. Ei pojat seiso pusikossa päällään, ainakaan kaupungissa.

Ajat muuttuu Ap, kyllä sunkin silmä tottuu "uusiin muotisuuntauksiin". heh

Vierailija
6/31 |
12.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tytöillä pitäisi olla yksinoikeus pitkään tukkaan? Onko kaikilla tytöillä oltava pitkä tukka? Mitä se haittaa jos poikaa luullaan tytöksi tai päinvastoin? Eikö sen nyt nimestä kuule että on poika, tai voi ihan sanoa jos joku erehtyy? Miksi tyttöjen pitkä otsatukka ja sen taakse piiloutuminen on ok mutta poikien ei?

Vierailija
7/31 |
12.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ihan järkyttävän näköisiä, varsinkin kun on ihan vaalea tukka

Nutipää, verkkarit, printti T-paita ja crocsit

Siinä yksi hirveä yhdistelmä... ja yleenäs äiti samaa sarjaa

Vierailija
8/31 |
12.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa nyt joku että mitä väliä! Miksi tytöillä pitäisi olla yksinoikeus pitkään tukkaan? Onko kaikilla tytöillä oltava pitkä tukka? Mitä se haittaa jos poikaa luullaan tytöksi tai päinvastoin? Eikö sen nyt nimestä kuule että on poika, tai voi ihan sanoa jos joku erehtyy? Miksi tyttöjen pitkä otsatukka ja sen taakse piiloutuminen on ok mutta poikien ei?

No koska Dubaista muuttanutta Ap:ta ärsyttää. Se on kuule ihan ok, että piiloudutaan sen valkoisen kaavun ja turbaanin taakse, mutta etä otsatukan taakse! Ei käy. Ja koska Ap:tä ärsyttää, niin se riittää syyksi. Ymmärrät varmasti nyt asian?

Vierailija
9/31 |
12.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on neljä poikaa ja kullakin sellanen hiusmalli mikä (äidin mielestä) ko pojalle sopii. Vanhin on 10v kiharapää ja tukka ei ihan lyhyt ole. Kakkosella ja kuopuksella on ihan lyhyt. Sopii mielestäni heille ja on helppohoitoinen. Eipä tarvi kampailla. Kolmosella on hiukan kihartuva puhtaan vaalea hiuslaatu joka on kaunis hiukan pidempänä, eikä hänen kasvoihinsakaan mikään siili käy parhaalla mahdollisella tavalla. Eikä ole edes helppo ajella siiliksi kun on niin pehmeä se hiuslaatu.

Vierailija
10/31 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä pojalla että näyttää tytölle, riittää että on sellainen leikkaus, joka sopii enemmän tytöille.http://www.netanttila.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?prod…

Hieman häiritsevää...

Vierailija
11/31 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä pojalla että näyttää tytölle, riittää että on sellainen leikkaus, joka sopii enemmän tytöille.<a href="http://www.netanttila.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?prod…" alt="http://www.netanttila.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?prod…">http://www.netanttila.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?prod…;

Hieman häiritsevää...

Voi hyvä jysäys. Miksi sinulle on NIIN tärkeää tietää mitä lapsen housuissa on?

Ja OT: 50-luvulla pikkutytöillä oli muotia pitää lyhyitä hiuksia. Niin ne ajat muuttuu.

Vierailija
12/31 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ihan järkyttävän näköisiä, varsinkin kun on ihan vaalea tukka Nutipää, verkkarit, printti T-paita ja crocsit Siinä yksi hirveä yhdistelmä... ja yleenäs äiti samaa sarjaa

Opeta siinä sitten lapselle että sisäinen kauneus on tärkeintä...

Omalla 5v pojallani on juuri tällainen "nutipää" syystä että hänen hiuslaatunsa on niin onnettoman ohut ja suora ettei se toistaiseksi ole muuhun taipunut. MIelelläni kasvattaisin hänelle pidemmät hiukset ja ehkä ne vielä joskus kasvavatkin. Mutta todella mautonta on haukkua nutipääksi ja vielä pukeutumisen perusteella solvata. Kyllä, lapseni rakastaa cars printtipaitojaan ja crocsejaan verkkareista puhumattakaan, pitänee ilmeisesti kieltää wt-leiman pelossa ja siirtyä pitämään päiväkodissakin hillittyjä farkkuja hilfigerin rugbypaitaa.

Vierailija
13/31 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jalkapalloharrastajia. En seuraa lajia, mutta lieneekö siellä joku idoli, jolla tuollainen pidempi tukka?

Vierailija
14/31 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tällasen pitkätukka-pojan äitinä totean, että kun se on vielä toistaiseksi ainut tapa, mihin meidän 9v kiinnittää omassa ulkonäössään huomiota ja mitä hän oikeesti haluaa (eli siis että ei tartteis pitää lyhyttä tukkaa) niin olen sen hänelle hyvin mielin suonut. Muuten ei esitä mitään toiveita vaatteista tai kengistä tai muistakaan tavaroista. Ei kyllä pelää futista mutta soittaa sähkökitaraa, ja kun siellä musiikkiopistolla aika paljon luuhataan, niin huomaa että moni muukin nuori poika kulkee siellä liehuletissä. Mutta raivostuttavaa on siis juuri tuo etutukan alle pakoilu, kun yrittää hakea katsekontaktia niin piiloutuu sinne!

Vierailija
15/31 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Suomessa siis enemmän pitkätukkaisia poikia kuin muualla länsimaissa? Vai mistä oikein muutitte?

Vierailija
16/31 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun pojalla on kaunis, aina puhdas, paksu ja vaalea tukka. Hänen kihara tukkansa pitää pitää ihan lyhyenä tai vähän pitkänä. Mun mielestä siili pojalla on jotenkin sellainen, että on just ollut täitä ja pitänyt leikata. En tykkää yhtään.

Vierailija
17/31 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun pojalla on kaunis, aina puhdas, paksu ja vaalea tukka. Hänen kihara tukkansa pitää pitää ihan lyhyenä tai vähän pitkänä. Mun mielestä siili pojalla on jotenkin sellainen, että on just ollut täitä ja pitänyt leikata. En tykkää yhtään.

sun mielestä!

mun mielestä pojan ei pidä näyttää tytöltä.

Vierailija
18/31 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

keskuudessa.

Vierailija
19/31 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sulla ap isot ongelmat. Helvettiäkö se kellekään kuuluu, minkälainen tukka kenelläkin on. Tärkeintä on, että jokainen ITSE tykkää omista hiuksistaan.

Kiva, että opetatte lapsillenne tällaista suvaitsevaisuutta. Ette varmaan anna tällä logiikalla tytönkään leikata lyhyitä hiuksia, ettei vaan näytä pojalta?

Vierailija
20/31 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kasvattaa hiuksensa vaikka persuukseen asti, mutta tällaista muotia ei ole tainnut vielä koskaan olla?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kuusi