Minä en pidä autoista ja halveksin autoilijoita
Mitään niin itsekästä sakkia ei maan päällä olekaan, kuin autoilijat.
Heillä on aina kiire ( vaikka autolla pääsee nopeammin, kuin pyörällä tai jalan). Eivät voi odottaa jalankulkijaa... Jos sitten armollisesti odottavat niin pitää kaasuttaa menemään, kun sitten muutaman sekunin odottamisen jälkeen pääsevät jatkamaan matkaansa.
Autoilijat tunnistaa myös ostoskeskuksissa. Kiilaavat muita päin jonottavat suu vaahdoten. Lastaavat ostoksiaan liukuhihnalle vaikka jalankulkija ei ole vielä saanut lastattua omia tuotteitaan. Pakkaantuvat selkään huohottamaan ( ikäänkuibn se nopeuttaisi ostosten hoitoa).
Olen sitä mieltä että autoilu tekee ihmisistä täysiä ilmaa saastuttavia kusipäitä.
Jos nyt tunnsitat itsesi citymaasturoija niin meneppä itseesi ja anna jalankulkijalle aikaa. Sinulla paksupää ei ole mihinkään kiire, onhan sinulla renkaat alla. Ja turha näyttää vittumaista naamaa sieltä tuulilasin takaa. KYllä se huomataan.
-Kiitos-
Kommentit (153)
Autoilijat ovat ihan tyhmiä. Polkupyöräilijät eivät ole ihan niin tyhmiä. Paitsi jotkut. Kävelijät ovat viisaita, etenkin minä. Onko jotain lisättävää? Niin arvelinkin, joten keskustelun voi sulkea.
polkupyöräilijät ovat kaikista tyhmimpiä.
Moni laittaa elämänsä sen varaan että autoilija huomaa ja väistää...
Toki väistän, haluan että se pyöräilijäkin pääsee ehjänä kotiin vaikka se aivoton idiootti onkin.
ja vaarallisia. Tässäkin tekstissä piilee uhkailua. Haluat polkupyöräilijän kuolemaa. Myönnä pois! Vihaat heitä ja haluat ajaa polkupyöräilijän yli. Jos laki ei suojelisi pyöräilijää niin varmasti tekisit sen. Vihaat pyöräilijöitä! :( ahdistavaa millaisia ihmisiä päästetään rattiin ja millaiset ihmiset saavat hankkia ajokortin. Rahalla sen kortin saa.
Pitäisi pistää mielentilatutkimukseen ennenkuin saavat kortin. :( :(
ajan ambulanssilla potilaiden luokse, joskus jopa lujaakin?
Jos sairastut, muista kävellä sairaalaan jos pystyt... jos et, on se kai vaan luonnollinen poistuma??
Otan äärimmäisen hitaita askelia ja jos huomaan että joku yrittää kiirehtiä vihreällä otan vielä extra hitaat askelet lopussa. Vihreillä tulisi käyttää se kaikki aika ja hymyillä autoilijoille. Eihän heillä pitäisi olla mihinkään kiire. Hitaammat ensin. T: ap
Sain sakot. Mä tiesin että se ei vammaudu tai mitään ja enkä siitä vankilaan joudu, joten ihan tietoisesti tönäisin sitä autollani. Siinä se raukka sitten uikutti. Oikeudessa penäs jotain pesulakuluja, niitä ei saanut :)
mutta jos on ja vielä auto niin siinä on taas yksi hullu kuski liikenteessä.
Otan äärimmäisen hitaita askelia ja jos huomaan että joku yrittää kiirehtiä vihreällä otan vielä extra hitaat askelet lopussa.
Vihreillä tulisi käyttää se kaikki aika ja hymyillä autoilijoille. Eihän heillä pitäisi olla mihinkään kiire. Hitaammat ensin.T: ap
Mä töytäisin kerran tahalleen yhtä hidastelijaa.
