Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elatusapun muutos...onistuuko;(

Vierailija
10.09.2011 |

Suostuin vuosia sitten siihen, että ex-mieheni maksaa elatusapua 200e/kk, koska lapsi oli hänen luonaan usein ja hän osteli lapselle vaatteita ym. Nykyisin lapsi on hänen luonaan noin 2 yötä/kk ja isä ei osta lapselle mitään. Lapsi on 7v. ja hänen harrastuksiin menee vuodessa noin 600e, vaakuutukset 250e ymym. mitä ei pienenä ollut. Ja minun rahat ei millään riitä. Isän tulot on noin 2500. Onkohan mahdollista saada korotus ja miten? Isä ei suostu antamaan palkkakuittia ym.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
10.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et saa korotusta, siitä voit olla ihan varma. Ei noilla luvuilla.

Vierailija
2/10 |
10.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan järkyttävää;( Mutten mitenkään pysty itse maksamaan hänen harrastustaan;(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
10.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos molemmat vanhemmat ovat pienituloisia niin lapset eivät voi saada kaikkea samaa kuin suurituloisten lapset. Niin se vaan on.

Vierailija
4/10 |
10.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos käytät omista tuloistasi lapsen menoihin 150 eur / kk (mikä minusta olisi täysin kohtuullista), tulee tuosta yhteensä jo 500 eur / kk, jolla minusta pitäisi hyvin pystyä kattamaan lapsen menot. Harrastuksesta tulee kuitenkin kuluja vain 50 eur / kk. Miksi lapsella pitää olla vakuutus?

Vierailija
5/10 |
10.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

indeksi korotukset jotka pitää itse hoitaa vuoden alusta. Tänäkin vuonna elatusmaksut nousi jonkun verran. Ota yhteys lastenvalvojaan.

Vierailija
6/10 |
10.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläsi on tosi pieni palkka. Miten hän edes elää, jos maksaa 200 euroa elareita?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/10 |
10.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

200 euroa!



Et kuule varmana saa korotusta.



Meillä elatusmaksu 147 euroa, lapsi 14 v, on isänsä luona yhden yön kuussa ja harrastukset maksaa melkein satasen kuussa. Ja mun nettotulot 1500 ...

Vierailija
8/10 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lapset eivät käy IKINÄ isällää. Tosin isä ei edes itse maksa elareita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/10 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kohtuullinen ja sillä elää, mutta siitä 200 Euroa on ihan hyvä elari.



Vaikea kuvitella, että elaria vielä nostettaisiin tuosta.

Vierailija
10/10 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja se joku olet ap sinä.

Elä sen mukaan johon sulla on varaa.

Itsellesi ja itsesi käyttöön sitä rahaa haluat vain lisää.

Hullua!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kuusi