Laihtuminen on ihanaa! =))
Olen aina ajoittain merkkaillut syömisiäni ja painoa Kiloklubiin. Varsinainen omapaino on vuosia ollut 72-73 kg, jossa se on pysynyt suuremmin asiaan huomiota kiinnittämättä (liikun päivittäin, herkuttelen viikonloppuisin). En oikein tiedä mitä keväällä tapahtui, mutta toukokuun alun painomerkintä on 75,2 kg! Ja pituutta mulla siis 169 cm. Siitä lähdin taas tarkastelemaan ja kirjaamaan ylös syömisiä, no tätä jaksan aina parin viikon jaksoissa (siis itse merkitsemisiä). Kesäkuussa olin käynyt kirjaamassa painon 71,5 kiloon ja tänä aamuna paino oli 66,2 kg!!? Huisia. En ole vuosiin painanut näin vähän.
Tein elokuun alussa sitten 5 päivän paastontapaisen, jossa lähti 3,5 kg ja sen jälkeen on tullut syötyä kuin huomaamatta kevyemmin... Mukava tunne kun näkee itsensä pienevän! =D
Eipä tämä teidän napoja kaivele, kunhan kirjoitin... =)
Kommentit (3)
Laihtuminen ON ihanaa, olet oikeassa. :)
Itse sairastin vakavaa masennusta hoitamattomana useamman vuoden (ja sitäkin ennen olin jo pyöreä) ja parhaimmillaan painoin 125kg. Mutta sen jälkeen kun sain apua ja vointi parani, alkoi myös laihdutus. Ja nyt painan sen 95kg.
Eli pudotettavaa vielä riittää nyt ainakin alkuun sinne kahdeksaankymmeneen kiloon, mutta olo on silti jokseenkin huikea. :))))) Nytkin on jo niin hyvä fiilis, kun kesän rentoilin enkä tehnyt mitään ja paino tippui vain pari hassua kiloa ja nyt sitten taas jatkanut urakkaa kolmisen viikkoa ja silti huomaan, että tulosta on tullut. Ja nimenomaan se, että ITSE huomaan sen, kun tähän mennessä jotenkin aina on ollut se, etten itse jotenkin vain huomaa mitään eroa. ;P
olen laihduttanut 14 kg, 6 vielä jäljellä:)
En siis varsinaisesti laihtunut kuussa tuota 4 kiloa, tuo 75,2 on pakko olla joku mässyillan jälkeinen turvonnut maksimipaino, jonka olen merkannut, koska aika vakio on tosiaan se n. 73 kg.