Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onkos täällä yhtään nuoria äitejä/odottajia/kuumeilijoita?

04.11.2005 |

Kovin on hiljaista aina täällä nuorten palstalla... Saiskohan tännekin vähän eloa?? ;)

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itsekkin saanut kuulla valinnastani olla nuori äiti&vaimo. Kuitenkin tämä on parasta mitä voin ajatella. :) Aloin odottamaan poikaa tammikuussa, kun opiskelut oli loppusuoralla. Valmistuminen meni tiukille, sillä raskauden takia en pystynyt keväälle sattunutta työharjoittelua täysipainoisesti suorittamaan supistusten takia. Kun niistä pääsin eroon, tuli todella kiire kerätä loput tunnit harjoittelusta kasaan jotta valmistuin. Kesällä olin töissä sukulaisella muutaman viikon, mutta kun työnantaja ei pitänyt lupauksiaan helpottaakseen työnkuvaani, jouduin irtisanoutumaan kesken kesän. Sen jälkeen olenkin ollut kotona, ja nyt meillä on kuukauden ikäinen poika. Mies on töissä (tosin työt ovat yt-neuvottelujen takia vaakalaudalla) ja hän on 24v, minä siis 19. Naimisiin mentiin jo keväällä 2004, kun olin maaliskuussa täyttänyt 18v. Tätäkin ratkaisua moni sukulainen jaksoi ihmetellä, mutta kun se oikealta tuntui niin se tuntui, ja naimisiin mentiin ;P

Omakotitalokin on ensi vuonna ostettavien listalla, mutta se riippuu pitkälti miehen töiden jatkuvuudesta. Rahasta on välillä tiukkaa eikä parisuhdekkaan aina kukoista, poika itkee uni-itkuja illat mutta silti, pojasta en koskaan luopuisi enkä mitään koe menettäneeni vaikka baarijuoksut onkin juostu ainakin vähälle aikaa. :) En malta irroittaa katsettani pojasta, ihailen vain häntä ja mietin kuinka onnekas olen kun hänet sain. Nytkin on jo ikävä, kun poika on nukkunut ulkona 2,5h. :)

Minkälaisia tilanteita teillä muilla on?

Jos joku kaipaa juttuseuraa yksityisemminkin, voi mailia heittää osoitteeseen menninkainen86@jippii.fi

-Heidi ja Poika-

Vierailija
22/24 |
26.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen siis 18-vuotias ja 33+1 viikolla. Esikoista odottelen avomiehen kanssa. Itse olen siis lomalla ja mies käy meillä töissä. Hyvin on pärjätty, vaikka välillä on raha-asioissa ollutkin vaikeuksia. Nyt kaikki alkaa pikkuhiljaa näyttämään kuitenkin paremmalta kun synnytyskin lähestyy. =)

Suunnitelmissa on tässä muutaman vuoden sisällä jos pääsis naimisiin ja omisutsasuntoon muuttamaan. Mies jo haluaisi uudenkin lapsen, vaikkei ensimmäinenkään ole syntynyt... :D Mutta katsellaan nyt ensin miten esikoisen kanssa pärjätään.

Mites on muiden elämäntilanteet? Sinkku/avoliitossa/avioliitossa? Onko koulut käyty loppuun vai ollaanko jo töissä? Oko parisuhde muuttunut lapsen tulon jälkeen? Minkälaisia reaktioita on tullut muilta kun ovat raskaudestanne saaneet tietää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
02.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä 19wee odottava äiti rv.24+4.. Hiljaiselolta täällä palstalla kyllä näyttää..

Vierailija
24/24 |
09.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikäisistä äideistä on kyse?

Itse olen 22v ja kolmen lapsen äiti ja neljättä ollaan mietitty nyt miehen kanssa yhdessä...

Mies on jo 36v.

Aikaisemmat lapset ovat 6v,5v ja 3v.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kaksi