Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Brasilialainen vahaus- miten nolossa asenossa siinä ollaan?

Vierailija
13.03.2011 |

Kertokaa kokemuksia. Poistaako ne ihan häpyhuulista ja persvaosta karvat?

Ja poistaako brasilialaiset naiset oikeasti aina karvansa noin?

Kommentit (138)

Vierailija
61/138 |
19.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kävin tänään ensimmäisen kerran brasilialaisessa sokeroinnissa, eikä ollut ollenkaan noloa! Riisuin housut ja alushousut ja asetuin selinmakuulle jalat suorana. Karvanpoiston teki nuori mukava nainen, joka kertoi aina mitä oli tekemässä ja miksi, sekä kertoi sokerimassasta ja karvojen poistoon liittyen kaiken mahdollisen. 

Koko toimituksen ajan juttelin sokeroijan kanssa, naurettiin ja kirosin välillä kun sattui. Mahani päälle oli levitetty pyyhe niin, että alapää jäi paljaaksi, mutta kuitenkin antoi vähän "turvallisemman" olon, ei tuntunut niin alastomalta.

Kun kaikki karvat oli poistettu edestä, käännyin vielä kyljelleni ja omalla kädelläni nostin hiukN pakaraa jotta saatiin takaakin otettua. 

Eniten sattui ehdottomasti karvojen poistaminen häpykummulta ja -huulilta, joten kirosanoja kyllä lenteli. Mutta sen kivun kyllä kestää, ja se kirpaisee vain sen repäisyhetken ajan. Koko toimitukseen meni noin 30min, jonka jälkeen olin jo unohtanut että edes sattui.

Minulle jäi joitain millin pituisia karvoja sinne tänne (sokeoinnissa paras pituus noin 2-5mm). Mutta kun sokeroinnissa käy useamman kerran, karvat alkavat kasvaa samaan tahtiin ja hennompina, jolloin kaikki lähtee kunnolla (jotkut karvat eivät sokeroinnin aikana ole edes esillä vaan "lepovaiheessa", eli eivät kasva, joten tästä syystä sokeroinnin jälkeen voi myös ilmestyä uusia karvoja sinne tänne ennen kuin itse poistetut karvat alkavat kasvamaan).

Aion kyllä käydä uudelleen ja otan tavaksi. Suosittelen!

Vierailija
62/138 |
25.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäköhän käytännössöä tarkoittaa puolibrassi? Itse käyn aina "bikinirajan sokeroinnissa" ja kosmetologini ottaa karvat just bikinirajalta pois ja sitten kaikki peppukarvat kun olen kyljellään. Tuota puolibrassi-nimitystä näkee muitten kosmetologien hinnastoissa ja sitäei silleen oo tarkennettu..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/138 |
25.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2011 klo 12:02"]

Tarkasteleeko joku niinkin tarkkaan persvakoanne että karvatkin pitää nyhtää pois?

[/quote]

Jospa otetaan kuvia ja videoo

Vierailija
64/138 |
25.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistäköhän ns. lasikatto-ilmiö johtuu? Tulipa vaan mieleen.

Vierailija
65/138 |
23.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuota...ei kai naisilla ole karvoja "persvaossa", vaan ainoastaan hivenen häpyhuulien reunoilla ja lähes kaikki "yläpuolella"! tämän huomion olen tehnyt. eikä ole vaimo taatusti koskaan "ajellut". iljettävä ajatuskin josko naiset olisivat niin karvaisia että riittäisi "perälle asti" - huh. lopahtaisi homma alkuunsa...  ehkä joku etelän nainen saattaa olla, mutta uskoakseni on vaaleaihoisilla harvinaista. enpä tosin ole muita naisia nähnyt "sieltä" kuin tämän yhden - ja riittää mainiosti..

