Minä en pidä autoista ja halveksin autoilijoita
Mitään niin itsekästä sakkia ei maan päällä olekaan, kuin autoilijat.
Heillä on aina kiire ( vaikka autolla pääsee nopeammin, kuin pyörällä tai jalan). Eivät voi odottaa jalankulkijaa... Jos sitten armollisesti odottavat niin pitää kaasuttaa menemään, kun sitten muutaman sekunin odottamisen jälkeen pääsevät jatkamaan matkaansa.
Autoilijat tunnistaa myös ostoskeskuksissa. Kiilaavat muita päin jonottavat suu vaahdoten. Lastaavat ostoksiaan liukuhihnalle vaikka jalankulkija ei ole vielä saanut lastattua omia tuotteitaan. Pakkaantuvat selkään huohottamaan ( ikäänkuibn se nopeuttaisi ostosten hoitoa).
Olen sitä mieltä että autoilu tekee ihmisistä täysiä ilmaa saastuttavia kusipäitä.
Jos nyt tunnsitat itsesi citymaasturoija niin meneppä itseesi ja anna jalankulkijalle aikaa. Sinulla paksupää ei ole mihinkään kiire, onhan sinulla renkaat alla. Ja turha näyttää vittumaista naamaa sieltä tuulilasin takaa. KYllä se huomataan.
-Kiitos-
Kommentit (153)
Miten hoidat 7 henkisen perheen ostokset bussilla, kun kauppaan on 20 km... ???
Viikon ruokaostokset ovat noin 7 kassillista ruokaa.
Taxi on myös auto, miten se eroa käytänkö omaa autoa vai ajanko taxilla kerran viikossa kauppaa ??Mikäli työmatka on 70 km / suunta ja käytetään kimppakyytejä ? Pitäisikö meidän kaikkien muuttaa kehä 3 sisäpuolelle ja käyttää kaukolämpö ja ostaa ruoan Prismasta ja Citymarketista. Me käytetään maalämpöä ja ostetaan norppa sähköä. Ostetaan myös paikallisilta viljelijäiltä perunat yms muut vihannekset. Lihaa syödään harvoin, omasta järvestä kalastetaan kalat.
Asuukaa rauhassa kehä kolmosen sisäpuolella ja ostakaa lihaa, käykää lomilla etelässä lentäen ja ostakaa rekalla tuotuja vihanneksia??
Olen kuski ja omistan yhden pienen auton, käytän työmatkoissa hyvällä oma tunnolla nyt ja jatkossa!
Jalankulkijat minua ei häiritse, annan aina heille tilaa. Ikinä ei ole niin kiire.
Ei minulla silloin ollut lapsia.
7 päisen perheen vanhimmat kaitsevat nuorempiaan, kun isä tai äiti kävelee 22km lievässä lumimyrskyssä kaupalle ja takaisin. Ei mene korkeintaan kuin pari tuntia, kolme korkeintaan.
Ja toinen vanhemmista on töissä. Siinä se. Vaatii vain vähän viitseliäisyyttä. Kyllä ilman autoakin pärjää. Tai sitten laittaa lapset hoitoon ja molemmat vanhemmista käy töissä pyörällä tai bussilla. Järjestelyähän tämä on. Jostain syystä tässä ketjussa autoilijat tuntuisivat olevan uusavuttomia. En usko että kaikki ovat. Tunnen nimittäin autoilijoita melko verrattomia kuskeja kaikki.
t: 11cm mies
Ostokset teen talvisinkin pulkalla. Miestä ei ole ja autoa en hanki. En omista edes ajokorttia vakaumuksellisista syistä. Olen tietoisesti valinnut autottoman elämän.
Töissä käyn bussilla. Lapset vien hoitoon ja vanhin käy jo koulua.
Jokainen voisi katsoa itseään peilistä tämän autoasian kanssa. Ei se ole mikään pakko hankkia autoa. Myös kestovaippoja voi käyttää ja kierrättää.
Tietenkin on helpompi herätä 6 aikaan. Minä herään jo aikaisin neljältä järjestelemään päivän askareita. Olen tällähetkellä koulutuksessa. Ai että on tylsää. Millaiset ihmiset näitä koulutuksia oikein järjestää?
Olisi hienoa jos te saastuttajat pitäisitte pakokaasut itsellänne olohuoneessanne tai takapihallanne, samoin kertavaippanne.
Minä pidän kestoni ja ne ei haise.
*-Paremman tulevaisuuden puolesta. Parempien ihmisten puolesta-*
Musta autot ja autolla ajaminen on ihanaa. Mä asun helsingissä mutta autosta en luovu. Saatan kävellä kauppaan tai pyöräillä sinne, mutta esim. kaverin luo järvenpäähän ajan aina autolla, niin ja työmatkat.
Mua ei oikeestaan edes kiinnosta se miten mä saastutan tai mitä mieltä joku siitä on, ihan yhdentekevää. Jokaisella on oma mielipide, pitäkööt omansa mä pidän omani ja ajelen ihanalla autollani aina kun haluan.
