Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rakastan Jeesusta yli kaiken! Entäs sinä?

Vierailija
11.09.2011 |

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myös! Jeesus on Herra.

Vierailija
2/22 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä rakastan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi sinne ei mahdu mitään eikä ketään ylimääräistä.

Jumala tekee kaiken puolestani, kun pyydän ja rukoilen! Sulatan tätä rakkautta ja opettelen käyttämään sitä arjessa. Mitään ei minun tarvitse muuttaa, koska Jumala muuttaa minut, Tiedän, että näin käy ihan varmasti!

Vierailija
4/22 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö teikäläiset mene rukousten saattelemana nukkumaan jo siinä 21.00? Menkää johonkin jeesuspalstalle ilakoimaan. Me ei jakseta teitä. Tai jättäkää se viimeinen sidukka väliin. P.s kertokaa nyt edes sitten että miksi jumala sallii kärsimyksen? miksi lapsia kuolee? miksi heikkoja sorretaan? miksi kansanedustajat sortavat köyhiä? miksi pahoja asioita tapahtuu viattomille? miksi siihen jeesukseen pitää uskoa vaikkei mitään hyvää ikinä tapahdu?? Hyvät vastaukset näihin niin lupaan heti tulla kokoukseen teetupaan tms.

Vierailija
5/22 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö teikäläiset mene rukousten saattelemana nukkumaan jo siinä 21.00? Menkää johonkin jeesuspalstalle ilakoimaan. Me ei jakseta teitä. Tai jättäkää se viimeinen sidukka väliin. P.s kertokaa nyt edes sitten että miksi jumala sallii kärsimyksen? miksi lapsia kuolee? miksi heikkoja sorretaan? miksi kansanedustajat sortavat köyhiä? miksi pahoja asioita tapahtuu viattomille? miksi siihen jeesukseen pitää uskoa vaikkei mitään hyvää ikinä tapahdu?? Hyvät vastaukset näihin niin lupaan heti tulla kokoukseen teetupaan tms.

Vierailija
6/22 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on sama kuin uskoisit kaikkeen mihin lapsena, etkä joutunut pettymään ikinä! Ja kun se on ihan tosi asia!

Lapsen usko, viattomuus, Tule lapseksi taas?

Ne, jotka hihhuleiksi leimaavat, ovat mammonan uhreja tms.

Vierailija
7/22 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämässä on ollut ihan liikaa vastoinkäymisiä.. Helluntaiseurakunnassakin rukoiltiin mun puolesta, mutta ei tapahtunut mitään, enkä tuntenut mitään ; (

Vierailija
8/22 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

haistapa kukkanen jonka lehmä eilen söi

Vierailija
9/22 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että syytetään Jumalaa kaikesta pahasta on just väärin. Miten Jumala sallii? No kun se ei ole Jumalasta, vaan saatanasta ja jokainen, joka uskoo pelastuu, vaikka mitä tapahtuisi!

Ei sun tarvii mennä minnekään teetupaan tms.. Kunhan menisit vaan takaisin omaan sydämeesi sellaisena kuin olit lapsena, sillä sitä on oikea usko! Se on puhtautta, lapsenuskoa, vilpittömyyttä. Sen takia raamatussa sanotaankin, että "antakaa lasten tulla minun tyköni, sillä sen kalstaisten on Jumalan valtakunta!

"

Vierailija
10/22 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikkakin lapsiani ehkä enemmän, mutta nekin ovat Jumalasta ja Jeesuksesta, joten eivät sulje toisiaan pois. Ehkä sittenkin yhtä paljon.

Vierailija
11/22 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen voi valita joko hyvän tai pahan tien.

Pahat teot on Saatanasta.

Vierailija
12/22 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesusta. Mutta Jeesus ei ole Herra, minä olen. Tahtoisin tuntea Jeesuksen kovan varteni ympärillä, antautuvaisena ja märkänä. Hän tekisi mitä tahtoisin, ja minä rakastaisin Häntä ja hyväksyisin sellaisena kuin Hän on. Herransa palvoja. En alistaisi Jeesusta väkivaltaisesti tai henkisesti, vaan Hän itse vapaasta tahdostaan haluaisi antautua minulle. Sillä niin on Jumalamme tahto, rakastakaa toisianne.

