Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

No nyt tuli oudoin FB-kaveripyyntö:

Vierailija
10.09.2011 |

noin viiden vuoden takainen entinen naapurinmies josta olen kaikeksi huipuksi tehnyt isännöitsijälle valituksen silloin aikoinaan :) Hetken meni ennen kuin tajusin kenestä kyse.

Mikäs olisi sun oudoin kaveripyyntö?

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
10.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin töissä uuden työkaverin tuttu sattui oleen samas paikas käymäs ku mä. en puhunut sen kans, en tunne yhtään, mutta päivää myöhemmin tuli fb kutsu.

en ottanut vastaan.

Vierailija
2/40 |
10.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutustuin raskausaikana netin mammaryhmässä toiseen äitiin (en ikinä nähnyt livenä, mutta on mun kaveri myös fb:ssä). Tämän henkilön isä pyysi mua fb-kaverikseen.

No en hyväksynyt pyyntöä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
10.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonka olen nähnyt tasan kerran about 5 vuotta sitten laittoi keväällä kaveripyynnön.

Joo en hyväksynyt :) Kuulemma leveillee että on liki tuhat fb-kamua. No ei ihme jos tuolla tavalla niitä haalii...

Vierailija
4/40 |
10.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin toisessa maassa asuva serkku, jota en luonnollisestikaan tunne. Onko nää nyt sitte niitä farmvillen pelailijoita, jotka yrittää kasvattaa verkostoaan tms?

Vierailija
5/40 |
10.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritti härskisti ystävystyä kanssani silloin kun en vielä tiennyt suhteesta, sen paljastuttua tuli tyynesti esittäytymään (oltiin siihen asti siis tekemisissä vain netitse) kun törmättiin yhdessä paikassa, ja nyt vuosien päästä pyysi fb:ssa kaveriksi. Arvatkaa huolinko...

Vierailija
6/40 |
10.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin toisessa maassa asuva serkku, jota en luonnollisestikaan tunne. Onko nää nyt sitte niitä farmvillen pelailijoita, jotka yrittää kasvattaa verkostoaan tms?

saaneensa kaveripyyntöjä joiltain ulkomaalaisilta naisilta, jota ei ole koskaan tavannutkaan tai ollut millään muullakaan tavalla yhteyksissä. Jotain haalijoita tosiaan.

Vierailija
7/40 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

asiakas, sosiaali- ja terveysalalla ole. Juu, en hyväksynyt, oli kyllä aikamoine rajan ylitys.asiakas, sosiaali- ja terveysalalla ole. Juu, en hyväksynyt, oli kyllä aikamoine rajan ylitys.

Vierailija
8/40 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kyllä ihan reilusti yli 30v eikä mulla ole fb-kavereina kuin sellaisia ihmisiä, jotka tunnen oikeasti. Jopa jotkut ala-asteen luokkakaverit olen ollut ottamatta kavereiksi tai ainakin estänyt niin etteivät he näe kaikkea minusta.

En siis hyväksy kaveriksi jotain kaverin kaveria jonka olen tavannut kerran. Enkä näe mitään syytä miksi näin pitäisi tehdä. Kavereita on listalla joku 150 ja ei se minusta ole mitenkään paljon.

Vierailija
9/40 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja miltä alalta se asiakas olikaan?

Vierailija
10/40 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satoja ja tuhansia onkin eri asia kuin 100-200

Vierailija
11/40 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jota en tuntenut entuudestaan ja jota en edes pyytänyt työhaastatteeluun saati työllistänyt.

Vierailija
12/40 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli joku random joka on toimittanu pari kertaa ruuat meille, en hyväksyny kaveriksi.

Olen asiakaspalvelutyössa ja joskus jotkut asiakkaat yrittää pyytää kaveriksi.

Vierailija
13/40 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jolta ostin muistaakseni farkkuhameen, pyysi kaveriksi. Oli vielä varta vasten liittynyt facebookiin tätä varten, sillä hänellä ei ollut yhtään kaveria.

