Kuinka nopeasti olette saaneet lastenne tavarat kaupaksi huostaanoton jälkeen?
Kommentit (26)
vielä hintalaputkin paikallaan ja sit löytyy ticketin haalaria ja uusia kenkiä. Brion junaradankin kävin hakemassa jo viikonloppuna pois anoppilasta, ihan sitä varten että sen myyn.
tai laitan pihan kakaroille jakoon.
Pleikka meni heti. Taisin pyytää vähän alihintaa. :(
Perhoskokoelma ei tunnu menevän millään. Halinalleistakin on n. puolet jäljellä. Huutonettiä oon käyttäny.
Mistä nää keksii näitä aloituksia? :D
Taitaa vihaiset äipät vielä nukkua, kun vihaiset kommentit eivät ota tuulta alleen. Odotellaan, että saadaan naurut!
3 viikkoa Thaimaassa teki terää! Sossuakat kärvistelkööt tiskinsä takana.
mut kävinkin myymässä paikallisen päiväkodin ja koulun edustalla. Vanhemmat ostivat ihan kilpaillen kun hakivat lapsiaan kotiin.
maksuvaihtoehtoina käteinen ja toimitustapa nouto, ei pääse pienipalkkaiset sosionoomit vetämään välistä ja epäämään toimeentulotukea, kun ei näy rahat tilillä.
saanu huutiksessa uudenveroista golitseista hyvän hinnan ?
Entä onko vähän käytetyt teepparit ja hiukan nyppyyntyneet fleeset käyneet kaupaksi, vähän karheutuneista reimatekeistä puhumattakaan ?
sitä kautta? Noita lastenvaatteita ja tavaroita kun on ihan älyttömästi. Tuleekohan musta tehomyyjä?
Jos joltakulta sais edes vähän huomiota.
on liikaa hommaa saada rojut huutikseen, ei ole aikaa huomioida teitä.
Onkos Psykis joku huutisnikki?
vaikka naamaan hierottaisiin.
Tämä ketju ei ole psykistä nähnytkään.
joku muu copycat yrittää olla hauska ja ironinen siinä onnistumatta. Ja vastailee itse itselleen. Säälittävää.
ja heti meni kaikki käteisellä
nniin et pääsin samantein ostarin baariin suremaan epäreilua kohtaloani
vasta eilen otettiin huostaan. Entä voiko myydä huutiksessa sellasia lasten tavaroita, joista on vielä osamaksueriä maksamatta?
sain 1360 e ja olen jo varannut matkan!
sossu ei tiedä mitään, eikä niitä rahoja siis oteta huomioon toimeentulotukea laskettaessa?
tähtivk-haalarille? ap