Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Brasilialainen vahaus- miten nolossa asenossa siinä ollaan?

Vierailija
13.03.2011 |

Kertokaa kokemuksia. Poistaako ne ihan häpyhuulista ja persvaosta karvat?

Ja poistaako brasilialaiset naiset oikeasti aina karvansa noin?

Kommentit (138)

Vierailija
81/138 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin seitsemännellä kuulla raskaana ja ilmeisesti asentoni oli siksi vähän erilainen. Mutta minulla oli jokatapauksessa niin että ensin selällään jalat vähän levällään kuin neuvolatutkimuksissa. Sitten peppukarvat siten että menin kontalleni. En tiedä mikä olisi ollut eritavalla jos en olisi ollut raskaana, mutta jotain sellaista kosmetologi mainitsi ohimennen.

Suppareita tuli ja kosmetologikin huomasi ne ja keskeytti hetkeksi ja sanoi että jos tulee kipeitä suppareita niin on parempi antaa olla.

Itse karvojen poisti sattui minusta yllättävän vähän, mutta kosmetologi jutteli että se on hyvin asiakaskohtaista ja osa asiakkaista käy kuulemma parilla oluella ennen sokerointiin tuloa. Minulla karvat irtosivat kuulemma tavallista kevyemmin, arveli että ehkä johtuu raskaudesta (hormoneista). Tiedä sitten olisiko kivualiaampi toimenpide jos menisin uudelleen nyt ei-raskaana.

Jos raha ei ole ylivoimainen este niin suosittelen kokeilemaan ja itsekin alan varmasti käymään uudelleen jos rahatilanne joskus paranee...

Vierailija
82/138 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yrittää näyttää pikkutytöltä?? onhan se nyt todella kieroutunutta. Häpeäisitte vähän, siis alapäätänne ja antaisitte karvojen kasvaa näkösuojaksi. Tosi vastenmielinen muoti minun mielestäni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/138 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

karvat tuntuu karheilta ja kutittaa ja ärsyttää. ei aikuinen nainen näytä kaljunakaan pikkutytöltä. aikuisella on erilainen pinppi ja kurttuinen ja värjääntynyt ja iso ja lörppä!

siinä alapään ihossakin on tuntoa ja se tuntuu hyvältä seksissäkin kun siellä ei ole karvoja tiellä. eikä sitä värkkiä näytetä kuin aviomiehelle ja gynelle! ja synnytyssairaalan väelle.

Vierailija
84/138 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja on lesbo, ja asuu naisen kanssa. Varmaan hänelle toiveammatti. Toisaalta sehän on vaan hänen koulutuksen vastaamaa työtä..

Vierailija
85/138 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Brasiliasta en tiedä, mutta islamin maissa naiset poistaa häpykarvansa juuri tuolla sokerimassalla.

Mutta tiedätkö poistaako jokainen omansa ylhäisessä yksityisyydessään kotonaan vai onko siellä kauneussalonkeja missä naiset voivat poistattaa karvansa naiskosmetologilla? Mietin sitä Islamin kantaa, intiimialueita kun ei saisi näytellä muille kuin aviopuolisolle!

maailma kun muuttuu, niin esim. Turkissa on hyvin suosittua ottaa ne karvat pois laserilla ikuisesti pois. Aloittavat jo teini-ikäisenä.

Vierailija
86/138 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä merkkisellä vahalla tai muulla aineella brassi tehdään?

Vierailija
87/138 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä merkkisellä vahalla tai muulla aineella brassi tehdään?

taitaa olla likesalaisuus, vaikka en ymmärrä miksi olis

Vierailija
88/138 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

karvat tuntuu karheilta ja kutittaa ja ärsyttää. ei aikuinen nainen näytä kaljunakaan pikkutytöltä. aikuisella on erilainen pinppi ja kurttuinen ja värjääntynyt ja iso ja lörppä! siinä alapään ihossakin on tuntoa ja se tuntuu hyvältä seksissäkin kun siellä ei ole karvoja tiellä. eikä sitä värkkiä näytetä kuin aviomiehelle ja gynelle! ja synnytyssairaalan väelle.