Vierailija
13/22 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja uskomattominta on että Jeesuskin rakastaa minua (ja sinua)!

Kärsimyksestä sen verran että maailma ei ole enää paratiisi ollut syntiinlankeemuksen jälkeen, koska IHMINEN USKOI ITSEENSÄ JA HALUSI TIETÄÄ KAIKEN. Ja on itseään täynnä tänäänkin, kuten Aatamin ja Eevan aikoihin.

Olet varmasti kuullut sielunvihollisesta? Persoonallisesta pahasta. Maailmassa on hyvän henkivallat ja pahan henkivallat eikä Jumala tässä ajassa poista ihmisiltä kaikkea kärsimystä.

Se, ettei Jumala toimi kuten Hänen ihmisen oikeustajun mukaan pitäisi toimia ollakseen hyvä ja rakastava Jumala, ei tietenkään mitenkään todista ettei Häntä ole olemassa.

Suosittelen piipahtamaan teetuvalla, sieltä saat ihan toisen tason vastauksia kysymyksiisi kun tapaat ihmisiä IRL. Tässä nettikeskustelussa on aina omat rajoitteensa.

Siunausta!

Vierailija
14/22 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämässä on ollut ihan liikaa vastoinkäymisiä.. Helluntaiseurakunnassakin rukoiltiin mun puolesta, mutta ei tapahtunut mitään, enkä tuntenut mitään ; (

Ei se mitään todista jos joltain tuntuu tai ei tunnu, usko ei ole tunne. Pääasia että puolestasi rukoiltiin, ei usko ja Jumalan toiminta riipu siitä miltä sinusta tuntuu, onneksi. Muutenhan joutuisit uskomaan ja tukeutumaan omiin tuntemuksiisi, ne olisivat sinun uskosi kohde.

Usko Jeesukseen, tuntui miltä tuntui. Niin tässä itse kukin uskoo eikä tosiaan aina tunnu kovin mahtavalta tämä elämä mutta sellaista ihmisen elämä on. Jeesus elää ja vaikuttaa niinäkin päivinä kun ihmisellä on mitä paskin fiilis.

Vierailija
15/22 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

rakastan myös Joulupukkia, Nukkumattia ja Hammaskeijua.

Tiedän, että niitä ei ole oikeasti olemassa mutta tykkään kokko possesta silti.

Vierailija
16/22 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
17/22 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, ettei Jumala toimi kuten Hänen ihmisen oikeustajun mukaan pitäisi toimia ollakseen hyvä ja rakastava Jumala, ei tietenkään mitenkään todista ettei Häntä ole olemassa.

Vierailija
18/22 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokin fysiikan haarahan väittää, että kissa on olemassa vain silloin kun sinä katsot sitä ja kun käännät selkäsi, kissaa ei ole olemassa. Sama tietenkin ihmisen suhteen.

Jumala kyllä on olemassa, olen itsekin saanut useamman kerran konkreettisia rukousvastauksia. Osaa niistä voi hyvinkin kutsua ihmeeksi ja sattuma on lähinnä poissuljettu. Varsinkin kun näitä vastauksia on useita. Epätodennäköisyydet voivat realisoitua kerran tai kahdesti, mutta ei kovin monta kertaa. Alkaa todennäköisyydet mennä liian pieniksi.

Vierailija
19/22 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmisiltä? Lapseksi tuleminen ja Isä sitä turvallisuutta ja viattomuutta maailmasta kun oli lapsi. Armo ja anteeksiantamus, muilta ihmisiltä kun teemme virheitä. Usko parempaan ettemme kyynistyisi ja masentuisi, nuoruuden eteenpäin menon tunne. Rakkaus, kun rakastumme Jeesukseen tai uskontoon siihen ei voi pettyä, se on kuin ikuinen ihastus ilman arkea ja aitoa vastavuoroisuutta.

Vierailija
20/22 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mäkin tykkään esim, Joulupukista ja monista muistakin satuhahmoista.

Jeesus ei ole listalla kyllä kovinkaan korkealla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi seitsemän