Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen suht nuori (32) ja öaspeni tehnyt. Ihana saada omaa aikaa!

Vierailija
11.09.2011 |

Tuli tuosta aiemmasta ketjusta mieleen kun joku väitti että äidit joilla vähän lapsia, olisi jotenkin katkeria isojen perheiden äideille. En oo kyllä ikinä edes ajatellut moista.

Päinvastoin juuri kaverini kertoi odottavansa kolmatta lasta, niin mulle tuli oikein kauhunsekainen tunne, jos olisin hänen asemassaan. (en tietenkään hänelle sitä näyttänyt)

Tuntuu vaan niin ihanan vapauttavalta kun lapset eivät ole enää niin riippuvaisia minusta kuin aiemmin. Saa tehdä ja harrastaa omiakin juttuja.

Ja enemmän aikaa aviomiehen kanssa kahdestaan

Joo, itsekästä varmaan joo, mutta ei kaikki halua montaa lasta vaikka se olisi taloudellisesti ja terveydellisesti mahdollistakin.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ikäkin sama, mutta ymmärrän kyllä myös ihmisten halua saada iso perhe:)

Ja täällä kaikki aika menee kyllä tämän ainokaisen lapsen harrastukseen kuskaamiseen ja sen myötä monenlaiseen toimintaan.

Vierailija
2/3 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

esikoinen on kaksi, eli sain hänet 35-vuotiaana.

Sitä ennen olin ehtinyt opiskella, matkustella, harrastaa ja tietenkin luoda uraa. Asuntolainasta on valtaosa maksettu ja nyt on mahdollisuus antaa lapsille kaikenlaista, ennen kaikkea aikaa (siis esim. hoitaa lapset kotona, kun hoitovapaa ei keikauta taloutta tai asuntolainaa).

Voi siis näinkin päin tehdä. Olen saanut nuorempana toteuttaa itseäni ja nyt voin rauhallisin mielin keskittyä olemaan äiti haikailematta mitään omaa aikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

myötä suhde mieheenikin parantunut ja syventynyt. Tuntuu että selvittiin voittajina pikkulapsiajasta ja vuorotöistä. Raskasta välillä oli.

Nyt on työ vaihtunut tosi motivoivaan ja kiinnostavaan työhön ja muutenkin koko elämä tuntuu olevan mallillaan. Talous kunnossa ja päästään paljon matkustelemaan perheen kesken ja välillä myös kahdestaan.

Elämä on suoraan sanoen onnellista, ettei tee edes mieli enää hommata mitään muutoksia tähän meidän perheeseen. -ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi neljä