Vierailija
14/40 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs nainen, joka pokas multa avomiehen, laittoi kaveripyynnön. Hyväksyin sen ja laitoin tulikiven katkuisen haistatteluviestin hänen seinälleen. Yhdellekään viestin lukeneelle ei varmasti jäänyt mitään epäselvää siitä mitä tämä nainen oli tehnyt minun perheelleni.

Jäin odottelemaan, ei kauan mennyt kun eukko poisti mut kavereista.

Vierailija
15/40 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hyväksy miehiä joita en tunne.Työkavereita jotka eivät edes tervehdi vastaan tullesa.Lapsuusajan naapuria josta aika on ajanut erileen.Muutamia mainitakseni.Ehkä olen tiukkis mutta hyväksyn vain kaverit joiden kanssa olen oikeasti tekemisissä.Ihmiset joita tervehtisin kohjatessa ja vaihtaisin kuulumisia.

Vierailija
16/40 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan sen takia et olis paljon kavereita...

mulle on tullut kaveripyyntö kaverin ex mieheltä.. olivat vastaeronneet ja tää exä halus et mä oon sen nainen ystävä.. juu ei olla

Vierailija
17/40 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikein olette, jotka olette tiukkiksia FB-kavereiden suhteen? Arvioisin, että alle 30v... Kokemukseni mukaan sellaiset jostain kumman syystä yhdistää fb-kaverit = kaveri myös oikeassa elämässä, kun taas vanhemmat ihmiset 30+ ymmärtään niin, että fb-kaverit= sosiaalinen- ja työverkosto, siis ihan eri asia kuin oikeat kaverit. Olenpa vain tällaisen havainnon tehnyt.

Varmaan johtuu siitä, että nuorempien fb-päivitykset koostuvat lähinnä kännisekoiluista, kun taas vanhemmilla on monipuolisempaa tuotantoa. Mutta kun elintavat muuttuvat, sitten myös se fb-kaverilista monipuolistuu:)

Ja pidän nimenomaan fb-kavereina vain ne ihmiset, jotka olisivat tervetulleita meille kurkistamaan elämääni muutenkin. Hyvänpäiväntutut eivät sellaisia ole. En minä tarvitse näitä tyhjänpäiviäisiä fb-kavereita mihinkään, ja miksi heitä kiinnostaisi oikeasti minun tekemiseni?

Vierailija
18/40 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on harvinainen sukunimi ja moni on pyytänyt kaverikseen vain siksi, että sukunimi on sama. En ole hyväksynyt. ei huvita ruveta sukuselvityksiä tekemään.

Vierailija
19/40 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hassua, että vielä useampi. Minulla ei ole Kreikkaan mitään yhteyksiä. Enkä edes ole nuori enkä mikään vaaleatukkainen, joiden sanotaan ulkomaalaisia aina viehättävän.

Vierailija
20/40 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikein olette, jotka olette tiukkiksia FB-kavereiden suhteen? Arvioisin, että alle 30v... Kokemukseni mukaan sellaiset jostain kumman syystä yhdistää fb-kaverit = kaveri myös oikeassa elämässä, kun taas vanhemmat ihmiset 30+ ymmärtään niin, että fb-kaverit= sosiaalinen- ja työverkosto, siis ihan eri asia kuin oikeat kaverit. Olenpa vain tällaisen havainnon tehnyt.

Varmaan johtuu siitä, että nuorempien fb-päivitykset koostuvat lähinnä kännisekoiluista, kun taas vanhemmilla on monipuolisempaa tuotantoa. Mutta kun elintavat muuttuvat, sitten myös se fb-kaverilista monipuolistuu:)

FB:ssä mulla on ihan kavereita, joiden kanssa voi puhua päivän asioista. Kuten vaikka isossa kahvipöydässä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi seitsemän