Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En ois halunnu tuota vauvaa.

Vierailija
09.09.2011 |

Missä vaiheessa vielä on mahdollista antaa lapsi adoptioon? Voiko sen antaa sinne ilman isän suostumusta jos on paperilla yhteishuoltajuus? Kuitenkin isä on töissä pitkät päivät joten mun se pitää hoitaa. Oli vahinko ja mut painostettiin pitämään se.

Kommentit (68)

Vierailija
61/68 |
24.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olla vahinko? Holtittomuudenko takia?

Avalta tulee amerikkalainen jakso, jossa etsitään omaisia. Karseeta kun lapset etsii isää tai äitiä, jota eivät aina ole edes nähneet. Silti ikävä on niin hirmuinen ja valittavat etteivät ole kokonaisia ihmisiä ennenkuin tietävät MIKSI!

Antaisit rakkauden tulla! Mieti että siinä lapsessa on sua, isää ja sisaruksia. Mitähän muut lapsesi sanoisi kun saisivat tietää et olet antanut pois oman lapsen ja heidän sisaruksen?

Vierailija
62/68 |
24.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitänyt katsoa edes pv. ja lukea muitakin vastauksia.

Asiat siis muuttuneet? Hyvä niin:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/68 |
24.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastasinkin tähän ketjuun silloin taannoin. ihana kuulla että asiat paremmin :)

Vierailija
64/68 |
24.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosi paljon tsemppiä sulle tulevaisuudenkin koitoksiin,mutta niinhän se menee että sateen jälkeen paistaa aurinko :) ja onneksi muuten sait apua.

Vierailija
65/68 |
24.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitsiko hän sinut äidikseen?

Anna pois jos ei kiinnosta.

Jos lapsella on isä niin kysy ensin ottaako hän.

Vierailija
66/68 |
24.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä miten julmia toiset äidit voi olla kun joku toinen uupuu taakkansa alla tuli järjettömän paha mieli. Hyvä mieli tuli siitä, että asiat ovat paremmin ja että hän on saanut apua ja kannustusta ja ymmärtää että rakastaakin lastansa jonain päivänä.

Itse olen kulkenut sumussa kolmen vauvan kanssa, selvinnyt vain puoli päivää kerrallaan, vieläkin tulee kylmä hiki vauvaa katsellessakin. Ymmärrän nuo tuntemukset, sitä en ymmärrä miten kanssaihmisillä on varaa suhtautua tuohon masennukseen noin.

Vierailija
67/68 |
24.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä miten julmia toiset äidit voi olla kun joku toinen uupuu taakkansa alla tuli järjettömän paha mieli. Hyvä mieli tuli siitä, että asiat ovat paremmin ja että hän on saanut apua ja kannustusta ja ymmärtää että rakastaakin lastansa jonain päivänä. Itse olen kulkenut sumussa kolmen vauvan kanssa, selvinnyt vain puoli päivää kerrallaan, vieläkin tulee kylmä hiki vauvaa katsellessakin. Ymmärrän nuo tuntemukset, sitä en ymmärrä miten kanssaihmisillä on varaa suhtautua tuohon masennukseen noin.

Vierailija
68/68 |
24.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa ap kuulla että olosi on helpottanut. Kirjoituksistasi heijastui masennus ja totaalinen uupumus, ei ihme että oli paha olla. Hienointa tässä on se, että hait apua ja sait sitä, jonka ansiosta asiat ovatkin nyt paremmin. Nyt vasta luin ensi kertaa ketjun ja ihanaa oli kun olit tosiaan käynyt kertomassa mitä kävi :)

Kuinka te muut äidit voitte olla nuin julmia? Ap:n väsymys ja masennus ovat normaalia, älkää hetkeekään väittäkö etteikö joskus elämä olis ollut teilläkin vaikeaa! Ap:lla selvästi hyvin paha olla siitä ettei tunne samanlaista rakkautta kuopusta kohtaan kuin muita kohtaan, suurin syy siihen se suunnittelemattomuus (jonka koko ketjun lukeneiden pitäisi tietää!!!) ja kolmen villin pojan kanssa pärjääminen. Ei saa toisia tuomita siitä että joskus tulee raja vastaan!

Lukekaa ihmeessä koko ketju ennen kuin laitatte asiattomuuksia, tiedätte mistä kyse ja miettikää kahdesti ennen kuin alatte toista heikolla hetkellä tuomitsemaan! Miettikääpä jos olisi ap ollut vielä heikommassa tilassa ja syyllistämisenne olisi aiheuttanut jotain pahempaa! Kuinka voisitte elää sellainen tunnollanne. Jokainen meistä joka älyää pyytää apua on vahvempi ihminen, kuin kuvittelee. Ja jos joku avautuu ja päästää toiset lähelleen heikolla hetkellä, miksemme häntä tukisi, sen kaiken arvostelun sijaan.

Ap:lle vielä. Älä syyllistä itseäsi siitä ettet rakasta rinsessaanne kuin poikia. Älä tuomitse itseäsi, anna itsellesi anteeksi. Voihan olla että jossain vaiheessa yhtäkkiä huomaatkin rakastuneesi syvimmin pikku rinsessaan ja silloin ole kiitollinen ja älä tunne syyllisyyttä siitä että miksi vasta nyt. Ei ole sinun syysi. Jos se sinua auttaa, minä ymmärrän ja annan anteeksi jos sitä tarvitset. Hyvää jatkoa tulevaan ja voimia roppakaupalla!!