Minä en pidä autoista ja halveksin autoilijoita
Mitään niin itsekästä sakkia ei maan päällä olekaan, kuin autoilijat.
Heillä on aina kiire ( vaikka autolla pääsee nopeammin, kuin pyörällä tai jalan). Eivät voi odottaa jalankulkijaa... Jos sitten armollisesti odottavat niin pitää kaasuttaa menemään, kun sitten muutaman sekunin odottamisen jälkeen pääsevät jatkamaan matkaansa.
Autoilijat tunnistaa myös ostoskeskuksissa. Kiilaavat muita päin jonottavat suu vaahdoten. Lastaavat ostoksiaan liukuhihnalle vaikka jalankulkija ei ole vielä saanut lastattua omia tuotteitaan. Pakkaantuvat selkään huohottamaan ( ikäänkuibn se nopeuttaisi ostosten hoitoa).
Olen sitä mieltä että autoilu tekee ihmisistä täysiä ilmaa saastuttavia kusipäitä.
Jos nyt tunnsitat itsesi citymaasturoija niin meneppä itseesi ja anna jalankulkijalle aikaa. Sinulla paksupää ei ole mihinkään kiire, onhan sinulla renkaat alla. Ja turha näyttää vittumaista naamaa sieltä tuulilasin takaa. KYllä se huomataan.
-Kiitos-
Kommentit (153)
Autoilijat ovat ihan tyhmiä. Polkupyöräilijät eivät ole ihan niin tyhmiä. Paitsi jotkut. Kävelijät ovat viisaita, etenkin minä. Onko jotain lisättävää? Niin arvelinkin, joten keskustelun voi sulkea.
Autoilijat ovat ihan tyhmiä. Polkupyöräilijät eivät ole ihan niin tyhmiä. Paitsi jotkut. Kävelijät ovat viisaita, etenkin minä. Onko jotain lisättävää? Niin arvelinkin, joten keskustelun voi sulkea.
polkupyöräilijät ovat kaikista tyhmimpiä.
Moni laittaa elämänsä sen varaan että autoilija huomaa ja väistää...
Toki väistän, haluan että se pyöräilijäkin pääsee ehjänä kotiin vaikka se aivoton idiootti onkin.
Tule sitten kertomaan uudelleen mitä mieltä olet autosta. Paikkoja on Suomessa tuhansia mihin voit muuttaa jos haluat kehittää mielipidettäsi, saaristokin käy ja ihan vaikka joku pienempi paikka ihan Helsingin vieressä. Suomessa ei kultsu toimi joukkoliikenne kuin muutamassa kaupungissa ja niissäkin huonosti. Lapissa on ihan normaalia, että lähin apteekki sijaitsee 200 kilometrin päässä, meinaatko ajaa pyörällä tuon matkan vai kuinka? Olet hieman yksinkertainen, kysy jos sieltä apteekista saisi uudet aivot ;)
Havupuut ovat herkkiä ilmansaasteille. Havupuiden neulaset säilyvät normaalisti puussa useita vuosia. Kun havupuut pudottavat neulasiaan ennen aikojaan, puhutaan havupuiden harsuuntumisesta. Harsuuntuminen tai kasvun hidastuminen eivät yleensä johdu vain yhdestä seikasta, kuten happamasta laskeumasta. Puiden ikä, sää, tuholaiset, kasvitaudit sekä alailmakehän otsoni ja muut ilmansaasteet voivat myös aiheuttaa harsuuntumista. Yleensä ei pystytä erottamaan, mikä tekijä on ollut päällimmäisenä. (Ympäristökeskus, 2006)
Liikenne aiheuttaa yli puolet typen oksidien päästöistä. Energiantuotanto on seuraavaksi suurin päästöjen lähde kattaen lähes kokonaan loput päästöistä. Teollisuus tuottaa vain pienen osan päästöistä. Suhteellisen vähäinenkin
98
typpilaskeuma voi muuttaa kasvillisuutta siten, että kasvilajistossa yleistyvät alkuperäistä viljavamman kasvupaikan lajit. Keski-Euroopassa mitatut jopa sataan kiloon nousevat vuotuiset typpilaskeumat hehtaaria kohden häiritsevät kasvien ja maaperän välistä tasapainoa.
Linkki:
http://www.ely-keskus.fi/fi/ELYkeskukset/EtelaPohjanmaanELY/Ymparistons…
Otan äärimmäisen hitaita askelia ja jos huomaan että joku yrittää kiirehtiä vihreällä otan vielä extra hitaat askelet lopussa. Vihreillä tulisi käyttää se kaikki aika ja hymyillä autoilijoille. Eihän heillä pitäisi olla mihinkään kiire. Hitaammat ensin. T: ap
Jalankulkijalla siinä on etuoikeus ja kyllä minä odottelen isolla citymaasturillani hermostumatta.
Mikä ihmeen taistelukenttä joillekin liikenne tuntuu olevan?
