Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäinen olit, kun aloitit itse päivähoidossa? Ja minkä ikäinen oli hoitajasi?

Vierailija
11.09.2011 |

Itse aloitin hoidossa kuuden viikon ikäisenä ja hoitaja oli alussa muutaman kuukauden keski-ikäinen nainen. Sitten oli peräkkäin muutama hyvin nuori tyttö ja "lopullinen" hoitajani oli 60-65-vuotias (hoiti siis koko tuon iän) kouluun asti.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoitajien iästä ei hajuakaan, menin päiväkotiin. Tämä 70-luvun puolivälin jälkeen.

Vierailija
22/25 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin muutaman kuukauden ikäinen, eipä se äitiysloma ollut 70-luvun lopussa kovin pitkä. Hoitajani oli varmaankin joku 40-vuotias, luonnollisestikaan ei ole tuosta ajasta mitään muistikuvia. Ehkä noin 1-vuotiaana menin päiväkotiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minkäikäisi hoitajat ovat olleet, varmaan 20-60?

Vierailija
24/25 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan jotain kahden paikkeilla, kun aloitin osa-aikaisen hoidon. Ei mitään käsitystä siitä minkä ikäiset minua hoitivat.

Pikkuveljeni aloitti pp-hoidon nuorempana, mutta en mä pystynyt senkään hoitajan ikää mitenkään arvioimaan. Mulle varmaan kaikki 15-50-vuotiaat näyttivät suht samanikäisiltä...

Vierailija
25/25 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tällä 40-kymmpisellä naisella ekat vuodet, sit 70 v tädin luona vuoden, 4 vuotiaana päivähoitoon.. lähimpään päiväkotiin ei otettu pienempiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi neljä