Gallup: vapaus lapsista 45- vai 60-vuotiaana (iltatähti vai ei)
Kommentit (11)
Lapsi nelikymppisenä, mutta ei vapautta viiskasina. Yhä lapsi kotona, kun opiskelee. Sitten kuulemma työpaikan saatuaan (jos saa) maksaa opintovelat (sijoitettu), säästää muutaman vuoden ja vasta sitten muuttaa kotoa pois. Sen verran epävarmat ajat, että hyvä asua kotona ennen kuin siivet kantaa .
Tulin äidiksi 21v, 23v, 30v ja 42v:nä. Hyvin olen ehtinyt elämään omaakin elämää
n65v
elämä ilman lapsia on paljon parempaa. ei tarvitse miettiä tällaistakaan
m42
Ei se vapaus ala, kun lapsi täyttää 18-vuotta. Mutta mitä vanhempana saa lapset niin sitä todennäköisemmin lapsi menettää vanhempansa "liian" ajoissa. Kuolleisuus lähempänä 60-vuotiaana on jo suurempi kuin 40-vuotiaana...
Ei kannata hankkia lapsia ollenkaan, jos täytyy miettiä, milloin heistä vapautuu.
Mä en ymmärrä vapautumis-näkökulmaa, mutta iltatähti ideana ei olisi mua varten. Oli kiva kun lapset oli suht samanikäisiä ja heitä kiinnosti samat asiat. Kesti vuosia tulla raskaaksi, joten olin jo 38 v kun sain kuopukseni. Nyt molemmat lapseni asuu omillaan, mutta varsinkin kuopus tarvitsee minua paljon. On 19v.
Vaikea kysymys! Pohdin tätä itsekin..... Mistä tietää onko iltatähti oikea ratkaisu.....
Mitä helvettiä sitä tekisi sitten 45-vuotiaana vapaudellaan?
Eläkää vapaa nuoruus alle 30-vuotiaana. Ei se vanhana enää jaksa/kiinnosta/ole mahdollista.
Minä tulin ensimmäisen kerran isäksi 34-vuotiaana ja toisen kerran 38. Vapaa nuoruus on eletty ja kaikki tehty, mitä ajatella saattaa. Nyt keskityn perheeseen ja uraan.
M42
99-vuotiaana. Huolehtiminen voi olla elinikäistä.
Tee kaksi kakrua peräkanaa niin saat silloin tällöin edes hetkisen omaa aikaa jo 45-vuotiaana