Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minusta on alkanut tuntumaan, että miehelläni on toinen

Vierailija
06.09.2011 |

ja kaipaisin neuvoja siihen miten saisin tietää asian todellisen laidan.

Jos kysyisin suoraan, niin tuskin kertoisi totuutta...

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en enää edes epäilisi, jos se kännykkä on aina nykyään taskussta tai menee sinne suihkuunkin mukana. Kysehän on siitä, että jos se toinen nainen soittaa, sinä et ehtisi vastata puhelimeen tai nähdä nimeä. Ollaan muka ovelia.

Mä tekisin näin: Otappa nyt reissun aikana miehen lakanat pois sängystä ja vie olkkariin. Pakkaa samaten kaikki sen vaatteetkin matkalaukkuihin. Kun herra tulee kotiin, istuta mies pöydän ääreen, ja sano, että nyt kuuntelet: sun käytöksesi kaikki merkit viittaa nyt siihen, että sulla ei ole puhtaat jauhot nyt pusseissasi. Sä selkeästi valehtelet mulle, salailet multa asioita ja sun reissut ja matkat on lisääntyneet ihan ihmeellisesti parissa kuukaudessa, eikä se minusta ole normaalia. Haluatko sä kertoa itse, kuka se nainen on vai haluatko hajottaa perheesi? Mä aion joka tapauksessa nyt tehdä ratkaisuja, sillä tällaista outoa peliä mä en katsele. Tämä ei ole lapsillekaan hyvästä. Ehkä sulla on hyvä voita molemmin puolin leipää, mutta perheesi voi tekojesi takia nyt helvetin huonosti.

Et tarvitse mitään vaklauskameroita sun muita. Korkeintaan hyvän ystävän/siskon/veljen seuraamaan miestäsi. Paitsi jos se toinen on se hyvä ystävä...

Vierailija
42/51 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla mies jäi kiinni pettämisestä 3 viikkoa sitten kun mulla oli laittaa faktat pöytään, toukokuussa ei tunnustanut vaikka oli jättänyt koneelle auki tiedoston, jossa oli 5-6 sähköpostiosoitetta, joiden kautta hoiti netissä "varatulle seksiseuraa" -juttuja. Silloin siis vielä valehteli, että ilmoitukset ym on pelkkää fantasiaa.

En uskonut, mutta todistusaineistoa ei ollut. Olin kärsivällinen, meni 3,5 kuukautta ja todistusaineisto löytyi, intuition kautta ja vähän tuurilla. Mieheltä meni 3 päivää tunnustaa koko juttu rehellisellä tasolla, ja tuon kolmen päivän aikana se romahti täysin kun tajusi mitä oli tehnyt.

Nyt ollaan keskusteltu aktiivisesti kolme viikkoa, ollaan menossa pariterapiaan ja se yksilöterapiaan. Itse olen ihan rikki ja romuna, ja töissä & raskaana kun olen - laskettuun aikaan 2 kk - energia riittää juuri ja juuri itseni hoitamiseen, kun samalla yritän olla vielä jotenkin miehen rinnalla. Ja pieni 2 v. tyttökin odottaa äidin rakkautta & läsnäoloa.

Sen voin ap:lle sanoa, että vain totuus tekee vapaaksi - meillä avioliitto olisi loppunut takuuvarmasti, ellei tämä totuus olisi tullut esiin, en olisi jaksanut poissaolevaa miestä, vajaata suhdetta. Mies sanoo, että olisi tällä järjellä ollut iloinen, jos olisin pakottanut hänet kertomaan totuuden toukokuussa (miten iso mies pakotetaan???).

Nyt meillä on vielä mahdollisuus tehdä jotain asialle, ehkä jopa korjata tämä suhde. En tiedä. Tunteet vaihtelevat. Ainakin helpottaa se, että tiedän etten ollut hullu ja vainoharhainen, vaan että intuitioni oli ihan oikeassa.

Pettäjän kanssa elämisessä pahinta on juuri se, että pettäjä saa tuntemaan että sussa on jotain vikaa - vaikka hän itse sabotoi koko suhdetta ja vetäytyy pois omaan salailu- ja fantasiamaailmaan. Kukaan ei ole täydellinen, mutta kukaan ei myöskään voi korjata käytöstään jos siitä ei puhuta ääneen, ei uskalleta kertoa omia toiveitaan ja pettymyksiään.

Luota intuitioosi. Älä pelkää seurauksia. Jos et kuuntele itseäsi, soimaat siitä itseäsi totuuden paljastuttua. Ja muista, kyllä totuus tulee aina esille.

Jaksamista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilin myös vahvasti mieheni pettävän mutta en saanut todisteita. Valehtelin hänelle, että hänet on nähty yhdessä naisen kanssa. Kun hän kysyi, missä muka ja kenen kanssa, vastasin, etten paljasta mitään tai lähdettä ennenkuin mieheni kertoo totuuden. Katsoin silmiin tosissani ja sanoin, että hänellä on tasan yksi mahdollisuus ja se on kertoa rehellisesti. Ja niin se mies meni ja kertoi...täytyy vaan olla pokkaa ja olla riittävän vakuuttava, että mies uskoo.

Vierailija
44/51 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies voi pettää vaikka a) jättäisi kännykän aina näkyville, eikä mitenkään piittaisi vaikka sitä katsoisit (KAIKKI todistusaineisto on poistettu ajoissa) b) ei olisi yllättäviä menoja c) ei olisi yllättäviä puheluita d) olisi ihan hyväntuulinen Älykäs mies tietää nämä klassisen pettäjän merkit ja varoo juuri niitä. Ja tämä olen oikeasti nähnyt.

