Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko tosiaan tarkotettu, että koko perhe syö yhtä Grandiosa perhepizzaa?

Vierailija
10.11.2023 |

Vai miksi se on perhepizza?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä siitä syö kaksi ihmistä, joten ehkä se on tarkoitettu sitten kahden hengen perheelle.

Vierailija
2/25 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko annoskoko sinulle ihan vieras termi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, nykyään ihmiset  ahtaa pohjattomaan mätisäkkiinsä kokonaisia pizzoja 

Vierailija
4/25 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuohan on voimismamman (100kg) kahvileipä vaan.

Vierailija
5/25 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä heitän sen ykkösel ite naamarii ja mietin sen jälkee et ois pitäny ostaa 2 xD

Vierailija
6/25 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä koko perhe syö helposti kaksikin kertaa yhdestä pitsasta. Olemme kaikki hoikkia ja urheilullisia. 

Vierailija
7/25 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä koko perhe syö helposti kaksikin kertaa yhdestä pitsasta. Olemme kaikki hoikkia ja urheilullisia. 

😄😄😄

Vierailija
8/25 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttäisi olevan 1000 kcal pizzassa. 

Vierailija
9/25 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vedin semmosen just kerralla. En ole kyllä tänään muuta syönyt, enkä tule varmaan  syömäänkään. 

Vierailija
10/25 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näyttäisi olevan 1000 kcal pizzassa. 

Ja täällä jonkun perhe syö sitä kaksi päivää. Aka vähällä tulevat toimeen. Perheen ruokalaskut kuukaudelta on varmaan alle satasen. 

Vierailija
11/25 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mitä "perhepitsalla" terminologisesti tarkoitetaan. Minusta on kuitenkin kiva ajatella, että söinpähän taas nelihenkisen perheen edestä ja toiset näkevät nälkää.

Vierailija
12/25 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitsa on paras urheilijan ruoka.

Vierailija
13/25 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika weetee saa olla jos joutuu jotain krandisoka pitsaa syömään🤢🤮

Vierailija
14/25 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voin hyvin hoikkana ja urheilullisena osaltani todeta, että teidän taloudessa ei siinä tapauksessa pidetä ainakaan huolta urheilullisten nuorten riittävästä energiansaannista, koska urheilevalla -varsinkin nuorella tai lapsella- se energiantarve on suurempi. Vai miten paljon muuta syötte sitten aika samalla aterialla sen pitsapalan lisäksi, että saatte tarpeeksi energiaa? :)

Vierailija
15/25 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä hotkin mielelläni yksin kokonaisen pizzan sadan kilometrin pyörälenkin jälkeen, kyllä siinä kaloreita kuluu. Olen myös hoikka ja urheilullinen :) 

Vierailija
16/25 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me paistetaan meidän nelihenkiselle perheelle usein kaksi normaalia pakastepitsaa, se riittää jos tekee esim salaattia lisäksi eikä kukaan ole super nälkäinen. Lapset on melko pieniä, teiniperheelle ei varmaan riittäisi. 

Vierailija
17/25 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä hotkin mielelläni yksin kokonaisen pizzan sadan kilometrin pyörälenkin jälkeen, kyllä siinä kaloreita kuluu. Olen myös hoikka ja urheilullinen :) 

Säähän et jaksa ajaa edes autolla 100km🤣

Vierailija
18/25 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perhepizza on tarkoitettu perheille. Jos olet lapseton sinkku, niin et osta sitä. Ostat silloin Saarioisten roiskeläpän.

Vierailija
19/25 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kokonainen pitsa menee myös 100km autoilunkin jälkeen. Itse tosin olen läski ja vihaan urheilua. 

Vierailija
20/25 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perhepizza on tarkoitettu useammalle kuin yhdelle hengelle. Jos rehellisiä ollaan niin nuohan ovat pullataikinaa ja juustoa joiden päälle on siroteltu malliksi vähän täytteitä.