Sitten osa porukasta ihmettelee, kun joidenkin ei tarvitse karpata.
Saastuttakaa autoillanne ja lihotkaa. Syökää vielä päälle lihakarjaa ja lisätkää sillä ympäristön kulutusta.
Saatanan nakertajat!
T: ap
Musta autot ja autolla ajaminen on ihanaa. Mä asun helsingissä mutta autosta en luovu. Saatan kävellä kauppaan tai pyöräillä sinne, mutta esim. kaverin luo järvenpäähän ajan aina autolla, niin ja työmatkat.
Mua ei oikeestaan edes kiinnosta se miten mä saastutan tai mitä mieltä joku siitä on, ihan yhdentekevää. Jokaisella on oma mielipide, pitäkööt omansa mä pidän omani ja ajelen ihanalla autollani aina kun haluan.
No vittu laske ne saasteet sinne autosi sisätilaan älä luontoon!
Kyrpiikö? :D
Niin just, minäminä, sinuako mun pitäis ajatella?
Myös lapsesi haluaa varmasti hengittää puhdasta ilmaa. Kyllähän epäpuhtaudet kyrpii. Yskittää ja tulee syöpiä.
Myös lapsesi haluaa varmasti hengittää puhdasta ilmaa. Kyllähän epäpuhtaudet kyrpii. Yskittää ja tulee syöpiä.
Tää palsta on niin ennalta-arvattava, mä oikein jo odotin että milloin vedetään mun lapset ja lapsenlapset mukaan tähän juttuun.
minä?
Meillä on 2 autoa. Toinen on iso maastoauto jolla tänäkin vuonna teimme pitkän reissun ympäri Eurooppaa. Hyvin kulki, Saksan nopeusvapailla moottoriteillä sain reilut 240 km/h mittariin.
Toinen on pienempi, urheiluautoksi laskettava. Kakkosvaihteella yli satasen nopeudessa palaa vielä kumi lukkoperästä huolimatta. Mukavan ripeä kauppakassi kun käyn lihakaupassa hakemassa sisäfilettä ym hyvää!
kuluu bensaa helposti kun jalankulkijoiden odottelun jälkeen revitän autolla kaupungissa liikkeelle. Eihän se kiirettä ole tai mitään mielenilmaisua suojatien ylittäjälle vaan muuten vain hauskaa.
Myöskään ateriaa ei ole ilman punaista lihaa, tosin ankaralla liikunnalla sen saa muunnettua lihakseksi autoilusta huolimatta.
Sanoi tuolta sohvan pohjalta että potkaisee moisesta etuvalot paskaksi teräskärkimaihareilla ja jos tulee vielä jotain sanomista niin repii kuskin sivuikkunasta juttusille välejä selvittelemään. Mun mies on aina ollut vähän äkkipikainen.
Ehtiikö se miehesi aina sieltä vankilasta lomaillessaan kotona piestä sinua, kun on kerta niin äkkipikainen?
Voi ei, näitä naisia, jotka ovat ylpeitä miestensä väkivaltaisuudesta ja äkkipikaisuudesta. No, ehkä he ansaitsevat kohtalonsa.
On niin kiva ajella. Pitää ostaa vaan isommalla koneella, jotta voi maksimoida nautinnon. Kyllä sitä happea Kittilässä riittää, muuta sinne.
Otan äärimmäisen hitaita askelia ja jos huomaan että joku yrittää kiirehtiä vihreällä otan vielä extra hitaat askelet lopussa. Vihreillä tulisi käyttää se kaikki aika ja hymyillä autoilijoille. Eihän heillä pitäisi olla mihinkään kiire. Hitaammat ensin. T: ap
ajan parin sentin päästä kanltaistesi hidastelijoiden ohi ja hymyilen takaisin:)
Mä taas painan nollavaihteella kaasua, niin johan se hidastelija ottaa pari hypähtävää paniikkiaskelta eteenpäin :D Sitten hymyilen mukavasti sieltä ratin takaa.
Sanoi tuolta sohvan pohjalta että potkaisee moisesta etuvalot paskaksi teräskärkimaihareilla ja jos tulee vielä jotain sanomista niin repii kuskin sivuikkunasta juttusille välejä selvittelemään. Mun mies on aina ollut vähän äkkipikainen.
oikeesti? :D Ois ihana kattoo kumman puolelle poliisi asettusi, sen teräskärkimaihareilla autoja potkivan miehen, vai mersun ratissa istuvan äidin, jolla on on kolme lasta takapenkillä.
Sillä ei ole mitään väliä onko lapsia tai nainen kuskina, jos päälle yrittävät ajaa, niin ei armoa. Kuvitteletko todellakin saavasi ajaa jalankulkijoiden päälle suojatiella vain sen takia että olet nainen ja kyydissäsi on lapsia? Niin on monella muullakin eivätkä he käyttäydy noin naurettavasti.
