Lue keskustelun säännöt.
Siitepölyallergikot, pesettekö hiukset joka ilta?
Kommentit (3)
tosin käyn aika usein illalla lenkillä ja sen jälkeen suihkussa niin sillähän se hoituu, mutta niinä iltoina kun en käy lenkillä en pese erikseen hiuksia.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mieluummin vaikka peitän tukkani ulkona.
Vedellä huuhtelen kyllä koko lapsen joka ikinen ilta.
Lapsi 2,5v.