En ois halunnu tuota vauvaa.
Missä vaiheessa vielä on mahdollista antaa lapsi adoptioon? Voiko sen antaa sinne ilman isän suostumusta jos on paperilla yhteishuoltajuus? Kuitenkin isä on töissä pitkät päivät joten mun se pitää hoitaa. Oli vahinko ja mut painostettiin pitämään se.
Kommentit (68)
kohta otetaan huostaan joka tapauksessa.
olisitko halunnut jonkun toisen vauvan, jos et just tuota? kysy joltain, voisitteko vaihtaa.
Miks se muka huostaan otettais? turha toivo.
Ja miehellesi. kyllä sitä apua jostain tulee kun osaat vain pyytää.
Ja ei sitä lasta voi adoptoitavaksi antaa ilman isän suostumusta. Oikeesti. Luulitko?
Mutta toki jos isäkin suostuu niin sitten.
Mutta voi kertoa isälle, että jos hän ei jää lapsen kanssa kotiin ja sinä töihin niin sinä lähdet ja jätät hänet ja lapsen.
Onpa sinulla raskas ja harmillinen tilanne. Puhu asiasta neuvolassa ja kerro avoimesti, että et halua vauvaa hoitaa etkä olla sen kanssa kotona.
Jos mies vetoaa rahaan niin sano, että pärjäile sitte omineen. Pakkaa kamat ja muuta jonnekin vähäksi aikaa.
Voinko sitten luopua hultajuudesta jos vaan sanon etten halua enkä jaksa?
Jos mies haluaa vauvan pitää, pitäköön yksinään. Mulla/meillä on jo kolme lasta , jokaisen kans on ollu yhtä helvetin vaikeutta ja yhtään enempää en halunnu. ahistaa, haluisin vaan pois
järkyttävää!!! tuo mulle se voin hoitaa! mulla viisi lasta ja en käsitä että ei omaa vauvaa halua hoitaa. rakastan lapsia vaikka mulla ollu tosi raskasta tuo oottaminen ja koliikit päälle :)
Luulin ensin, että kyseessä oli ap:n eka lapsi. Mutta jos lapsia on jo kolme olemassa, ja olette vakiintunut perhe, niin ei kai sinulla ole muuta vaihtoehtoa kuin pakata kamasi ja lähteä. Tai sitten hakea apua synnytyksen jälkeiseen masennukseen tms.
Ethän voi kuvitellakaan, että lapsi, jolla on 3 sisarusta, voitaisiin adoptoida pois perheestä?! Kyllä se on äiti, joka lähtee adoptioon..
Hae apua!
järkyttävää!!! tuo mulle se voin hoitaa! mulla viisi lasta ja en käsitä että ei omaa vauvaa halua hoitaa. rakastan lapsia vaikka mulla ollu tosi
mene kiillottamaan kruunuasi jonnekkin muualle.
Hei ap,
ymmärrän tilanteesi. Todella raskaalta kuulostaa. Ehkä et nyt jaksa, soita neuvolaan ja vaikka turvakotiin, ottavat teidät sisälle ja auttavat jaksamisessa.
Halaus, elämä muuttuu paremmaksi. Myös adoptiosta voidaan keskustella, jos niin edelleen haluat.
Miksi ap on ollut noin nössö että on antanut muiden ihmisten painostaa hänet pitämään lapsen, vaikka olisi ilmeisesti halunnut abortin tehdä tai luopua lapsesta muilla tavoin.
Koska päätös on jo tehty on ap:n myöhäistä nillittää. Aika kantaa vastuu.
Ap:n tapauksesta en nyt enempää, mutta oikeesti jos lapsestaan haluaa tosissaan luopua niin kyllä on mahdollista.
mies niin kovasti halusi tän pitää, annoin periksi, mutta vitut siitä ukosta mitään apua ole, minä oon yksin tän unihäiriöisen kans yötä päivää ja lisäks hoidanm vielä vanhemmatkin, tietenkään ei ole lapsen syy mutta oon niin varma että hän sais ansaitsemaansa rakkautta paremmin jostain muualta, mä en vaan riitä, oon saatanan väsyny ja masennusdiagnoosi myös jos sillä nyt on merkitystä.ap
kaikki on mahdollista nykyään! jopa pois antaminen! itse en ikinä pystyisi tuollaiseen! koskaan.. en ole ollut niin väsynyt ettenkö olisi lastani halunnut hoitaa ja tiennyt rakastavani pientä vauvaani. lapset ovat parasta minun elämässäni
Miksi näin monet naiset on sätkynukkeja vaikka kyseessä on oma keho, joka on omassa päätäntävallassa. Maito on tietysti tässä tapauksessa jo maassa, mutta ehkä joku voi ottaa tästä opiksi.
Harva nainen varmaan suostuu siihenkään jos on paksuna ja mies vaatii aborttia, jos itse haluaa pitää lapsen. Se on sitä valinnanvapautta.
et saanut suutasi auki silloin kun lasta teitte, niin nyt se on jo miljoona kertaa hankalampaa.
ODOTATKO, ETTÄ MEILLÄ ON NYT JOKIN KIKKAKAKKONEN?
Ota yhteyttä adopitotoimistoon, vai mitä ne on nimeltään ja ala selvitella asiaa.
mitä ruttoa sinä sitten nussit jos seuraus on lapsen odottaminen ja sitten sitä huolikkaan! ei tuo ole nössöilyä vaan sairasta! mee hoitoon! kyllä suomessa on paljon nuita kodittomia!
lapsestaan voi luopua.
Ota yhteyttä ammattilaisiin asian osalta, niin saat homman jalalle.
joten kanna vastuusi kuten aikuinen ja hoida lapsesi!
On sitä kauheampiakin kohtaloita.
hän vastaisi kuin palstamamma =)
APlle voimia!