Sain sakot. Mä tiesin että se ei vammaudu tai mitään ja enkä siitä vankilaan joudu, joten ihan tietoisesti tönäisin sitä autollani. Siinä se raukka sitten uikutti. Oikeudessa penäs jotain pesulakuluja, niitä ei saanut :)
töytäisty oli 3 vuotias. Sinä olit armollinen kuski sinä päivänä. Olisit voinut ajaa ylikin. Ja oikeus katsoi sen lieventävänä asianhaarana. Sait vain sakot :(
Vaikkei hän ollutkaan 3 vuotias. Niin hän on ainakin ollut joskus :( Onko sinusta mukavaa töniä muita autolla?
Jos sairastut, muista kävellä sairaalaan jos pystyt... jos et, on se kai vaan luonnollinen poistuma??
Kerro meille että olet pahoillasi saastuttamastasi ilmasta ja kerro myös että saastuttamalla saatat pelastaa "ehkä" ihmishenkiä. Saatat myös ajaa viattomien päälle lujaa ajaessasi.
Otan äärimmäisen hitaita askelia ja jos huomaan että joku yrittää kiirehtiä vihreällä otan vielä extra hitaat askelet lopussa. Vihreillä tulisi käyttää se kaikki aika ja hymyillä autoilijoille. Eihän heillä pitäisi olla mihinkään kiire. Hitaammat ensin. T: ap
mutta jos on ja vielä auto niin siinä on taas yksi hullu kuski liikenteessä.
Tule sitten kertomaan uudelleen mitä mieltä olet autosta. Paikkoja on Suomessa tuhansia mihin voit muuttaa jos haluat kehittää mielipidettäsi, saaristokin käy ja ihan vaikka joku pienempi paikka ihan Helsingin vieressä. Suomessa ei kultsu toimi joukkoliikenne kuin muutamassa kaupungissa ja niissäkin huonosti. Lapissa on ihan normaalia, että lähin apteekki sijaitsee 200 kilometrin päässä, meinaatko ajaa pyörällä tuon matkan vai kuinka? Olet hieman yksinkertainen, kysy jos sieltä apteekista saisi uudet aivot ;)
En muuta mihinkään. Intiaanithan muuttivat aina vaan kauemmas, muttei se teikäläisille riittänyt. Lopulta veitte heiltä viimeisetkin rippeet.Ahneudella on omaisuutenne saatu. Autot pitäisi viedä teiltä pois. Pysykää kaukana kaupungistamme shitymaasturit. Ajelkaa takapihallanne hirviöillänne jättäkää lapsemme rauhaan!!!
Muistakin ettet käytä kaukolämpöä jos asut esim pk-seudulla. Se on tehty kivihiilellä ja saastuttaa enemmän kuin autot yhteensä. Lisäksi julkinen liikenne saastuttaa todella paljon, et sitten käytä niitäkään. Jos joku joutuu sairaalaan niin ei muuta kuin otat itse hlön reppuselkään ja rupeat kävelemään. Jäätelöautosta et osta jäätelöä, taksia et käytä ja poliisille et soita jos näet esim puukkotappelun. Kirjastoautoon et tietenkään mene ja lomamatkat on ihan bannissa.
ja muut autoilijat maksamme niin paljon veroja ja pidämme yhteiskunnan pyörät pyörimässä että mihinkään anteeksipyytelyihin ei ole todellakaan tarvetta. Te hipit ym loiset saatte polvillaan kiittää panostamme -ilman meitä ei tulisi opintotukia ym korvauksia.
Luulin että autoilu on kallista kun aina inistään niistä veroista ja maksuista. Mutta auton omistajaksi tultuani huomasin, että autoverohan on naurettavan pieni, ja bensa yhä niin halpaa, että on selvästi halvempaa autoilla yksin toiselle puolelle Suomea kuin mennä julkisilla. Minä olen niitä, joille auto vain on työmatkan takia välttämätön.