Vierailija
66/138 |
04.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2013 klo 20:17"]

tuota...ei kai naisilla ole karvoja "persvaossa", vaan ainoastaan hivenen häpyhuulien reunoilla ja lähes kaikki "yläpuolella"! tämän huomion olen tehnyt. eikä ole vaimo taatusti koskaan "ajellut". iljettävä ajatuskin josko naiset olisivat niin karvaisia että riittäisi "perälle asti" - huh. lopahtaisi homma alkuunsa...  ehkä joku etelän nainen saattaa olla, mutta uskoakseni on vaaleaihoisilla harvinaista. enpä tosin ole muita naisia nähnyt "sieltä" kuin tämän yhden - ja riittää mainiosti..

[/quote]

Hahhah!!

Ai että karvaa kasvaa vain hoikan sielä ja hiukan täälä, mutta ei missään kamalissa kohdissa?!

Kyllä kuule niitä karvoja voi olla ihan missä vaan. Joillakin on rinnoissa tai navan seudulla tai vaikka säärikarvat ovat mustaa karvaa. Tämäkin on syy miksi naiset niitä karvojansa niin urakalla poistaa, sillä se ei ole "soveliasta" olla karvainen. Nyt toki pidetään meteliä brasilialaisesta alapäästä, mutta 20 vuotta eteenpäin, se todennäköisesti on "pakollinen". 

Mutta onneksi olkoon, olet löytänyt naisen jonka karvoitus on juuri semmoinen jonka sinä hyväksyt. Kaikilla ei todellakaan ole samanlainen karvoitus.

Vierailija
67/138 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2013 klo 17:01"]

Haluisin mennä, mutta useamman vuoden jatkunut ripuli aiheutti ikuisuuden kestävän haavan persaukkoon ja sen seurauksena sinne kasvoi tosi rumaa arpikudosta. näyttää kun roikkuisi sentin peräpukama =(. Eikä sitä voida poistaa kun todennäköisesti paranisi hyvin huonosti kun edellinenkään haava ei meinannut millään umpeutua, siis pikku nirhaumakaan. Just ja just kestän sen näyttää miehelle ja gynelle. mutta että sokeroinnissa... hmm.

Olisko vielä kosmareita paikalla... onko siellä näkynyt ennen persaukkoja jotka kasvaa versoja =D? Repeisittekö röhönauruun vai voinko tulla asiakkaaksi?

[/quote]

Minäkään en uskalla. Repesin ekassa synnytyksessä siten, että tuollainen varmaankin peräpukaman näköinen riekale pilkistelee ajoittain. Siitä ei ole muuta kuin ulkonäköhaittaa, mutta olisi noloa näytellä sitä kosmetologille. Reiteni ovat myös hyvin pehmeät ja pulskat ja iho ohutta ja raskausarpista, joten jo bikinirajoja itse siistiessä täytyy vetää iho tosi kireälle. Jotenkin olisi noloa sitten mennä niitä vielä jollekin muulle esittelemään.

Vierailija
68/138 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
69/138 |
13.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haloo naiset, nyt taas vähän sitä arkijärkeä mukaan keskusteluun...

Tuolle karvanpoistoaineita ehdottaneelle kommentoin, että olen Veetiä kokeillut, mutta mulla on sen verran paksut ja tuuheat karvat, että sillä karvojen poistaminen oli hirveää taistelua. Ja kiva sitten kahden päivän päästä, kun sama taistelu on uusittava. Joten no thank you.

Vierailija
70/138 |
13.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä sänki tuntuu jo heti voiteen pesemisen jälkeen! en saa sekunniksikaan sileätä alapäätä! eli turhaa rahanhaaskausta!

Vierailija
71/138 |
13.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noista karvanpoistovoiteista/vaahdoista/yms.

Niitä ei saisi käyttää intiimialueella. Voi aiheuttaa pahaa ärsytystä, allergisia reaktioita yms. Toki bikinirajaa voi ottaa, mutta en kyl yhtään lähempää lähtis ees kokeilemaan..! :O

Karvanpoistovoiteissa/vaahdoissa jne on ideana se, että se syövyttää karvan. Aine ei pääse karvatupen pohjalle asti, jolloin sitä karvaa jää sinne ihon sisään. Karva tietenkin jatkaa luonnollista kasvuaan, josta johtuu varsin nopeasti näkyvä uusi sänki.