Oma rakastajani toimii juuri näin. Sääntömme ovat, ettei tekstareita tai puheluita kuin työaikana. Tapailemme työaikana, emme koskaan muuten. Ei siis ole yllättäviä menoja. Ja suhde on erittäin intensiivinen, seksiä viikottain.

t. se patologisen pettäjän rakastajatar

Vierailija
45/51 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos näyttää enemmän tai vähemmän kilsoja kuin pitäisi niin mahdollisesti on ollut muualla kuin kertoo.

Puhelimesta ei välttämättä löydy mitään. Jotkut ovat niin ovelia, että poistavat heti kaiken. Suoraan kysyminen ilman että voi todistaa mitään ei välttämättä sekään auta, sillä pettäjä ei tunnusta ellei jää rysän päältä kiinni.

Vierailija
46/51 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies voi pettää vaikka a) jättäisi kännykän aina näkyville, eikä mitenkään piittaisi vaikka sitä katsoisit (KAIKKI todistusaineisto on poistettu ajoissa) b) ei olisi yllättäviä menoja c) ei olisi yllättäviä puheluita d) olisi ihan hyväntuulinen Älykäs mies tietää nämä klassisen pettäjän merkit ja varoo juuri niitä. Ja tämä olen oikeasti nähnyt.

Oma rakastajani toimii juuri näin. Sääntömme ovat, ettei tekstareita tai puheluita kuin työaikana. Tapailemme työaikana, emme koskaan muuten. Ei siis ole yllättäviä menoja. Ja suhde on erittäin intensiivinen, seksiä viikottain.

t. se patologisen pettäjän rakastajatar

Tai mistä tietää, oletko juuri mun miehen pano, riittäähän teitä.

Vierailija
47/51 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko varma että miehesi ei kertoisi totuutta jos pettäisi? Monelle voi olla tiukka paikka kun kysytään suoraan, siinä vaiheessa elekieli jo monesti paljastaa. Sanoit aiemmin ettet ala syyttelemään ennen kuin olet varma, miksi? Kyllä parisuhteessa pitää pystyä puhumaan siitä että pelkää/epäilee että toinen pettää. Sekin on jo varma keino tietää kun mies alkaa syyttelemään hulluksi ja vainoharhaiseksi kun epäilee pettämistä, ei kukaan sano noin ihmiselle jota rakastaa koko sielustaan.

Mutta jos nuo on ne rajoitukset niin vakoilu lienee ainoa keino. Itse varmaan tekisin niin että ilmottaisin epäileväni että hän pettää minua, ja hänen täytyy jotenkin siltä seisomalta vakuuttaa ettei niin tee, esim antaa samantien katsoa puhelin läpi. Myös tunteisiin vetoaminen varmaan toimisi, tyyliin "jos sinä oikeasti välität ja kunnioitat minua niin kerro oikeasti jos petät", jos tuollainen ei tehoa niin jätkä on luultavasti niin kusipää että sen on huomannut jo muissa elämä aspekteissa.

Vierailija
48/51 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kaikki pettäjät myös. Sain kanssa juuri tietää että oma mieheni petti myös. Kivaa kun olen raskaana ja meillä pieni lapsi kotona. Ei mitään kunnioitusta avioliittoa kohtaan. Ja mun vaisto myös sanoi sen..

tekemästä jälkikasvua tämän pettäjän kanssa? Vai oliko se sellainen nopea suhde? Rakastitte toisianne, kaikki oli hyvin, saitte rakkauden hedelmänne siitettyä ja hups vaan miehestä tuli sika. Ja sinun vaistosi kertoi tämän vasta kun olit tullut raskaaksi? Ihan kuin kauniit ja rohkeat.

Vierailija
49/51 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos näyttää enemmän tai vähemmän kilsoja kuin pitäisi niin mahdollisesti on ollut muualla kuin kertoo.

Puhelimesta ei välttämättä löydy mitään. Jotkut ovat niin ovelia, että poistavat heti kaiken. Suoraan kysyminen ilman että voi todistaa mitään ei välttämättä sekään auta, sillä pettäjä ei tunnusta ellei jää rysän päältä kiinni.

Tää onki hyvä!

Vierailija
50/51 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaimolle, sinä olet ollut mukana tuottamassa äärimmäisen suurta tuskaa ihmiselle, joka ei ole tehnyt sinulle mitään pahaa? Vai etkö vain välitä?

Oma rakastajani toimii juuri näin. Sääntömme ovat, ettei tekstareita tai puheluita kuin työaikana. Tapailemme työaikana, emme koskaan muuten. Ei siis ole yllättäviä menoja. Ja suhde on erittäin intensiivinen, seksiä viikottain. t. se patologisen pettäjän rakastajatar

Vierailija
51/51 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää mies on insinööri ja paljon reissutöissä. Työmaalla sitten tapasivat ja alkoi suhde. Jäivät kiinnikin tän inssin vaimolle ja vasta silloin tämä kaverini sai tietää, että miehellä on pienet lapset ja nuorin syntyi tämän suhteen aikana.

Olihan melko tsempalot. No suhde päättyi, mutta yllätys kyllä alkoi uudelleen taas puolen vuoden jälkeen. Mies menee tämän rakastajattaren luokse noin kerran kuussa yökylään. Ja tietysti viikolla, koska voi sanoa vaimolle lähtevänsä työreissulle.

Et sellasta tämä elämä on :(