Autoilijat ovat ihan tyhmiä. Polkupyöräilijät eivät ole ihan niin tyhmiä. Paitsi jotkut. Kävelijät ovat viisaita, etenkin minä. Onko jotain lisättävää? Niin arvelinkin, joten keskustelun voi sulkea.
polkupyöräilijät ovat kaikista tyhmimpiä.
Moni laittaa elämänsä sen varaan että autoilija huomaa ja väistää...
Toki väistän, haluan että se pyöräilijäkin pääsee ehjänä kotiin vaikka se aivoton idiootti onkin.
ja vaarallisia. Tässäkin tekstissä piilee uhkailua. Haluat polkupyöräilijän kuolemaa. Myönnä pois! Vihaat heitä ja haluat ajaa polkupyöräilijän yli. Jos laki ei suojelisi pyöräilijää niin varmasti tekisit sen. Vihaat pyöräilijöitä! :( ahdistavaa millaisia ihmisiä päästetään rattiin ja millaiset ihmiset saavat hankkia ajokortin. Rahalla sen kortin saa.Pitäisi pistää mielentilatutkimukseen ennenkuin saavat kortin. :( :(
sinun kannattaisi mennä hoitoon jo...
Tyypillinen vihreiden äänestäjä tunnut olevan.
Jotenkin lapsellista viedä tätä keskustelua siihen kuka kannattaa ja mitäkin puoluetta.
Jos joku äänestää vihreitä niin mitä siitä?
Tosiasia on että autot saastuttavat.
Tosiasia on että autot saastuttavat.
Sekin on tosiasia että ilman autoa ei mikään toimisi.
Ja sekin on tosiasia että autojen ansiosta valtio tienaa pirusti rahaa joka vuosi.
Ja nämä kun otetaan huomioon minua alkaa ihan oikeasti naurattaa että autolla ajoa pitäisi vielä jotenkin hävetä!!!!
ajan parin sentin päästä kanltaistesi hidastelijoiden ohi ja hymyilen takaisin:)
Mä taas painan nollavaihteella kaasua, niin johan se hidastelija ottaa pari hypähtävää paniikkiaskelta eteenpäin :D Sitten hymyilen mukavasti sieltä ratin takaa.
ajan parin sentin päästä kanltaistesi hidastelijoiden ohi ja hymyilen takaisin:)
Mä taas painan nollavaihteella kaasua, niin johan se hidastelija ottaa pari hypähtävää paniikkiaskelta eteenpäin :D Sitten hymyilen mukavasti sieltä ratin takaa.
Sanoi tuolta sohvan pohjalta että potkaisee moisesta etuvalot paskaksi teräskärkimaihareilla ja jos tulee vielä jotain sanomista niin repii kuskin sivuikkunasta juttusille välejä selvittelemään. Mun mies on aina ollut vähän äkkipikainen.
Sanoi tuolta sohvan pohjalta että potkaisee moisesta etuvalot paskaksi teräskärkimaihareilla ja jos tulee vielä jotain sanomista niin repii kuskin sivuikkunasta juttusille välejä selvittelemään. Mun mies on aina ollut vähän äkkipikainen.
pelottaa ihan hirveästi joku "teräskärkimaihareilla" tallaava juntti...
Ei haittaa vaikka auto ajaa varpaiden päältä. Voi hymyillä vastaan.
että vähän huono esimerkki.
Ei haittaa vaikka auto ajaa varpaiden päältä. Voi hymyillä vastaan.
sinulle useinkin noin? :)
emme pääsisi töihin enkä pääsisi lapsia viemään tarhaan joten enpä tunne kuulkaa pätkääkään huonoa omaatuntoa auton käytöstä..
Mistäs nää viherpiipertäjät käyp luomusa ostamassa kun kauppoja ei ennee oo?! tai ykskään tilallinen ei fillarilla varmasti lähe veivaamaan kauppan asti tuotteittensa kanssa.