Jos karvoja ei ajele eikä poista, ne on pehmeitä eikä ne tunnu missään.

joskus 5 v sit ajoin karvat ja voi himputti sitä kutituksen ja karvan kovuuden ja sängen määrää. yök. jotkut sit jää siihen kierteeseen.

Vierailija
89/138 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna tässä kaikki kestää....

Välillä tuntuu, että meneekö ihmiskunnan kehitys ihan oikesti oikeaan suuntään, jos naisten pitää poistaa viikon välein pimppi- ja perskarvat.

Ja selitys on, että miehiä sitä miellytään. Eikös näillä kauneustempuilla sitä sisäistä kauneitta vaan tuoda esille.

No tuleehan se sisäinen kauneus varmaan hieman paremmin ja nopemmin esille, kun ei karvat haittaa pöntöllä.

Vielä kymmenen vuotta sitten todettiin, ettei Suomi voi elää sillä, että pesemme toistemme paitoja. Nyt tilanne on muuttunut ja paitojen lisäksi perskarvojen poistaminenkin lisää bruttokansantuotetta.

Vierailija
90/138 |
25.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei noloa olla kauneusstudiolla vahattavana tai nykyään sokeroitavana. Ystävälliset kosmetologit neuvovat miten asetutaan minkäkin alueen vahauksessa. Tekevät työn hellävaroen, mutta nopsaan ja tehokkaasti.

Ei myöskään koskaan näiden 8 vuoden aikana ole tullut noloa tilannetta karvattomuudestanikaan.

Vierailija
91/138 |
23.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tuo käsittely pitäisi uusia todella pian, juurineen kun ottaa niin voi kuukaudenkin olla ihan huoletta.

Ottaako kuukauden välein (joidenkin mielestä) nolon, kalliin ja kivuliaan sokeroinnin/vahauksen vai viikon välein kotona tehtävän halvan, kivuttoman karvanpoistoaineen.

pysyisikin tulos edes viikon noilla karvanpoistoaineilla mutta ei, kyllä jo seuraavana päivänä alkaa sänki kasvaa. Eli ihan turhaa on niitä käyttää, kun tulos pysyy puoli päivää.

Mulla pysyy kyllä nykyään Veetillä/vastaavilla ihan kevyesti intiimi- ja kasvokarvat melkein 2 viikkoa pois, on helppoa, nopeaa eikä tule kutinoita eikä ihottumaa, kasvava karva on tosi pehmeää... Mitä pidempään käyttää, sitä pidempään pysyy jo siistinä. Sääret vaan rehottaa... :)

Vierailija
92/138 |
23.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yrittää näyttää pikkutytöltä?? onhan se nyt todella kieroutunutta. Häpeäisitte vähän, siis alapäätänne ja antaisitte karvojen kasvaa näkösuojaksi. Tosi vastenmielinen muoti minun mielestäni.

niin mäkin ennen ajattelin mutta päätin sitten rohkeasti uudistautua ja ryhtyä posliiniksi :) ja kerran kun sille tielle lähtee niin ei ole paluuta takaisin ;)

Taitaa olla 5 vuotta ilman karvan karvaa ja samalla tyylillä mennään.

Oletteko käyneet vahauksessa/sokeroinnissa odotusaikana? Ajattelin käydä nyt raskauden 30viik. alettua:)

Vierailija
93/138 |
24.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehdäänkö noita kaikissa kauneushoitoloissa? / kuuluuko jokaisen kosmetologin osata ko. homma?

Vierailija
94/138 |
24.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehdäänkö noita kaikissa kauneushoitoloissa? / kuuluuko jokaisen kosmetologin osata ko. homma?

Vierailija
95/138 |
24.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakaan tässä kaupungissa eivät kaikki tee, vain pari paikkaa tiedän. Oma apu paras apu... 

Vierailija
96/138 |
25.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan mulle tehty tuo toimenpide sitten ihan väärin? Etupuoli otettiin, niin kuin oli kuvitellutkin, mutta peppupuolta varten jouduin kontalleen ja kosmetologi pyysi minua levittämään "paikkoja" toisella kädelläni, että pääsi persvakooni käsiksi. Olen reilusti ylipainoinen, joten ymmärrän kyllä, että pakarani ovat tiellä ja siksi pyydettiin raottamaan kädellä niitä. Mutta tuo asento.. Se oli jotenkin todella noloa.  Persaus piti nostaa kohti kattoa, muutaman kerran pyydettiin nostamaan vielä ylemmäs. Minulla meni tuosta asennosta kaikki paikatkin kipeäksi, kun siinä jotenkin kaikki lihakset oli niin jännityksessä. Pelkäsin myös koko ajan pieraisevani, ilmaa tuntui kertyneen hirveästi mahaani ja toimenpide tuntui ikuisuudelta..