Tule sitten kertomaan uudelleen mitä mieltä olet autosta. Paikkoja on Suomessa tuhansia mihin voit muuttaa jos haluat kehittää mielipidettäsi, saaristokin käy ja ihan vaikka joku pienempi paikka ihan Helsingin vieressä. Suomessa ei kultsu toimi joukkoliikenne kuin muutamassa kaupungissa ja niissäkin huonosti. Lapissa on ihan normaalia, että lähin apteekki sijaitsee 200 kilometrin päässä, meinaatko ajaa pyörällä tuon matkan vai kuinka? Olet hieman yksinkertainen, kysy jos sieltä apteekista saisi uudet aivot ;)
En muuta mihinkään. Intiaanithan muuttivat aina vaan kauemmas, muttei se teikäläisille riittänyt. Lopulta veitte heiltä viimeisetkin rippeet.
Ahneudella on omaisuutenne saatu. Autot pitäisi viedä teiltä pois. Pysykää kaukana kaupungistamme shitymaasturit. Ajelkaa takapihallanne hirviöillänne jättäkää lapsemme rauhaan!!!
Autoilijat = Karppaajat Sitten osa porukasta ihmettelee, kun joidenkin ei tarvitse karpata. Saastuttakaa autoillanne ja lihotkaa. Syökää vielä päälle lihakarjaa ja lisätkää sillä ympäristön kulutusta. Saatanan nakertajat! T: ap
Sen lisäksi kuormittavat luontoa syömällä lihaa. Saastutus ei riitä heille.
Pistetääs ihramaha Bemariin (CO2-päästö 292 g/km), ja lähetään ostamaan lisää punaista lihaa Brasiliasta, tai jostain muusta mahdollisimman kaukaa, jotta saadaan vähän lisää raikasta hiilidioksidia. Tööttään samalla matkalla muutamalle köyhälle ituhippipummille, toivottavasti eivät pelästy niin paljon, että klitorislävistykset repeää.
Mä ajan usein Brasiliaan ostamaan lihaa. Reissu kestää pari viikko, mutta on sen arvoinen.
Mä ajan usein Brasiliaan ostamaan lihaa. Reissu kestää pari viikko, mutta on sen arvoinen.
Muista pistää autosi lentokoneeseen valtamerien yli mennessä. Tuosta viherpipertäjien laivaliikenteestä ei tule kunnolla päästöjä, vaikka lirauttelisikin välillä öljyt laineille.
lähden tästä kohta lihakauppaan.
Bemarin otan alle. Taidanpa polttaa kumia siinä samalla -renkaat menevät vaihtoon joka tapauksessa niin otetaan ilo irti niistä kolmesta ja puolesta sadasta hevosvoimasta!
(Kotimaista lihaa ostan -ei mitään brassien hormonipaskaa.)
Taitaa jalankulkija olla vain kateellinen ettei ole varaa autoon? :)
Ei sillä, itse kävelen ja autoilen ihan yhtä lailla. Ei tulisi mieleenkään kategorisoida autoilijoita noin, mutta monet pyöräilijät tuntuvat kihisevän patoutunutta raivoa autoilijoita koskaan kun se yksi audikin ei silloin pysähtynyt päästämään yli.. Teilläkö sitten on niin hirveä kiire ettei voi odottaa sitä 10 sekuntia että pääsette tien yli? Se on hieman ympäristöä kuluttavampaa ja raskaampaa pitää autoa tyhjäkäynnillä ja alkaa uudelleen kaasuttamaan kuin hypätä pyörän selkään takaisin ja ajella suojatien yli.
(Kotimaista lihaa ostan -ei mitään brassien hormonipaskaa.)
Senkin lähiruoka viherpipertäjä!
(Kotimaista lihaa ostan -ei mitään brassien hormonipaskaa.)Senkin lähiruoka viherpipertäjä!
ole ennen viherpiipertäjäksi haukuttu kun kerron lähteväni viritetylä BMW:llä lihakauppaan...
Argentiinalainen liha on ihan eri luokkaa, se maistuu kyllä mutta lihakaupassa myydään vaan kotimaista.
Oletkos Koben härkää maistanut muuten?
lähden tästä kohta lihakauppaan. Bemarin otan alle. Taidanpa polttaa kumia siinä samalla -renkaat menevät vaihtoon joka tapauksessa niin otetaan ilo irti niistä kolmesta ja puolesta sadasta hevosvoimasta! (Kotimaista lihaa ostan -ei mitään brassien hormonipaskaa.)
poltan minäkin joskus, ihan huvikseni. Hyvä meininki!
AMG-sarjan Mersu alla, en tiedä talleissa olevista kaakeista tarkkaan, mutta kyllä lähtee ja palaa!
Taitaa jalankulkija olla vain kateellinen ettei ole varaa autoon? :) Ei sillä, itse kävelen ja autoilen ihan yhtä lailla. Ei tulisi mieleenkään kategorisoida autoilijoita noin, mutta monet pyöräilijät tuntuvat kihisevän patoutunutta raivoa autoilijoita koskaan kun se yksi audikin ei silloin pysähtynyt päästämään yli.. Teilläkö sitten on niin hirveä kiire ettei voi odottaa sitä 10 sekuntia että pääsette tien yli? Se on hieman ympäristöä kuluttavampaa ja raskaampaa pitää autoa tyhjäkäynnillä ja alkaa uudelleen kaasuttamaan kuin hypätä pyörän selkään takaisin ja ajella suojatien yli.
ja niiden mukaan jalankulkijalla ja joskus pyöräilijälläkin on ehdoton etuoikeus. Se on vaan pysäytettävä tai hiljennettävä. Ei ole ainakaan minulle mikään ongelma, monille tuntuu olevan.
