Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miesten kalsareiden käyttö - väittelyä miehen kanssa!

Vierailija
25.02.2011 |

Kertokaas miestenne kalsarikäytännöistä. Vaihdetaanko kalsarit joka päivä (oli käytössä sitten pitkät tai lyhyet) ja pidetäänkö pitkien kalsareiden alla lyhyitä?

Tästä on nyt väännetty jo monta kuukautta miehen kanssa ja joku ratkaisu pitäisi asiaan saada. Mä olen sitä mieltä, että kalsarit vaihdetaan päivittäin ja pitkien kalsareiden alla voi halutessaan käyttää lyhyitä (silloin tietty lyhyet päivittäin pyykkiin ja pitkiä voi pitää parisen päivää). Miehen mielestä samoja kalsareita voi hyvin pitää pari(-kolme) päivää.

Kommentit (72)

Vierailija
61/72 |
25.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

..jos ette tiedä edes sitä, onko miehellänne pitkisten alla lyhyet alkkarit. Kuka teillä sitten pyykkää? Äiti vai kotipalvelu? Mieheni pitää pikkuhousuja ja niiden päällä talvella pitkiksiä. Samoin pojat tekevät. Ja koko perhe vaihtaa pikkuhousut päivittäin, tietenkin. Hyvänen aika!

Naisenko se pitäis olla joka aina pyykkää ja joka huoltaa miehensä vaatteet?? Miksi?? Aikuinen mies osaa itsekin pyykätä!!

minä olen se joka kirjoitti ettei tiedä miehen kalsarivarustuksesta. Oikeasti en tiedä, mitä sillä on kulloinkin päällään. Arkena lähdemme aivan eri aikoihin töihin, joten en näe hänen pukeutumistaan. Kotiin tullessaan mies käy vaihtamassa verkkarit jalkaan heti ja en ole ottanut asiakseni käydä tarkistamassa mitä se on päällään pitänyt päivän aikana.

Sen verran tiedään että jos miehellä on pitkät kalsarit jalassa, hän käy vaihtamassa ne heti pois kun tulee sisälle. Ja pakkasta pitää olla vähintään 15 astetta että laittaa ne jalkaan. Mutta kalsarien yhdistelmistä en tiedä tuon taivaallista. Enkä kyllä piittaakaan tietää.

Pyykkiä meillä koneeseen viskoo ja laittaa kuivumaan se kuka ehtii.

Vierailija
62/72 |
25.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikimaailmassa laittaisi kaksia aluhousuja päällekkäin, johan siinä munat hautuisi. Se on joko tai.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/72 |
25.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä mieheksi hieman normaalia hygieenisempi... Mutta siis sekä minä että mies sitä mieltä, että ehdottomasti alushousut vaihdetaan päivittäin. Mies pesee myös päivittäin vehkeensä ja siinä yhteydessä siis vaihtaa alushousut. Pitkien kalsareiden alla käyttää aina alushousuja (boksereita) ja pitkät kalsarit voivat olla jalassa pari, kolme päivää.

Vierailija
64/72 |
25.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vaihtaa ne lyhyet joka päivä, kuten sukatkin.

Sitten jos tietää että heittää pitkät illalla pyykkiin, saataa jättää ne lyhkäset alta pois.

Mulla on oikeasti siisti mies, itse en vaihda esim sukkia joka päivä.

Vierailija
65/72 |
25.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei tee tai harrasta jotain sellaista mistä tulee hiki, niin 3 pv väli suihkussa käymisessä ja alusvaatteiden vaihdossa on ihan OK.

Vierailija
66/72 |
25.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niiden värinmuutoksista tyhmempikin oppii, että alusvaatteita pidetään aikuisina vain yhden päivän ajan.

Vierailija
67/72 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyitä kalsareita pidetään 1-2 päivää riippuen urheilun ja hikoamisen määrästä. Pitkiä kalsareita käytetään lyhyiden päällä ja vähän pitempään kuin lyhyitä.

Vierailija
68/72 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsääntöisesti oma mies vaihtaa päivittäin kun suihkussa käy. Minua kuitenkin ällöttää ihan tajuttomasti, kun mies laittaa mm. seksin jälkeen mahd. mälliin sotkeentuneet (jopa silmin nähden sotkuiset) bokserit takaisin jalkaan. Yäk!

Vierailija
69/72 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öööööd

Vierailija
70/72 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä käy

Vierailija
71/72 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Niiden värinmuutoksista tyhmempikin oppii, että alusvaatteita pidetään aikuisina vain yhden päivän ajan.

Oletko koskaan ajatellut, ett miesten haaroväli ei ole mikään lätäkkö, josta koko ajan valuu jotain  alushousuihin. Alushousuihin, jotka naisilla vedetään sinne vakoon liki limakalvoja.

Vierailija
72/72 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkien kanssa AINA lyhyet. Lyhyet menee vaihtoon kun käy suihkussa. Pitkät voi pitää sen 3 päivää. M31