Lue keskustelun säännöt.
Onko Espoon Suvelan rivarialue aivan mahdoton asuinpaikka?
05.06.2008 |
Suvelan kertsialue on käsittääkseni aika karsea - vai onko ? Entä rivarialue: onko levotonta?
Kommentit (2)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
käypä vaan katsomassa siinä alepan ja k-kaupan kompleksissa menoa, niin tiedät miksi