Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miesten kalsareiden käyttö - väittelyä miehen kanssa!

Vierailija
25.02.2011 |

Kertokaas miestenne kalsarikäytännöistä. Vaihdetaanko kalsarit joka päivä (oli käytössä sitten pitkät tai lyhyet) ja pidetäänkö pitkien kalsareiden alla lyhyitä?

Tästä on nyt väännetty jo monta kuukautta miehen kanssa ja joku ratkaisu pitäisi asiaan saada. Mä olen sitä mieltä, että kalsarit vaihdetaan päivittäin ja pitkien kalsareiden alla voi halutessaan käyttää lyhyitä (silloin tietty lyhyet päivittäin pyykkiin ja pitkiä voi pitää parisen päivää). Miehen mielestä samoja kalsareita voi hyvin pitää pari(-kolme) päivää.

Kommentit (72)

Vierailija
1/72 |
25.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kalsarit vaihtaa päivittäin ja pitkien alla käyttää lyhyitä. Pitkiä kalsareita ei ole kuin parit ja niitä voi käyttää pari päivää (ellei jo päivän jälkeen tunnu likaisilta).

Vierailija
2/72 |
25.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos siinä päällä pitkää pitkiä kalsareita, ne voi olla useamman päivän kuin sen yhden.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/72 |
25.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pätee myös pitkiin kalsareihin jos alla ei ole mitään.Lapsille opetan saman,alusvaatteet vaihdetaan päivittäin eli t-paita ja kalsarit.

Vierailija
4/72 |
25.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siis ihan omatoimisesti :D

Pitkiä kalsareita hän ei edes käytä, joten niistä en tiedä.

Vierailija
5/72 |
25.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen mielestä pitkien kalsareiden alla käytetään lyhyitä. Mun mielestä tuollainen tuplavarustus tuntuu hullulta, eli pitkien kalsareiden alle ei tule lyhyitä kalsareita (ja ne tietenkin vaihdetaan päivittäin). Mun isä ja veli on myös tämän kevyemmän linjan kannattajia, mutta lyhyehkön empiirisen tutkimuksen perusteella vähemmistössä...

Aiemmin tämä erimielisyys ei ole aiheuttanut sen kummempaa, mutta nyt kun esikoinen on kalsarin käyttöiässä, on asiasta keskusteltu. Toistaiseksi meidän poika seuraa isänsä jalanjälkiä ja pitkien kalsareiden alla on lyhyet (ja kummatkin vaihdetaan päivittäin).

Vierailija
6/72 |
25.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka päivä vaihdetaan, en itse käytä lyhyitä alla kuin kovalla pakkasella.

Vierailija
7/72 |
25.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies vaihtaa kalsarit tietenkin päivittäin (kuten muutkin perheenjäsenet). Pitkiä kalsareita voi käyttää pari-kolme päivää samoja, koska harvoin käyttää niitä koko päivää vaan vain ulos lähtiessään.

Vierailija
8/72 |
25.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalsarit vaihdetaan - sitten kun ruskea väri peittää alkuperäisen värin. Päivittäin -miksi ihmeessä, naisten hommaa

Vierailija
9/72 |
25.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllähän sinäkin varmaan sukkahousujen / leggingsien / pitkien kalsareiden alla pidät pikkareita?

Lyhyet kalsarit vaihdetaan joka päivä, pitkiä voi käyttää useamman päivän.

Miksi sinua niin kiinnostaa kuukausikaupalla vääntää miehesi kalsareista? Miksei hän saa tehdä kuten parhaalta tuntuu?

Vierailija
10/72 |
25.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ei ole tullut mieleenkään puuttua miehen vaatevalintoihin. Olemme 17v olleet yhdessä eikä koskaan ole tullut mieleen edes kysellä että miten ne kalsarit! Siis haloo. Jokainen tietää itse miten hikoilee ja likaantuu. Haisevat miehet varmaan vaihtaa päivittäin mutta vähemmän haisevat harvemmin. Mitä se teille akoille kuuluu??

Vierailija
11/72 |
25.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vaihtaa ne lyhyet joka päivä, kuten sukatkin.

Sitten jos tietää että heittää pitkät illalla pyykkiin, saataa jättää ne lyhkäset alta pois.