Vahauksessa ja sokeroinnissa karva poistetaan juurineen, jolloin sinne karvatuppeen pitää kasvaa kokonaan uusi karva, joka sitten aikanaan puskee itsensä ihon pinnalle.

T: Taas se kosmari

Vierailija
72/138 |
13.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt usean vuoden ajan brassivahauksissa, ja viimeaikoina sokeroinnissa. Tuo kosmetologin selvitys (viesti 21) on todenmukainen ja selventävä k.o. asiasta. Minulla ei kioskaan ole ollut "nolo tapahtuma". Tykkään olla ilman niitä karvojani ja sokerointia tehdään myös odotusaikana. Karvankasvu vähentynyt jo huomattavasti.

Vierailija
73/138 |
13.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän kun olen asunut Kairossa 3v.

Vierailija
74/138 |
13.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolottaa edes kirjoittaa asiasta mutta haluaisin "puhua" siitä jonkun kanssa. En ole koskaan kehdannut sanoa kellekään.

Olen halunnut jo vuosikaudet mennä vahattavaksi tai sokeroitavaksi, olen poistanut karvoja kuumavahalla kotona ja tulos oli hyvä, mutta se oli niin vaikeaa yksin, se asento ja ihon venytys ym. Olisi kätevää, jos joku voisi tehdä sen minulle.

MUTTA: pelkään, että kiihotun jos toinen koskee alapäähäni ja katselee sitä, vaikka tietenkin vain työnsä takia. En pelkää sitä kiihottumista vaan sitä, että joku huomaa! Että kosmetologi näkee pimpsasta että ahaa toi käy kuumana. Se nolottaa. Jos vaikka pimpsa alkaa kiiltämään siihen malliin että kosmetologi näkee, että olen ihan märkänä. Hävettää ajatuskin. Kostun helposti ja sen kyllä huomaa kun sitä nestettä valuu ja alan "lätistä". Kosmetologi huomaisi varmasti kun poistaisi karvoja häpyhuulista.

Minua kiihottaa myös levittää reidet gynekologilla. Noloa, noloa, noloa. Minusta tuntuu hyvältä maata siinä jalat ammollaan ja lääkäri katselee jalkoväliin. Vaikka ei tietenkään tee mitään muuta kuin työtään.

Vierailija
75/138 |
13.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Brasiliasta en tiedä, mutta islamin maissa naiset poistaa häpykarvansa juuri tuolla sokerimassalla.

Mutta tiedätkö poistaako jokainen omansa ylhäisessä yksityisyydessään kotonaan vai onko siellä kauneussalonkeja missä naiset voivat poistattaa karvansa naiskosmetologilla? Mietin sitä Islamin kantaa, intiimialueita kun ei saisi näytellä muille kuin aviopuolisolle!

Vierailija
76/138 |
13.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

noista kun ollaan kontillaan peppu koholla jutuista tuli...

Vierailija
77/138 |
13.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka Kosmari, että kauanko siinä brasilian waxing menee yleensä aikaa? Kun otetaan koko alapäästä ja pyllyvaosta karvat? Meneekö 20 min, 30 min, 40 min 60 min, 80 min ...? Suunnilleen?

Ja mitä te olette maksaneet siitä että etu ja takapylly saadaan kaljuksi?

Vierailija
78/138 |
13.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehuvat aina sileää pimppaani. Siinä riittää motivaatota kestää kipu.

No jos tuo on ihan ammatti, niin eri asia. Itse mieluummin sheivaan, ihan omaksi ja aviomiehen iloksi vain.

Vierailija
79/138 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis pimppiä...

Vierailija
80/138 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opetetaanko muuten noita brassivahauksia ihan kuntien/valtion ylläpitämissä kosmetologin ammattitutkintoon johtavissa oppilaitoksissa?