Ja minä sekä autoilen sillä halveksitulla citymaasturilla että pyöräilen ja kuljen jalankin.
ole ennen viherpiipertäjäksi haukuttu kun kerron lähteväni viritetylä BMW:llä lihakauppaan...Argentiinalainen liha on ihan eri luokkaa, se maistuu kyllä mutta lihakaupassa myydään vaan kotimaista.
Höh, no sitten ainakin voi Bemari-kuskia huumorintajuttomuudesta syyttää. En ole Kobea maistellut, pitäisi kyllä ja sitähän mennään Japaniin syömään Xenon-valot välkkyen pitkin Siperian aroja kumin palaessa tuhoten samalla maksimaalisesti taigan metsiä v8 jyristen.
Mitään niin itsekästä sakkia ei maan päällä olekaan, kuin autoilijat.
Heillä on aina kiire ( vaikka autolla pääsee nopeammin, kuin pyörällä tai jalan). Eivät voi odottaa jalankulkijaa... Jos sitten armollisesti odottavat niin pitää kaasuttaa menemään, kun sitten muutaman sekunin odottamisen jälkeen pääsevät jatkamaan matkaansa.Autoilijat tunnistaa myös ostoskeskuksissa. Kiilaavat muita päin jonottavat suu vaahdoten. Lastaavat ostoksiaan liukuhihnalle vaikka jalankulkija ei ole vielä saanut lastattua omia tuotteitaan. Pakkaantuvat selkään huohottamaan ( ikäänkuibn se nopeuttaisi ostosten hoitoa).
Olen sitä mieltä että autoilu tekee ihmisistä täysiä ilmaa saastuttavia kusipäitä.
Jos nyt tunnsitat itsesi citymaasturoija niin meneppä itseesi ja anna jalankulkijalle aikaa. Sinulla paksupää ei ole mihinkään kiire, onhan sinulla renkaat alla. Ja turha näyttää vittumaista naamaa sieltä tuulilasin takaa. KYllä se huomataan.
-Kiitos-
ole ennen viherpiipertäjäksi haukuttu kun kerron lähteväni viritetylä BMW:llä lihakauppaan...Argentiinalainen liha on ihan eri luokkaa, se maistuu kyllä mutta lihakaupassa myydään vaan kotimaista.
Höh, no sitten ainakin voi Bemari-kuskia huumorintajuttomuudesta syyttää. En ole Kobea maistellut, pitäisi kyllä ja sitähän mennään Japaniin syömään Xenon-valot välkkyen pitkin Siperian aroja kumin palaessa tuhoten samalla maksimaalisesti taigan metsiä v8 jyristen.
kannattaa maistaa Kobea joo.
Minulla ei vaan ole veekasia -vaan kuusipyttyinen tuplaturbo.
Minulla ei vaan ole veekasia -vaan kuusipyttyinen tuplaturbo.
Nyt äkkiä ostoksille ja ilmastotalkoisiin, talvikin tulossa niin tarvitaan nopeasti lämpenemistä:
http://www.bmw.fi/fi/fi/newvehicles/x6/x6/2007/allfacts/engine/v8_twint…
Minä kuitenkin väitän että se tulee loistoonsa auton ratissa. Suomalaiset eivät osaa ajaa autoa.
on. Ei missään lähdetä niin hitaasti valoista liikkeelle kuin Suomessa.
Eikä ajeta niin törkeästi päin punaisia.
Ei jalankulkijoitakaan voi kehua: jos hidastat ja annat tietä niin siinä vaan möllötetään se velttohuulinen tuijotus päällä vaikka pitäisi olla suojatien puolessa välissä menossa jo!
Kyllä voin sanoa, että Kyproksella ollessa Suomen liikennetörkeys on erittäin pientä verrattuna, mitä se siellä oli. Punaset kun olivat vihreiksi vaihtumassa niin jollet keltasten kohdalla lähteny kaasuttamaan kauheeta vauhtia ni sulle ehdittiin piippaamaan monta kertaa. Muutenkin, eivät katso nopeus rajoituksia. Ajeltiin motarilla missä sai mennä 120 niin mentiin 110. Poliisi ajoi reippaasti 130 ohi, lisäksi perässä monta muuta autoa. Että, jospa kommentoisit asiaa sitten vasta kun sulla on oikeesti selvyyttä siitä.
Ketjussa paljastuu millaisia ihmisiä on jalan liikkeellä. Todellisia kusipäitä.
Ahdistaa ihan lähteä kaupungille, kun on niin paljon vastuuttomia kävelijöitä liikenteessä. Ilmeisesti siinä tosiaan on perää että jalankulkijat ovat vähän stressaantuneita ja kaipaavat mahdollista hoitoa sekä lääkettä?