Lapset otettiin huostaan eilen, saanko vielä syyskuun lapsilisät?
Kommentit (31)
AV-mamman stereotypia. Lapset tietenkin tehty pizzerian takahuoneessa Ahmedin kanssa. Sähän olet AP vajaaälyinen, siis yksinkertainen ja hullu. Mitä muuta Vuosaareen kuuluu?
ja lasten tavarat vie tilaa, niin tottahan mulle kulukorvaus ja lasten osuus vuokrasta kuuluu.
minä en niihin pitserioiden pikku-ukkoihin päin katso edes krapulaeinestä hakiessa.
Ahmettia en päästä edes pitsaa meille tuomaan, laitan sikaniska-leijonakoru-leijonatatuoidun miesystäväni hakemaan ne Ahmetilta tilaamani pitsat.
kun leijona-koru-Makeni on ne pitsat menny noutamaan. Make on niin tarkka ruuan laadusta ja se tykkää vähän kovaäänisesti valittaa jos pitsassa on sen mielestä liian vähän tapaskoo ja jos reunoissa on yhtään tummaa, niin Ahmetti saa antaa pitsat ilmaiseksi.
Ei ne mitään opi, joka kerta irtoo ilmaset pitsat, kun Make hakee ne meidän lähipitseriasta.
sijaisperheeseen. Ja mitäpä mulla enää on lasten asioihin puuttumista, kelvottamaksi vanhemmaksi todettu.
vaihdossa, koulin niistä tulevia veronmaksajia puolet pienemmillä rahoilla, mitä sijarit nyt saavat.
Ootko oikeasti psykis? Siis vietiinkö lapset sun miehelle vai?
Ei sulla ole enää lapsia ne on siel huostassa...
Ja jos saat, niin onkohan tämä niitä tukia, jotka voidaan periä takaisin jos tuenantoperuste muuttuu? Samoin kuin tuo asumistuen lisä. Eli jos saat, niin mahdollisesti peritään myöhemmin takaisin.
vasta siitä päivästä kun lasten osoite virallisesti vaihtuu eikä se automaattisesti vaihdu vielä tänään.
vasta siitä päivästä kun lasten osoite virallisesti vaihtuu eikä se automaattisesti vaihdu vielä tänään.
kuulostaa siltä ettet ainakaan mitenkään noita tukia ansaitse
kun ne tuet nyt vaan kuuluu sinne missä lapset ovat olleet syyskuussa kirjoilla. Ei se sunkaan vajukkisi sitä vammaistukeaan ansaitse, eihän se ole oppinut edes istumaan, vaikka on jo 5v.
niin se raha kuuluisi sinne. Siis sinne, jossa sitä rahaa käytetään sen lapsen hyväksi. Sä siis oikeasti käytät sitten ne rahat niihin lapsiin etkä toki ittees??
nimittäin kesällä lasten asioihin, piti olla hopploppia, huvipuistoa, kesäkampetta, jäätelöä, yms. ne lapsilisät on kuulkaa jo syöty, kun luottokortti viuhui, tottakai ne mulle kuuluu.
Yhtään paritonta sukkaakaan ei tästä talosta huostatuilla lapsilleni lähde, kaikki menee myyntiin, mistä rahaa vaan saa.
lapset on sitten vihdoin otettu huostaan.
sano että lapset lähtee nyt. Minä siihen että "tuossa on", annoin lapset ja menin takaisin sänkyyn jatkamaan nukkumista.
ei ne voi tukiakaan viedä, jossei hoida pienempää luukkua!!!!! Nyt mietin, josko kohta Maken kaa yritettäs vauvaa, tykkään muutenki enemmä vauvoist. Sit vois ottaa pakkauksen rahana ja eiks ne lapsilisät ala pyörii kans heti?