Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minä en pidä autoista ja halveksin autoilijoita

Vierailija
07.09.2011 |

Mitään niin itsekästä sakkia ei maan päällä olekaan, kuin autoilijat.

Heillä on aina kiire ( vaikka autolla pääsee nopeammin, kuin pyörällä tai jalan). Eivät voi odottaa jalankulkijaa... Jos sitten armollisesti odottavat niin pitää kaasuttaa menemään, kun sitten muutaman sekunin odottamisen jälkeen pääsevät jatkamaan matkaansa.

Autoilijat tunnistaa myös ostoskeskuksissa. Kiilaavat muita päin jonottavat suu vaahdoten. Lastaavat ostoksiaan liukuhihnalle vaikka jalankulkija ei ole vielä saanut lastattua omia tuotteitaan. Pakkaantuvat selkään huohottamaan ( ikäänkuibn se nopeuttaisi ostosten hoitoa).

Olen sitä mieltä että autoilu tekee ihmisistä täysiä ilmaa saastuttavia kusipäitä.

Jos nyt tunnsitat itsesi citymaasturoija niin meneppä itseesi ja anna jalankulkijalle aikaa. Sinulla paksupää ei ole mihinkään kiire, onhan sinulla renkaat alla. Ja turha näyttää vittumaista naamaa sieltä tuulilasin takaa. KYllä se huomataan.

-Kiitos-

Kommentit (153)

Vierailija
141/153 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten autolija päättää myös osoittaa mieltään ja leikkimielisesti painaa nollavaihde päällä kaasua. Tällöin moottori murisee vaikka auto ei liiku minnekään. Jalankulkija, joka kävelee rautakärkimaihareissa ja nahkaliivissä hermostuu tähän protesti-eleeseen, kääntyy, tulee auton eteen ja alkaa potkimaan naisen auton etuvaloja rikki.

Tämä oli se kuviteltu tilanne.

Kyllähän tuo on aika absurdia, mutta eihän noista nahkaliivisistä miehistä koskaan tiedä.

Suosittelisin kulkemaan jalan, jos tuollaista useammin sattuu.

Vierailija
142/153 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten autolija päättää myös osoittaa mieltään ja leikkimielisesti painaa nollavaihde päällä kaasua. Tällöin moottori murisee vaikka auto ei liiku minnekään. Jalankulkija, joka kävelee rautakärkimaihareissa ja nahkaliivissä hermostuu tähän protesti-eleeseen, kääntyy, tulee auton eteen ja alkaa potkimaan naisen auton etuvaloja rikki. Tämä oli se kuviteltu tilanne.

Omistaako naisen mies auton vai onko auto oikeasti naisen? Kyllähän tuo on aika absurdia, mutta eihän noista nahkaliivisistä miehistä koskaan tiedä. Suosittelisin kulkemaan jalan, jos tuollaista useammin sattuu.

Kommentoijan onnistui kiteyttää tämän keskustelun kaksi ydintä:

Eli kuka omistaa auton? Ja nahkaliivisten miesten arvaamattomuus.

Ja Kobe-härkä käytiinkin jo aikaisemmin läpi.

Av-keskustelua parhaimmillaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/153 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei vaan ole veekasia -vaan kuusipyttyinen tuplaturbo.

Nyt äkkiä ostoksille ja ilmastotalkoisiin, talvikin tulossa niin tarvitaan nopeasti lämpenemistä:

<a href="http://www.bmw.fi/fi/fi/newvehicles/x6/x6/2007/allfacts/engine/v8_twint…" alt="http://www.bmw.fi/fi/fi/newvehicles/x6/x6/2007/allfacts/engine/v8_twint…">http://www.bmw.fi/fi/fi/newvehicles/x6/x6/2007/allfacts/engine/v8_twint…;

autoni on maastoauto. Kun oikein kunnolla tulee lunta on tuo madallettu BMW jätettävä kotiin, se jää pohjastaan kiinni muuten. Sitten kun on taas aurattu kunnolla niin pärjää Bemarillakin.

Vierailija
144/153 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja Kobe-härkä käytiinkin jo aikaisemmin läpi.

Av-keskustelua parhaimmillaan.

Käyt sitten kuitenkin täällä mussuttamassa, ja kuvittelet parantavasi mussutuksellasi keskustelun tasoa?

Vierailija
145/153 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja Kobe-härkä käytiinkin jo aikaisemmin läpi. Av-keskustelua parhaimmillaan.

Käyt sitten kuitenkin täällä mussuttamassa, ja kuvittelet parantavasi mussutuksellasi keskustelun tasoa?

en! Päinvastoin, tämä on se syy että täällä käydään.