No kaikkein paras sattui kuitenkin lopputulosta "esitellessä".. Olen siis eronnut ja todella ylipainoinen, kuten aiemmin mainitsin. Minun on ollut erittäin hankalaa lähteä mihinkään eroni jälkeen. Häpeän hieman paisunutta ulkomuotoani ja siksi en ole hirveästi viihtynyt baareissakaan. No tämän vuoden alussa aloitin elämäntaparemontin ja olen laihduttanut 7 kiloa. Painonpudotuksen kunniaksi ajattelin lähteä tyttökavereideni kans pitkästä aikaa baariin ja halusin laittautua oikein nätiksi. Siksi siis otin vahauksen alakertaani. Ilta ulkona oli todella mukava ja kuinkas ollakaan, lähdin erään mukavantuntuisen miehen matkaan hänen asunnolleen. Sänkyyn päästyämme alkoi mies riisumaan minua. Siihen asti kaikki oli ollut oikein ihanaa ja kiihottavaa.. Mutta kun mies sai housut jalastani, alkoi hän nauraa aivan hysteerisenä ja sanoi "te ylipainoiset joudutte sitten niiiin paljon yrittämään, että olisitte haluttavia. Sori mut ei kiitos, en ole ennen nähnyt mitään noin ällöä". Häntä siis kuvotti ajeltu alapääni. Puin vaatteet ja poistuin pikaisesti paikalta.

Kaiken kaikkiaan koko karvanpoistohommasta jäi tosi paha maku suuhun. :( Luomuna taidan jatkossa pysytellä.....

Vierailija
97/138 |
25.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2013 klo 03:11"]

hänen asunnolleen. Sänkyyn päästyämme alkoi mies riisumaan minua. Siihen asti kaikki oli ollut oikein ihanaa ja kiihottavaa.. Mutta kun mies sai housut jalastani, alkoi hän nauraa aivan hysteerisenä ja sanoi "te ylipainoiset joudutte sitten niiiin paljon yrittämään, että olisitte haluttavia. Sori mut ei kiitos, en ole ennen nähnyt mitään noin ällöä". Häntä siis kuvotti ajeltu alapääni. Puin vaatteet ja poistuin pikaisesti paikalta.

Kaiken kaikkiaan koko karvanpoistohommasta jäi tosi paha maku suuhun. :( Luomuna taidan jatkossa pysytellä.....

[/quote]

:D just ja sitten säkin heräsit! Yksikään jätkä ei tuossa tilanteessa ei jätä panematta! Ei taatusti.

Vierailija
98/138 |
25.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

aan oko karvanpoistohommasta jäi tosi paha maku suuhun. :( Luomuna taidan jatkossa pysytellä.....

[/quote]

:D just ja sitten säkin heräsit! Yksikään jätkä ei tuossa tilanteessa ei jätä panematta! Ei taatusti.

[/quote]

Voi kun olisin herännytkin. Kyllä se melkoiselta painajaiselta sillä hetkellä tuntuikin. :/ Jälkeenpäin olen miettinyt, että miksi edes lähdin koko miehen matkaan. Vaikka hän oli mielestäni ihan komea ja mukava, hänen tyyliinsä kuului "leikkimielinen" kiusoittelu painooni liittyen, jo ennen kuin lähdimme hänen asunnolleen.. Olisi pitänyt jo silloin arvata millainen sika on kyseessä..

Vierailija
99/138 |
16.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
100/138 |
16.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sairaalassa työssä ja saan paikallispuudutusvoidetta (Emla) työpaikalta. Ovat sellasen isomman tuubin jämiä, mutta niistä on riittänyt häpyalueen puudutukseen ennen brassivahausta. Voide levitetään 1 tunti aiemmin ja sitten pestään pois. Ei tunnu tosiaan miltään edes häpyhuulien vierestä kiskaisut.