Vaikka nollavaihteella painaa kaasun pohjaan, niin auto EI liiku minnekään. Ei vaikka kuinka tahdonvoimaa käyttäisi. Ja jos joku tulee potkimaan paikalla seisovaa autoa, joka on kaiken lisäksi pysähtynyt juuri sen jalankulkijan takia suojatien eteen, jotta kyseinen jalankulkija pääsisi kadun yli, niin se auton valojen hajalle potkiminen on aika vaikea selittää poliisille herraseni.
Kenenkään päälle ei ymmärtääksni oltu ajamassa, vai kuinka sinä viestin ymmärsit?
Ja jos joku tulee potkimaan paikalla seisovaa autoa, joka on kaiken lisäksi pysähtynyt juuri sen jalankulkijan takia suojatien eteen, jotta kyseinen jalankulkija pääsisi kadun yli, niin se auton valojen hajalle potkiminen on aika vaikea selittää poliisille herraseni.
Meinaatko, että potkija jää odottamaan poliisin tuloa? Suosittelen silti, ettei lamppuja potkittaisi, etkä sinä pelottelisi "nollavaihteillasi", jota kai myös leikkisästi vapaavaihteeksi yleisimmin kutsutaan.
ja jalankulkija sitten suuttuu siitä että hänen päälleen yritettiin ajaa. Kyllä siinä menisi hermot monelta, kun päälle yritetään ajaa.
Kertokaahan nyt, kun luetunymmärtämiseni ei ole samallatasolla että mitä tilanteessa tarkalleen tapahtui?
Mies nousi sohvalta teräskärkimaihareilla sonnustautuneena vain pelkkä nahkaliivi yllään ja suunnisti kävelytielle potkimaan perheenäidin auton etuvaloja? Nyt selvitys tähän heti.
T: 11cm mies
ja jalankulkija sitten suuttuu siitä että hänen päälleen yritettiin ajaa. Kyllä siinä menisi hermot monelta, kun päälle yritetään ajaa.
Kertokaahan nyt, kun luetunymmärtämiseni ei ole samallatasolla että mitä tilanteessa tarkalleen tapahtui?
Mies nousi sohvalta teräskärkimaihareilla sonnustautuneena vain pelkkä nahkaliivi yllään ja suunnisti kävelytielle potkimaan perheenäidin auton etuvaloja? Nyt selvitys tähän heti.
perin jalankulkija alkoi jostain ihmeen syystä hidastelemaan auton edessä ja sitten autoilija päätti iloinen ilme kasvoillaan hurauttaa läheltä vauhdikkaasti ohi.
Joku sitten alkoi fantasioida päälleajosta ja sitten tuli tuo kenkäfetissin omaava sekoboltsi paikalle.
Pitkä ketju jossa kaikki ymmärsivät tahallaan väärin ja tarina muuttui joka kerralla.
Itse jos joku tahallaan hidastelisi edessäni ja vieressä olisi kuralätäkkö niin saattaisinpa hieman roiskauttaa...
Huonojalkainen vanhus kulkee sitä vauhtia kuin kulkee mutta ekohippi hidastelija heittää haasteen...
Itse jos joku tahallaan hidastelisi edessäni ja vieressä olisi kuralätäkkö niin saattaisinpa hieman roiskauttaa...
Huonojalkainen vanhus kulkee sitä vauhtia kuin kulkee mutta ekohippi hidastelija heittää haasteen...
Saahan siinä kävellä vihreillä niin pitkään, kunnes valot vaihtuvat.
Entäs jos tuo ekohippi hymyilee sinulle leveästi ja pudottaa avaimet maahan kyyristyen oikein hitaasti niitä nostamaan?
Valot olisivat vihreät edelleen. Mikä kiire sinulla oikein on?
juoskoon, astukoon lätäköihin kiiltäköön asfaltti vetinen, eihän tietää voi kansa joka märkänä kulkee, miksi oon tänään niin iloinen?
Miten hoidat 7 henkisen perheen ostokset bussilla, kun kauppaan on 20 km... ???
Viikon ruokaostokset ovat noin 7 kassillista ruokaa.
Taxi on myös auto, miten se eroa käytänkö omaa autoa vai ajanko taxilla kerran viikossa kauppaa ??
Mikäli työmatka on 70 km / suunta ja käytetään kimppakyytejä ? Pitäisikö meidän kaikkien muuttaa kehä 3 sisäpuolelle ja käyttää kaukolämpö ja ostaa ruoan Prismasta ja Citymarketista. Me käytetään maalämpöä ja ostetaan norppa sähköä. Ostetaan myös paikallisilta viljelijäiltä perunat yms muut vihannekset. Lihaa syödään harvoin, omasta järvestä kalastetaan kalat.
Asuukaa rauhassa kehä kolmosen sisäpuolella ja ostakaa lihaa, käykää lomilla etelässä lentäen ja ostakaa rekalla tuotuja vihanneksia??
Olen kuski ja omistan yhden pienen auton, käytän työmatkoissa hyvällä oma tunnolla nyt ja jatkossa!
Jalankulkijat minua ei häiritse, annan aina heille tilaa. Ikinä ei ole niin kiire.