Vierailija
146/153 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en! Päinvastoin, tämä on se syy että täällä käydään.

Nyt ymmärrän, näin on todellakin! Viihdettä sielulle.

Vierailija
147/153 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kahffilakossa munuaiskivien takia. Milloin muuten vietetään autotonta päivää?

T: 11cm mies

Vierailija
148/153 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kahffilakossa munuaiskivien takia. Milloin muuten vietetään autotonta päivää? T: 11cm mies

Jopa perjantai kun korkaan pullon.

Vierailija
149/153 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopa perjantai kun korkaan pullon.

Hienoa, jos otat et aja. Taidat olla jo korkannut, kun kirjaimet hieman pomppivat sanoissa.

Vierailija
150/153 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka neljäs ammattikuskeista ylilihavia!

Lähde:

http://www.iltalehti.fi/terveys/2011090914354685_tr.shtml

Eipä tee hyvää se alkoholikaan vyötärölle!

T: ap

Vierailija
151/153 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta minäkin ajattelin ennen noin autoilijoista, kun itselläni ei ollut autoa. Nyt minulla on auto ja ajattelen noin enää vain 50% autoilijoista.

Minulle auto on sama kuin polkupyörä tai lenkkarit. Kuljen sillä silloin, kun on pakko. Enkä tosiaan ymmärrä noita ihmisiä, jotka menevät sillä joka paikkaan, pysäköivät sen mihin ja miten sattuu, vaarantavat muiden turvallisuuden vain siksi, että ovat itse lähteneet matkaan liian myöhässä.

Ihmiset ovat ylipäätään melko itsekkäitä. Autoilijoiden itsekkyys vaan näkyy muille paremmin kuin esim. kävelijöiden itsekkyys. Myös jalankulkijat tunkevat julkisten tilojen ja kulkuvälineiden ovista muita huomioimatta jne.

Itsekkäät ihmiset ovat ärsyttäviä, liikkuivat he miten tahansa.

Vierailija
152/153 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta minäkin ajattelin ennen noin autoilijoista, kun itselläni ei ollut autoa. Nyt minulla on auto ja ajattelen noin enää vain 50% autoilijoista.

Minulle auto on sama kuin polkupyörä tai lenkkarit. Kuljen sillä silloin, kun on pakko. Enkä tosiaan ymmärrä noita ihmisiä, jotka menevät sillä joka paikkaan, pysäköivät sen mihin ja miten sattuu, vaarantavat muiden turvallisuuden vain siksi, että ovat itse lähteneet matkaan liian myöhässä.

Ihmiset ovat ylipäätään melko itsekkäitä. Autoilijoiden itsekkyys vaan näkyy muille paremmin kuin esim. kävelijöiden itsekkyys. Myös jalankulkijat tunkevat julkisten tilojen ja kulkuvälineiden ovista muita huomioimatta jne.

Itsekkäät ihmiset ovat ärsyttäviä, liikkuivat he miten tahansa.

kun ajoin Mannerheimintietä Forumin ohi niin pysähdyin punaisiin valoihin. Sitten kun jalankulkijoille oli palanut jo kauan punaiset syttyi meille autoilijoille vihreät.

Porukkaa rynnii "kiireisenä" yli samaan malliin...

Painoin reilusti torvea ja lähdin liikkeelle -varovasti sentään. Vihreitä päin reilusti kaasuttaen olisi saanut aika monta värisokeaa napattua.

Tehkääpä sama raitiovaunulle kun lehtikeli liukastaa kiskot.

No, aina joku tekeekin. Aivan sama toki minulle.

Vierailija
153/153 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutoin jalankulkijat ovat kunnollista kansaa.

Helsingissä jalankulkijoiden röyhkeys ylittää jopa korkeamman tason, kuin autoilijoiden.

Olen itse sitä kuppikuntaa, joka seisoo sunnuntai aamuisin valoissa vaikka ei autoja kulje. Isäni asui pikkupoikana DDR:ssä ja häneltä opin erittäin hyvän ohjeen. Määräyksiä on noudatettava.

Noudatan määräyksiä sillä ne ovat ylin auktoriteetti ihmisten elämässä.

Noudattamalla sääntöjä ei joudu pulaan. Toivottavasti tekin noudatatte sääntöjä ja huomautatte lähimmäisellenne, jos hän ei noudata määräyksiä. Tunnin kuluttua astuu voimaan iltarauha. Toivon ettette käytä suihkua, wc:tä, hissiä, tai pesutupaa klo 22 jälkeen.

Välttäkää myös ylimääräistä ääntä rappukäytävässä. Kiitos.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kolme