Mulla on oikeasti siisti mies, itse en vaihda esim sukkia joka päivä.

Vierailija
12/72 |
25.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen mielestä pitkien kalsareiden alla käytetään lyhyitä. Mun mielestä tuollainen tuplavarustus tuntuu hullulta, eli pitkien kalsareiden alle ei tule lyhyitä kalsareita (ja ne tietenkin vaihdetaan päivittäin). Mun isä ja veli on myös tämän kevyemmän linjan kannattajia, mutta lyhyehkön empiirisen tutkimuksen perusteella vähemmistössä...

Aiemmin tämä erimielisyys ei ole aiheuttanut sen kummempaa, mutta nyt kun esikoinen on kalsarin käyttöiässä, on asiasta keskusteltu. Toistaiseksi meidän poika seuraa isänsä jalanjälkiä ja pitkien kalsareiden alla on lyhyet (ja kummatkin vaihdetaan päivittäin).

Vierailija
13/72 |
25.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä se vaimolle kuuluu minkälaista kalsarivarustusta mies pitää? Eikö se ole yksinomaan miehen asia? Itse asiassa se vaihtovälikin on miehen oma asia.

Minä en edes tiedä pitääkö mieheni pitkien kalsareiden alla lyhyitä. Enkä aio kysyä.

Vierailija
14/72 |
25.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietysti, ja ne vaihdetaan ehdottomasti joka päivä!

Pitkiä kalsareita voi sitten käyttää useamman päivän.

Vierailija
15/72 |
25.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaihtaa sukat päivittäin, kalsarit (lyhyet tai pitkät) kun on likaiset. Vain toiset kerrallaan, ei lyhyitä pitkien alla. En itseikään vaihda alushousuja ihan joka päivä. Sen mukaan onko likainen. Pelkkä valkovuoto, jos ei ole kovin paljon ei minusta ole likaa joka on 'kamalaa'. Pari kolme päivää olisiko alkkareiden vaihtoväli. Onko teillä ihan joka päivä vaihtavilla sitten alushousut jotenkin erityisen pahan hajuiset jo yhdestä vuorokaudesta. Voihan noita alkkareita vaihdella kuinka haluaa. Pyykinpesukone pesee ja noin, mutta minkään hygienia ongelman, esim. tautien takia ei varmaan ole tarvetta pakolla pestä, että on vain semmoinen tapa. Samahan se on ihonkin pesemisen kanssa. Meillä muuten alapesu aina kakkaamisen jälkeen kaikilla.

Vierailija
16/72 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni käy suihkussa aamuisin ja iltaisin.

järkeä on käydä aamulla ja illalla suihkussa?

Oletteko jotain pulleroita, jotka hikoilee aamulla autolle kävellessään selkänsä märäksi?

Vierailija
17/72 |
12.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen seurustellut keväästä saakka erään miehen kanssa ja meillä tuntuu olevan "vähän" erilaiset hygieniakäsitykset! Sekä sukkia että alushousuja pidetään vähintään 2 päivää, joskus jopa 4 päivää nnenkuin ne vaihdetaan! Aiemmin en tähän kamlasti kiinnottänyt huomiota, sillä ainoastaan kyläilimme toistemme luona, mutta nyt on viihdytty pidempiä aikoja joku mun tai miehen luona ja tämän olen huomannut.

Pidän miehen toimintaa lievästi sanottuna ällöttävänä ja pakko myöntää, että kiinnostus häntä kohtaan on hioman hiipunut. Asiasta olen hänelle maininnut, mutta taitaa olla syytä sanoa suoraan.

Vierailija
18/72 |
12.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kalsarit vaihtaa päivittäin ja pitkien alla käyttää lyhyitä. Pitkiä kalsareita ei ole kuin parit ja niitä voi käyttää pari päivää (ellei jo päivän jälkeen tunnu likaisilta).

Vierailija
19/72 |
12.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytetään lyhyitä, koska pitkiä kalsareitahan pidetään vain ulkona, ei sisällä.

Vierailija
20/72 |
12.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies käyttää vain lyhyitä kalsareita, jotka vaihtaa päivittäin. Pitkiä kalsareita käyttää vain laskettelurinteessä ja silloin saattaa pitää koko viikonlopun (mutta pikkukalsarit alla).